Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik had zelf niet gekeken, ben in een ander werelddeel als het goed is. Nu nog code oranje..Dat is alleen vrij rijden toch?
Zolang ik boven de 2:10 zit wil ik feedback van een instructeur, het gaat nog niet echt naar m'n zin.
Je had de motormover mee moeten nemen voor Ghetto Bassie.Bekijk bijlage 1522855
Wij hebben gisteravond ook nog snel een ritje gedaan. Rondje westland en bij hoek van holland even bij het water gestopt. Was heerlijk weer. Zeker in vergelijking met als je nu naar buiten kijkt
Omdat ik een probleempje met de fiets had was ik mijn groepje kwijt, reed ik dus ineens 2 rondjes alleen en dat boeide eigenlijk niet, ook niet toen een paar snellere voorbij kwamen. Dus op zich kan vrij rijden gewoon, alleen vind ik dat ik eerst sneller moet worden.Ik had zelf niet gekeken, ben in een ander werelddeel als het goed is. Nu nog code oranje..
Anders had ik -een deel van de dag- best voor willen rijden voor €169,-
Ze hebben die dag wel een beginnersgroep, maar inderdaad geen instructeur voor de neus.
En standaard het knietje naar buiten kan ook helpen voor de houding. Is er al iets naar buiten, de rest volgt.Omdat ik een probleempje met de fiets had was ik mijn groepje kwijt, reed ik dus ineens 2 rondjes alleen en dat boeide eigenlijk niet, ook niet toen een paar snellere voorbij kwamen. Dus op zich kan vrij rijden gewoon, alleen vind ik dat ik eerst sneller moet worden.
Een voorbeeld wat er beter moet; je rijdt zo'n 20-30 meter van elkaar (gok ik) en als ik voor me vaart zie minderen laat ik het gas ook los, veels te vroeg en dan sta ik al 1-0 achter.
Ik heb ook nog niet de rust gevonden om even te kijken bij welk bord, grasspriet of welk referentiepunt dan ook ik moet remmen. Als er dan van alles me voorbij vliegt dan wil ik me niet laten kennen en ga ik teveel pushen.
Moest wel lachen om de instructeur na sessie 3, we moesten alle drie, maar vooral ik.., meer hangen!
Ik dacht dat ik dat nu wel aardig deed, 'veel' meer dan de vorige dagen, maar de foto's geven een ander beeld. Kan dat niet uitstaan .
Niet exact dezelfde plek in de GT, maar de houding is iets beter dan vorige keer (foto toch gekocht dus pik hem alvast).
12-7
Bekijk bijlage 1522860
19-6
Bekijk bijlage 1522862
Dat is een mooi punt om in te halen dan, maar als je een voorrijder hebt dan mag je toch niet inhalen.je rijdt zo'n 20-30 meter van elkaar (gok ik) en als ik voor me vaart zie minderen laat ik het gas ook los, veels te vroeg en dan sta ik al 1-0 achter.
Je begrijpt me verkeerd, de rijder voor mij remt af, ik rij daar 20 meter achter en laat dan ook al het gas los omdat ik het gat kleiner zie worden.Dat is een mooi punt om in te halen dan, maar als je een voorrijder hebt dan mag je toch niet inhalen.
Ik snap het inderdaad niet.Je begrijpt me verkeerd, de rijder voor mij remt af, ik rij daar 20 meter achter en laat dan ook al het gas los omdat ik het gat kleiner zie worden.
Inhalen mag inderdaad niet, al haalde ik zowat de instructeur in toen hij plots zijn gas losliet en zijn vuist omhoog deed.
Ik zat er kort achter, dus er maar naast gezet. Daar schrok hij een beetje van, we konden elkaars fiets aanraken als we onze armen uitstaken..
De twee prio's voor de volgende keer zijn wederom houding en later vertragen.
Oh ja, en die kut bocht goed nemen. Oh ja, en sneller rijden .
Zal zo'n klein modelletje van vidaxl zijn denk ik. Hij moet eerst nog even het brandpad ietsje ophogen zodat ie makkelijker de tuin in kan.Ja, dat begreep ik, maar je hebt dus diverse types.
Hij mag die van mij, de meest eenvoudige, best lenen, maar ik zit waarschijnlijk niet echt handig in de buurt.
In je eentje is het trouwens lastig werken met zo'n ding en je moet er enige handigheid in krijgen.
Dus een paar dagen achter elkaar proberen.
In wat voor opzicht was het een onding?
In wat voor opzicht was het een onding?
Nop zx 10r 2005.ninja 636 zeker?
Blok hangt te veel aan het frame en frame is te dun, zelfs een motor met weinig km's kan het hebben.Aardig gek, zijn dan wat maandagochtend modelletjes ofzo, een frame dat scheurt toch niet zomaar...
De Suzuki TL1000 eerste serie had dit ook. Daar wel mensen op MF gezien die zelfs na tien jaar nog een nieuw frame kregen.Bizar, hebben ze daar dan geen terugroepactie van gehad van Kawasaki uit? Zoiets moet je als merk toch niet willen...
Haha mooi is dat he, en nu ben je tussentijds niet eens verhuisdIk heb al wat jaartjes zwarte en rode haakse ventielen op voorraad.. pas nog gespot.
Waar'o waar is die assortiment doos ineens gebleven.. de speurtocht gaat beginnen.
Wil nù naar de bandenboer.