Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

verschrikkelijk volk.... bij het minste geringste zitten ze huilend in het kantoor, en maar klagen dat ze het zo vreselijk zwaar hebben.
Je moet constant veren in hun reet stoppen, anders doen ze niets! En alles moet een impact hebben voor hun toekomst, maar hard doorwerken ho maar...
Drama dat soort figuren. In mijn vorige team waren de grootste klagers degene die geen fuck uitvoerden, maar wel zeiken dat het allemaal beter moest, dit te kort en dat te lang. Na verloop van tijd ging het visiteren van de schepen van het werkpakket af en naar een apart team (mijn huidige team). Man je moest die gasten (die zoveel mogelijk deden om maar zo weinig te hoeven doen) horen, ”ze pakken ons werk af”. Tenenkrommend....
Zit nu een jaar of 2 al in dat team en degenen die in dat team zitten hebben specifiek voor dat werk gekozen en dat werkt erg fijn. Heb in die 22 jaar dat ik bij de dienst zit nog nooit zo’n gemotiveerd team gezeten en dat is aan de resultaten te zien.
Als ik dan zo een beetje om mij heen hoor, zijn er bij onze dienst een hoop van die gevoelige boomknuffelaars, ik krijg daar enorme jeuk van. Niet zeiken, maar werken met dat kadaver...
 
Ps, na 30 min ff prik deed ie ut. Dus waarschiinlijk net te weinig na 3 maanden geen actie zien. Hij ging namelijk wel goed rond. Of ik heb te snel opgegeven met doorstarten 🤔🙄
 
Ps, na 30 min ff prik deed ie ut. Dus waarschiinlijk net te weinig na 3 maanden geen actie zien. Hij ging namelijk wel goed rond. Of ik heb te snel opgegeven met doorstarten 🤔🙄
Mwoah, hij doet het iig :] Als je klaar bent met de rit, gewoon lekker aan de lader zetten en dan heb je de volgende keer bij de eerste tik op de startknop prijs :t
 
Mwoah, hij doet het iig :] Als je klaar bent met de rit, gewoon lekker aan de lader zetten en dan heb je de volgende keer bij de eerste tik op de startknop prijs :t
Jaa zeker. Ga nu ff afdekken. Mogelijk morgen met me vrouw ritje, op de motor Anders hang ik um aan de lader idd
 
Misschien iets geks he? Bestaat er ook een app voor op het forum? Das wat makkelijker dan in de browser denk ik?😀
 
Wil net wegrijden. Accu dood .. na 3 maanden stilstaan. Grrrr. Nu aan de acculader. Hoelang zou ik um ff prik moeten geven? Laad ik um wel op met het rijden
Elke vier tot zes weken laden of druppelladen. :Y

Het duurt ongeveer honderd dagen voordat zelfs een nieuwe normale accu stuk is zonder bijladen. Dus drie maanden is eigenlijk fataal voor je energiebron.

Mocht die weer werken na het bijladen dan kan je er toch vanuit gaan dat er forse interne schade is doordat het lood zachtjes aan het afbrokkelen is.
(En zodra er genoeg op de bodem van de accu liggen, dan veroorzaken ze kortsluiting en dan doet je accu helemaal niets meer / kan zeker ook onderweg gebeuren zoals bij een tankstop)

Alleen een li-ion kan zelfs na een half jaar en langer nog probleemloos een motorfiets starten zonder inwendige schade. Maar die heeft ook nadelen die ik zelf nog niet gemerkt heb sinds 2012 in de zomer en winter (en ook winterstalling) :)
 
Misschien niet antwoord dat je zoekt.
Maar heb zo een 8 jaar terug met me pa een plaat van 3x3m en 40cm dik gestort zelf. Met 2 staalrekken erin als bewapening. Ligt als een huis nogsteeds!

💯👌
Vloertje dat hier gestort moet worden is zo'n 50 m², is niet iets te groot om zelf te doen, zeker als je totaal geen ervaring met beton storten hebt.
Verwachtte hoeveelheid beton is rond de 12 m³ , dat moet je dan wel in een keer kunnen storten, en daarna afwerken, als dat niet op tijd lukt heb je echt een probleem.

Probeer altijd zoveel mogelijk zelf te doen, bekisting maken en matje vlechten zou op zich nog wel lukken, maar het beton storten zelf is net een stapje te ver.
 
Ik mis die vlammen en de stank niet. Alleen de mentaliteit van hier vind ik gewoon om in de werken. Als iemand je een klootzak vindt dan zeggen de meeste dat gewoon midden in je gezicht (of zoals hier "in je muil"). En niemand die daar problemen mee heeft.
Geen last van hier...geen grote muilen, geen vlammen, stank.
 
Vloertje dat hier gestort moet worden is zo'n 50 m², is niet iets te groot om zelf te doen, zeker als je totaal geen ervaring met beton storten hebt.
Verwachtte hoeveelheid beton is rond de 12 m³ , dat moet je dan wel in een keer kunnen storten, en daarna afwerken, als dat niet op tijd lukt heb je echt een probleem.

Probeer altijd zoveel mogelijk zelf te doen, bekisting maken en matje vlechten zou op zich nog wel lukken, maar het beton storten zelf is net een stapje te ver.
Jaa dan snap ik het haha. Had niet gezien om hoeveel het ging.
 
Wb ze gaan een smoothie fabriek tegenover je huis bouwen.
smoothie .jpg



Heb er ook net gesolliciteerd 😂
 
Vertell vertelll.. naam bedrijf? Of linkje :) had wel gehoord over nieuwbouw maar daar stopte ut...
 
Was vandaag een mooie dag om te rijden, ritje Zeeland, even lang mijn zoon en mijn moeder.
Wilde eerst met de auto want had last van luiheid 😆.
Toch maar de motor gepakt, en was weer genieten.
Op de N57 een keer of 50 het inhaalverbod genegeerd, man man wat een debielen op de weg.
Lekker 70 rijden met je kutcamper.. weg, weg!! 😄
Stormvloedkering is tegenwoordig ook een deugweg geworden, max 80 en alles inhaalverbod...

Wordt er niet leuker op.
 
Misschien iets geks he? Bestaat er ook een app voor op het forum? Das wat makkelijker dan in de browser denk ik?😀
Yep... Er is een MF app, als je die bedoelt tenminste. Alleen of ie al volledig on air is, weet ik niet. Ik heb ‘m, maar nog niet getest...
 
Weer eens wat anders dan olie koken. Misschien wel leuk dacht ik, tot ik onderaan hun recruitment pagina al die blije foto's en inclusieve tekst zag.
Gaat hem niet worden voor mij.

Blij bedrijf
Ja zag ik ook, dat filmpje is ook echt erg.

Maar goed dat is de bestaande fabriek buiten rotterdam
De mensen die daar aangenomen worden zullen veel uit deze (r'dam) komen en een iets andere mentaliteit hebben.

Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg, en doe nog maar een pilsje.
 
Of een roeibootje, maak je het nog een beetje spannend als je de overtocht maakt via het Breeddiep... _O-
Goed advies. :+ ;) _O-

Ik was kampioen roeien in Rozenburg.
Maar toen ik met mijn nichtje een open watertje op ging waaiden we zo weg in het rubberbootje.
Een beetje zelfoverschatting. :o

Dus elk bootje is wel spannend denk ik die kant op.
En bij de zeemonding heb je dat wel bijna iedere dag. Geen wind bestaat bijna niet.

Ik was bij storm al bang bij mijn opa en oma in een grote Valkflet op binnenwateren. :+

Na veertig jaar is de boot verkocht voor €75.000 8)7 , maar opa en oma mis ik natuurlijk meer. :')

DSC_0463_174.jpg
 
Laatst bewerkt:
Net terug van de Hornbach, was een mooi excuus om de SP weer even uit te laten. Het lijkt wel of niemand werkt, of iedereen nachtdienst heeft, niet normaal hoe druk.

Het zijn wel extra dure boortjes geworden, de flitswagen die ik heen wel zag en moest onthouden, was ik weer vergeten tot ik wat vrachtwagens inhaalde en 'em in mijn spiegel zag staan.. B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan