Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Afgelopen weekend nog wat spullen uit mijn oude huis meegenomen.
Een computer, beeldscherm, mooie meerkoppen videorecorder en videobanden.
Twee, drie jaar geleden een videograbber gekocht, moest nu maar eens mijn musical uit 1983 van de basisschool digitaliseren.
Uiteraard speelde ik de hoofdrol. :Y

Bij het installeren van de gratis software van de grabber afgelopen maandag wil CyberLink PowerDirector 12 perse DirectX9 of hoger hebben.
Installatie automatisch afgebroken na een tijdje. 8)7
Even lopen zoeken hoe e.a. nou zit, lang geleden dat ik iets met computers en software heb gedaan op enig niveau.
Een up to date Windows 10 heeft dus DirectX12 in huis.

Via handmatig zoeken op updates nog wel veel software gevonden voor de chipset van de laptop.
Zelfs uit 2017 8)7 terwijl updates hier altijd automatisch gaan. Wat een lijst was er zeg.

Na enige tegenstrijd met de meegeleverde software uiteindelijk de veel nieuwere versie CyberLink PowerDirector 19 kunnen krijgen dinsdag.
Jawel, deze installeerde gelijk zonder enige melding. :t

Gelijk de hele kerstboom aan kabels aan de computer gehangen, videorecorder opgesteld met een minder vitale testband er in... GEEN BEELD.
Even een dag laten rusten en op zolder naar andere aansluitkabels gezocht.

Daarna een driver en/of firmware update op internet niet gevonden.
Ondanks dat het een Silvercrest videograbber is. Kwaliteit dus. :+

De hele computer geschoond om wat sneller te maken, tientallen gigabytes verwijderd.

Na handenvol herstarts, resets en aansluiten gisteren de boel maar opgegeven.
Vanochtend vol goede moed verder.
Bedacht me dat er nog een werkeloze en niet eens aangesloten DVD recorder in de kast bij de TV staat.
Dus de boel gereorganiseerd dat de videorecorder er bij kan, meubels aan de kant, extra stroomkabels..

De ingang voor de DVD recorder goed gezet, band in de videorecorder.
Eindelijk is de TV studio geopend voor opnames. *O*

En nu weet ik al dat de uitgang van de videorecorder dus stuk is. 8)7
Tien jaar voor Jan met de korte achternaam bewaard. :P
Dit lees ik:
我真的不明白這裡寫的是什麼
 
Dit lees ik:
我真的不明白這裡寫的是什麼
在現實生活中,這是關於舊的色情錄像帶

Gelukkig klapt MF berichten in als je ze quote.
Ik wilde mijn verhaal al inklappen voor het posten. :')

Voor het overzetten van de videoband mag ik nu voor een andere videorecorder gaan kijken.
Iemand nog wat te leen???? ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik zag dat mijn telefoon nu foto's sorteert op categorie. 8)7

Screenshot_2021-01-21-13-26-10-71.jpg


√Mensen
√Locaties
√Voeding
√Architectuur
Zee Zandvoort. :W

De paddock was een beetje natgeregend. _O-
 
幸运的是我们有谷歌翻译!

以及您为什么要保留这些磁带:) ?
:')

你是对的。
真是一项发明。
我的录像带比我想象的要多多年。
假期,分娩,婚礼。

翻译过程完美无瑕。你不认为。
 
Geen ttanslater bij dr hand.
Maar in dit huis staan we tegenover elkaar. 1 wil verhuizen de ander niet. Kindvriendelijker. Leuker huis. Terwijl ik dit mijn kindjr vind (alleen gekocht) lekker goedkoop voor nu en net de zolder klaar.
Dus we gaan rondkijken. Want elke week hierover geouwehoer vind ik niks. En heb liever vrede... en ook een oog voor veiliger voor de kleine..

Huis wat opt oog is heeft wel losstaande garage erbij. Dus iig niet in de regen meer sleutelen. We houden het ook bij 1 kind...
Enkel houten vloer. Dus maar goed kijken hoe het bevalt.

