Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Jeroen van Spronsen uit Abbenbroek, die heeft voor ons de badkamer gedaan, en die is zeer netjes geworden.
Hij werkt meestal via Van Noord in Zuidland
Heeft ie de volledige badkamer aangepakt? Onze badkamer gaat ook nog aangepakt worden, eerst wachten we even tot de overwaarde van ons huis vrij komt om te gaan investeren. Wil alles aanschaffen en iemand zoeken die goed is in het plaatsen van heel de meuk...

Zoek ook nog een goede stukadoor voor een fatsoenlijke prijs, wil nog een zwikkie muren mooi glad hebben, iemand daar ook nog een adresje voor?
 
Jeroen van Spronsen uit Abbenbroek, die heeft voor ons de badkamer gedaan, en die is zeer netjes geworden.
Hij werkt meestal via Van Noord in Zuidland
Ja Jeroen is ook erg goed, heeft ook onze badkamer gedaan.
Slopen zelf gedaan en de rest heeft hij gedaan.
Geef hem je huis sleutel en je hebt er geen omkijken naar, echt super.
Ook leuk geprijsd , we waren 5000 goedkoper uit dan via die badkamer winkel in spijk.
Hij is geloof ik alleen niet zo van de schuurtjes en beton.
 
Even wat anders, wat zijn jullie ervaringen met aannemers hier in de buurt, wie kunnen jullie aanraden, en wie niet ?
Moet begin volgend jaar een betonnen plaat laten storten om een schuur op te bouwen, dus wordt tijd om een paar offertes op te gaan vragen.
Eerste gedachte is Moree uit Hekelingen, of de Bruijne uit Hellevoetsluis.
Niet iedere aannemer doet volgens mij betonwerk, als jullie nog suggesties hebben, graag.

Stefan Lugtenburg uit zuidland schijnt wel goed werk te leveren. Alleen weet ik niet of hij betonwerk doet.
 
Omdat ik hierheen ben verhuisd wegens mijn toenmalige vriendin.. Heb totaal geen binding met het dorp, de bewoners en hun cultuurtje :')

Daar woont mijn familie, vrienden, speelt mijn sociale leven zich af.. werk ook, standplaats Rotterdam, die reistijd en km’s gaan me een beetje de neus uit hangen zegmaar.
Hier een job vinden is niet zo moeilijk, maar heb nu hele goede arbeidsvoorwaarden die ik bij een ander niet krijg. Om maar iets te noemen.
Mentaliteit ‘daar bij jullie’ spreekt me ook meer aan. En strand/zee in de zomer. Hier heb je een veredeld meertje. Of die gore Waal.

Nog meer reden nodig waarom ik terug wil? :+
Herkenbaar! Zet een makelaar aan het werk? Mij lukte het overigens niet, dus hoop nieuw/kleinere woning opgegeven ( budget verhaal ) Keb in alle delen van het land gewoond, maar de zee hier vind ik onmisbaar, bossen heb je hier ook, maar vooral : de schoorstenen/rook/vlammen/lucht van Europoort-Botlek geven je na 12 uur sturen/ weken vakantie buitenland, weer het ‘ thuis gevoel ‘, even paar brugjes over, en Brielle is weer daar of ben ik de enige? 🤣
 
Herkenbaar! Zet een makelaar aan het werk? Mij lukte het overigens niet, dus hoop nieuw/kleinere woning opgegeven ( budget verhaal ) Keb in alle delen van het land gewoond, maar de zee hier vind ik onmisbaar, bossen heb je hier ook, maar vooral : de schoorstenen/rook/vlammen/lucht van Europoort-Botlek geven je na 12 uur sturen/ weken vakantie buitenland, weer het ‘ thuis gevoel ‘, even paar brugjes over, en Brielle is weer daar of ben ik de enige? 🤣
True 😂
 
Iedereen bedankt voor de tips over aannemers, heb vanavond een paar bedrijven benaderd, we gaan het zien.

Vanmiddag na de aannemervraag ook nog even een stukje gaan rijden, want het was lekker weer.
Dat dacht de rest van de wereld blijkbaar ook, de fietsers, cabrio's en motoren waren niet te tellen.
Even gestopt op de Maasvlakte, en maar weer eens wat foto's gemaakt.

@Ghetto Bassie, Ik zag trouwens dat ik niet meer in de OP stond, denk dat de bovenste foto een mooie is om er in te zetten.

20201107-210258.jpg


20201107-145357.jpg
 
Even wat anders, wat zijn jullie ervaringen met aannemers hier in de buurt, wie kunnen jullie aanraden, en wie niet ?
Moet begin volgend jaar een betonnen plaat laten storten om een schuur op te bouwen, dus wordt tijd om een paar offertes op te gaan vragen.
Eerste gedachte is Moree uit Hekelingen, of de Bruijne uit Hellevoetsluis.
Niet iedere aannemer doet volgens mij betonwerk, als jullie nog suggesties hebben, graag.
Misschien niet antwoord dat je zoekt.
Maar heb zo een 8 jaar terug met me pa een plaat van 3x3m en 40cm dik gestort zelf. Met 2 staalrekken erin als bewapening. Ligt als een huis nogsteeds!

💯👌
 
Heeft ie de volledige badkamer aangepakt? Onze badkamer gaat ook nog aangepakt worden, eerst wachten we even tot de overwaarde van ons huis vrij komt om te gaan investeren. Wil alles aanschaffen en iemand zoeken die goed is in het plaatsen van heel de meuk...

Zoek ook nog een goede stukadoor voor een fatsoenlijke prijs, wil nog een zwikkie muren mooi glad hebben, iemand daar ook nog een adresje voor?
Spanjersberg! Heeft bij ons hele woonkamer gedaan 👌👌👌
 
Iedereen bedankt voor de tips over aannemers, heb vanavond een paar bedrijven benaderd, we gaan het zien.

Vanmiddag na de aannemervraag ook nog even een stukje gaan rijden, want het was lekker weer.
Dat dacht de rest van de wereld blijkbaar ook, de fietsers, cabrio's en motoren waren niet te tellen.
Even gestopt op de Maasvlakte, en maar weer eens wat foto's gemaakt.

@Ghetto Bassie, Ik zag trouwens dat ik niet meer in de OP stond, denk dat de bovenste foto een mooie is om er in te zetten.

20201107-210258.jpg


20201107-145357.jpg
Volgens mij deed de vorige foto het niet meer, zal ‘m er weer in zetten :t
 
Herkenbaar! Zet een makelaar aan het werk? Mij lukte het overigens niet, dus hoop nieuw/kleinere woning opgegeven ( budget verhaal ) Keb in alle delen van het land gewoond, maar de zee hier vind ik onmisbaar, bossen heb je hier ook, maar vooral : de schoorstenen/rook/vlammen/lucht van Europoort-Botlek geven je na 12 uur sturen/ weken vakantie buitenland, weer het ‘ thuis gevoel ‘, even paar brugjes over, en Brielle is weer daar of ben ik de enige? 🤣

Ik mis die vlammen en de stank niet. Alleen de mentaliteit van hier vind ik gewoon om in de werken. Als iemand je een klootzak vindt dan zeggen de meeste dat gewoon midden in je gezicht (of zoals hier "in je muil"). En niemand die daar problemen mee heeft.
 
Wil net wegrijden. Accu dood .. na 3 maanden stilstaan. Grrrr. Nu aan de acculader. Hoelang zou ik um ff prik moeten geven? Laad ik um wel op met het rijden
 
Wil net wegrijden. Accu dood .. na 3 maanden stilstaan. Grrrr. Nu aan de acculader. Hoelang zou ik um ff prik moeten geven? Laad ik um wel op met het rijden
Ligt aan je lader, snellader gaat sneller dan druppel lader.

Als je wil rijden en je kunt hem aanduwen kan dat ook.

Als je accu echt kapot is dan eerst andere accu.
 
Ligt aan je lader, snellader gaat sneller dan druppel lader.

Als je wil rijden en je kunt hem aanduwen kan dat ook.

Als je accu echt kapot is dan eerst andere accu.
Denk gewoon weinig prut. Heb enkel druppellader... aanduwen heb ik al eens geprobeerd maar das geen succes geweest. Dus wacht maar. Koffie en een peuk ..baal vooral dat ik zo druk ben niet kan rijden. En nu 1x een moment heb.... grrrr 🙄🙄🙄
 
Als ie helemaal leeg is geweest bestel dan maar vast een nieuwe, dat gaat niet lang goed.
Ik ga straks ook even een rondje doen ipv klussen. Heb een lange boor 6mm nodig, ligt hier ergens nieuw in de verpakking, maar waar :?.
Voorboren zou niet nodig zijn met de Woodies schroeven, misschien in spaanplaat niet maar in Douglas komen ze niet ver.
 
Ik mis die vlammen en de stank niet. Alleen de mentaliteit van hier vind ik gewoon om in de werken. Als iemand je een klootzak vindt dan zeggen de meeste dat gewoon midden in je gezicht (of zoals hier "in je muil"). En niemand die daar problemen mee heeft.
Dat ligt wel aan de leeftijd van de mensen om je heen hoor. Als je wat van die gevoelige 30-ers om je heen hebt, man man..
Die zijn snel zo gekwetst, het lijken wel 12 jarige meisjes.
 
verschrikkelijk volk.... bij het minste geringste zitten ze huilend in het kantoor, en maar klagen dat ze het zo vreselijk zwaar hebben.
Je moet constant veren in hun reet stoppen, anders doen ze niets! En alles moet een impact hebben voor hun toekomst, maar hard doorwerken ho maar...
Spijker op z'n kop.
 
Ja Jeroen is ook erg goed, heeft ook onze badkamer gedaan.
Slopen zelf gedaan en de rest heeft hij gedaan.
Geef hem je huis sleutel en je hebt er geen omkijken naar, echt super.
Ook leuk geprijsd , we waren 5000 goedkoper uit dan via die badkamer winkel in spijk.
Hij is geloof ik alleen niet zo van de schuurtjes en beton.
Had je zelf al het materiaal al aangeschaft, of was dat ook via hem geregeld?
 
Terug
Bovenaan Onderaan