Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Cadeautje uit Amerika.
Ze hebben er ook goede dingen. :P

Bekijk bijlage 1606272

Momenteel bij circuitrijders de favoriete rempomp.
Vergelijkbaar met de Brembo CorsaCorta.
Volgend derden beter dan een RCS19..
Nice :9

RCS werkt naar mijn beleving ook erg goed. Icm de monoblocks remt het iig als een malle. Op de foto zie je het niet vanwege de helm, maar ik heb toch echt een traantje hangen van het moment dat ik met mijn zak van Sinterklaas tegen te tank aan zat... (wat niet echt geholpen heeft, maar goed...) :')
flitsfoto-dHGfF5AbdybSW4P1xJW1cKA95cbNmaUsfWAVH50hZ_Eq0CX8ZfyDC8c427ZrRdOk.jpeg
 
De Galespeed is via de officiële importeur gekomen.
Op de site van de fabrikant opgezocht. ;)

Ik heb een RCS19 liggen uit China. :Y
Maar die ligt er al vier, vijf jaar.
Heb eens een motor verkocht en die meneer wilde hem wel overnemen.
Maar het is gewoon voor de heb. :+

Aangezien Brembo een megafabriek heeft in China is het wel afvragen wat imitatie en wat origineel is.
Op MF heeft er wel eens een verkooptopic gestaan van iemand die zijn RCS imitatie als origineel verkocht. :X
Daarna kwam hij nog in opspraak over andere spullen.
Onbetrouwbare gast. :P
 
Nice :9

RCS werkt naar mijn beleving ook erg goed. Icm de monoblocks remt het iig als een malle. Op de foto zie je het niet vanwege de helm, maar ik heb toch echt een traantje hangen van het moment dat ik met mijn zak van Sinterklaas tegen te tank aan zat... (wat niet echt geholpen heeft, maar goed...) :')
Bekijk bijlage 1606457
Mooie foto.. maar zonde van het geld. :Y ;)

De kentekenplaat zit ook niet 100% origineel?
Maar ze kunnen hem nog zien.. goed dus..
 
Brembo GP4-RX klauwen zou ik best willen hebben,
Maar ruim duizend euro is een beste prijs.

Klauwtjes van AliE.. materiaal is het dus niet. :P

Knipsel 13.jpg
 
Gespot op de Wünderlich website.. mooie knipperlichten van Kellermann. :)

Aparte dingen voor de liefhebber. 8-) :t

Knipsel11.jpg
Knipsel12.jpg
 
Vandaag kwam ome ali langs met wat spullen, best snel binnen nog.
Armsteun voor in de Aygo, en dubbel DIN dasboard ding voor autoradio die ik nog had.
Moet enkel nog een antenneverloop hebben.
Maar door die @##€&#&€ corona regels kan ik die niet even snel kopen..
Dus mocht iemand die nog hebben liggen 🙃.

20210312_161047.jpg
20210312_164519.jpg
20210312_170623.jpg
 
Vandaag kwam ome ali langs met wat spullen, best snel binnen nog.
Armsteun voor in de Aygo, en dubbel DIN dasboard ding voor autoradio die ik nog had.
Moet enkel nog een antenneverloop hebben.
Maar door die @##€&#&€ corona regels kan ik die niet even snel kopen..
Dus mocht iemand die nog hebben liggen 🙃.

Bekijk bijlage 1606561Bekijk bijlage 1606562Bekijk bijlage 1606563
Mooie dashboardje 👌🏼
Zo'n middensteun had ik toendertijd voor onze Picanto gekocht, maar paste voor geen meter :/ Mag hopen dat ie bij jou wel goed past...
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen even een bestelling gedaan bij de Ikea, stond vermeld dat het tussen 16:00-22:00 vandaag geleverd zou worden. Vlak daarna een pop-up er overheen dat het ivm drukte misschien nog wat langer kan duren. Rond 17:00 een bus voor de deur met de gehele bestelling, moet niet gekker worden...
Kan ik een dezer dagen de werkbank slopen, de muur witten en een keukenblok neerzetten als nieuwe werkbank. De rest van de kastjes ophangen, zooi een plek geven en is de vloer eindelijk leeg. *O*
 
Ik lees voornamelijk mee omdat ik laaiend druk bem geweest. En ff in een burnout zit...
maar heel veel bestellen bij Ali.. is dat echr goed en betrouwbaar?

Slim GB van ikea kastjes werkbank maken. Wat goedkoper denk ik??
 
Ik lees voornamelijk mee omdat ik laaiend druk bem geweest. En ff in een burnout zit...
maar heel veel bestellen bij Ali.. is dat echr goed en betrouwbaar?

Slim GB van ikea kastjes werkbank maken. Wat goedkoper denk ik??
Heb al aardig veel besteld via Ali, handige hebbedingetjes tot kleine onderdeeltjes voor de auto/motor (led lampjes, boutjes, wiel-bout dopjes, enz). Alles is eigenlijk wel binnen gekomen, 1x niet door een fout van PostNL en 1x niet en dat is teruggestort. Al met al vind ik ik het wel betrouwbaar :Y

En vwb de Ikea kastjes, ziet er netjes uit, werkt top en scheelt aanzienlijk in knaken tov een werkbank van HBM of iets dergelijks :)

En rustig aan he ;)
 
Ik heb ook behoorlijk wat dingen via ome ali besteld, en eigenlijk altijd aangekomen, anders gewoon netjes de centen terug gehad.
(gereedschap, electronica enz)
 
Het begin is er... :) Had verkeerde scharnieren besteld voor de deuren, dus die van de week ff ophalen...
DSC_0039.JPG


Verven van de muur laat ik nog ff zitten, heeft niet echt veel zin als het isoleren nog op de rol staat. Morgen de zooi afstellen, blad vastzetten en de bovenkastjes ophangen. Dan kan de boel ingericht worden, garage is een grote bende nu... :X
 
Ja, de lente misschien net :)
Gelijk de remslangen vernieuwd en ik had ook nieuwe schijven gekocht, mijn eerste blunder in jaren...
Zonder enige twijfel heb ik geventileerde gehaald, die passen dus niet :P.
Ik ga nu maar andere klauwen kopen.
Dat geintje heb ik eens gehad voor mijn 156 toendertijd, gelukkig weer kunnen ruilen. Maar zo irritant als je dat moet ontdekken als je lekker bezig bent met de klus 🙄
 
Terug
Bovenaan Onderaan