Sorry dat ik het hier neer gooi maar moet ff kwijt. Kijken anders ook voor een drive in maar die zijn zo gewildt dat ze 50 boven vraagprijs gaan...
Ps. Als corona voorbij is gaat dexe gewoon weer op de zaak zitten 🙂🙏

Edit: het huis waar we gaan kijken is instapklaar op wat behang en likje verf enzo . Maandag int echt bekijken!
 
Laatst bewerkt:
Het is wel begrijpelijk dat als je door die corona continu op elkaars lip zit, er strubbelingen kunnen ontstaan..
Dan ga je dingen zien, en eigenlijk op letten, waar je vroeger, pre-corona, goed mee overweg kon.
Deze tijd, met lockdown en andere beperkingen heeft best een grote invloed op mensen. Zeker als het al zolang doorgaat.
Want mensen zijn sociale wezens, die elkaar nodig hebben, maar ook tijd die buiten het gezin, op je werk bijvoorbeeld,
nuttig zijn om het even anders te zien. En jezelf bezig houden met iets heel anders.
 
Geen ttanslater bij dr hand.
Maar in dit huis staan we tegenover elkaar. 1 wil verhuizen de ander niet. Kindvriendelijker. Leuker huis. Terwijl ik dit mijn kindjr vind (alleen gekocht) lekker goedkoop voor nu en net de zolder klaar.
Dus we gaan rondkijken. Want elke week hierover geouwehoer vind ik niks. En heb liever vrede... en ook een oog voor veiliger voor de kleine..

Huis wat opt oog is heeft wel losstaande garage erbij. Dus iig niet in de regen meer sleutelen. We houden het ook bij 1 kind...
Enkel houten vloer. Dus maar goed kijken hoe het bevalt.

Sorry dat ik het hier neer gooi maar moet ff kwijt. Kijken anders ook voor een drive in maar die zijn zo gewildt dat ze 50 boven vraagprijs gaan...
Ps. Als corona voorbij is gaat dexe gewoon weer op de zaak zitten 🙂🙏

Edit: het huis waar we gaan kijken is instapklaar op wat behang en likje verf enzo . Maandag int echt bekijken!
Drive in lijkt leuk maar is in de praktijk kudt .
Stond hier om de hoek een te koop, 350k, toen, mega groot, maar alles trap op en trap af.
Nu zitten we op 98 m2 , met lekker openslaande deuren naar de tuin., Halfvrijstaand .

En nog even tip voor je houten vloeren huis, check naast de begane grond vloer ook de zolder indien mogelijk.
Balken lopen vaak van voor naar achter naar buiten toe, je goot hangt er dan op.
Vaak mooi weggewerkt, de ellende zie je dan niet.
 
Net gehoord, BMW reparatie gaat rond de 2K kosten..😭.
Morgen uitvaart van mijn vader.
Ben wel ff klaar met alle gezeik, en dan kan je maar één ding doen.

Rijden.
20210121_155103.jpg


Was erg lekker..
 
Ik ga denk ik zondag even met de motor weg. Ligt wel aant weer ff kieken. Zal denk tussen 11 en 2 zijn ofzo. Even hoofd leegmaken. Meer mensen? 1.5 meter afstand dat wel hahaha
 
Net gehoord, BMW reparatie gaat rond de 2K kosten..😭.
Morgen uitvaart van mijn vader.
Ben wel ff klaar met alle gezeik, en dan kan je maar één ding doen.

Rijden.

Was erg lekker..
Heb ff gemist van dr BMW ...?

Had al gezegt gecondoleerd, veel sterkte morgen!
 
Het is wel begrijpelijk dat als je door die corona continu op elkaars lip zit, er strubbelingen kunnen ontstaan..
Dan ga je dingen zien, en eigenlijk op letten, waar je vroeger, pre-corona, goed mee overweg kon.
Deze tijd, met lockdown en andere beperkingen heeft best een grote invloed op mensen. Zeker als het al zolang doorgaat.
Want mensen zijn sociale wezens, die elkaar nodig hebben, maar ook tijd die buiten het gezin, op je werk bijvoorbeeld,
nuttig zijn om het even anders te zien. En jezelf bezig houden met iets heel anders.

Hebben wij hier thuis ook, vriendin heeft kantoor beneden, wel apart van de woonkamer.
Als ik uit de nacht kom dan irriteert z ezich soms dat ik beetje op de bank zit te gamen.

Dan zeg ik, zal ik jou vannacht tijdens mijn werk even bellen, dat je beetje ligt te slapen ..
 
Ken die problemen ook hier. Sluit me vaak op op zolder... maar je bekvecht over kleinere dingen. Geen lulpraatje meer bij koffieaparaat maar dr vraag. Alweer een bakkie? 🙃
 
Het is wel begrijpelijk dat als je door die corona continu op elkaars lip zit, er strubbelingen kunnen ontstaan..
Dan ga je dingen zien, en eigenlijk op letten, waar je vroeger, pre-corona, goed mee overweg kon.
Deze tijd, met lockdown en andere beperkingen heeft best een grote invloed op mensen. Zeker als het al zolang doorgaat.
Want mensen zijn sociale wezens, die elkaar nodig hebben, maar ook tijd die buiten het gezin, op je werk bijvoorbeeld,
nuttig zijn om het even anders te zien. En jezelf bezig houden met iets heel anders.
Ik heb geen last van ruzie door Corona... :X :+

Mijn god, zusje is tegen het vaccineren van mijn moeder.
Zit al een tijdje te pushen dat ik mijn handtekening tegen zet.


Knipsel.JPG
 
Geen ttanslater bij dr hand.
Maar in dit huis staan we tegenover elkaar. 1 wil verhuizen de ander niet. Kindvriendelijker. Leuker huis. Terwijl ik dit mijn kindjr vind (alleen gekocht) lekker goedkoop voor nu en net de zolder klaar.
Dus we gaan rondkijken. Want elke week hierover geouwehoer vind ik niks. En heb liever vrede... en ook een oog voor veiliger voor de kleine..

Huis wat opt oog is heeft wel losstaande garage erbij. Dus iig niet in de regen meer sleutelen. We houden het ook bij 1 kind...
Enkel houten vloer. Dus maar goed kijken hoe het bevalt.

Sorry dat ik het hier neer gooi maar moet ff kwijt. Kijken anders ook voor een drive in maar die zijn zo gewildt dat ze 50 boven vraagprijs gaan...
Ps. Als corona voorbij is gaat dexe gewoon weer op de zaak zitten 🙂🙏

Edit: het huis waar we gaan kijken is instapklaar op wat behang en likje verf enzo . Maandag int echt bekijken!
Had ik mijn huis in Hoogvliet nog maar.
300 euro in de maand en met tien jaar afbetaald.
Maar mijn vriendin wilde daar niet wonen.
Dus dan maar naar Berkel & Rodenrijs.
En nadat we uit elkaar zijn gegaan woont zij er nog prinsheerlijk en ik mag huren voor de hoofdprijs. :')
 
Net gehoord, BMW reparatie gaat rond de 2K kosten..😭.
Morgen uitvaart van mijn vader.
Ben wel ff klaar met alle gezeik, en dan kan je maar één ding doen.

Rijden.Bekijk bijlage 1586996

Was erg lekker..
De tandjes, dat is een beste sleutel klus dan, wat is er nou mis mee?

En op dat gezanik zit je nu te wachten zeg, iig sterkte morgen Peet...
 
Hebben wij hier thuis ook, vriendin heeft kantoor beneden, wel apart van de woonkamer.
Als ik uit de nacht kom dan irriteert z ezich soms dat ik beetje op de bank zit te gamen.
Alleen als je zelf nachten loopt weet je hoe duf je soms bent, goed uitleggen hoe je je voelt helpt ;).
Ik heb nu mijn omschakeldag, soms gaat dat goed, soms ben ik niet te genieten en ga ik zelfs chinees schrijven..
 
Ik ga denk ik zondag even met de motor weg. Ligt wel aant weer ff kieken. Zal denk tussen 11 en 2 zijn ofzo. Even hoofd leegmaken. Meer mensen? 1.5 meter afstand dat wel hahaha
Als het weer meewerkt wil ik wel een rondje doen hoor. Moet het wel niet regenen, heb alleen een zomerpak. Met wat thinsulate onderkleding is dat best te doen. Moet het echter niet regenen of vriezen. Dus OVB ben ik er wel hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan