Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Suggereer je nou dat we alleen maar onzin praten? :+
Inderdaad, ik voel me een beetje beledigd. Lief en leed wordt er gedeeld.

GB heeft geen ballen meer sinds de flitspaal en moet van zijn vrouw in de garage wonen, waarom zou je anders daar een keuken bouwen?
WB gaat voor goud, met zijn Ali rempomp @260km/u op de Tarzan af.
Coert heeft geen vrienden meer en heeft nu zijn passagiers steppies ook maar verwijderd.
Ik ontmoet alleen maar oneerlijke mensen en bestel voor het eerst de verkeerde onderdelen, dus het aftakelen is begonnen.

'Niks gemist'...
 
Dat geintje heb ik eens gehad voor mijn 156 toendertijd, gelukkig weer kunnen ruilen. Maar zo irritant als je dat moet ontdekken als je lekker bezig bent met de klus 🙄
Ook gewoon de oude schijf er af gehaald en de nieuwe er op, zonder dat opvalt dat de schijven ruim 1cm verschillen in dikte..
Toevallig stonden gisteren de juiste klauwen op mp, dus ik ga voor de remupgrade, zal ze vast wel merken :+.
 
Ik was ook van plan om voor de APK afgelopen februari alle vier de remschijven van de C4 te vervangen.
Indertijd al eens hele goede en goedkope via Winparts gescoord voor mijn C5.
In de machinefabriek waar ik toen werkte waar ze onder de indruk van de massa, afwerking.. en de prijs natuurlijk.

Maar na het invoeren van het kenteken zakte deze keer de moed in de schoenen.
Zoveel keuze, niet normaal, en inderdaad ook maatverschil.
Na mijn ongeluk vind ik dit soort projectjes ook lastiger geworden.

Dus maar op de lange baan geschoven en eigenlijk om die reden maar ingeruild voor een frissere auto.
Het is hier geen hobby artikel zoals de motorfiets. ;)
 
Mijn vriendin is ook door de APK. :t

Ik kan haar weer halen na een hartkatheterisatie waarbij het hart en de kransslagaders onderzocht zijn. Via de pols met een slangetje voorzien van een camera en gereedschap naar het hart.

Vanochtend om half zeven samen vertrokken naar het ziekenhuis.
Om acht lag ik weer te maffen tot twaalf uur.
Ik mocht er niet bij blijven. :P

Drukke dag. :+
 
Er zit schot in de zaak, het begint al ergens op te lijken *O*
DSC_0041.JPG


Morgen even kijken voor de scharnieren, kunnen de deurtjes er in. Moet de tl balken naar de zijkant van de balk verkassen zodat de deurtjes ook helemaal open kunnen. Dan nog de bovenkastjes aan de lange muur bevestigen en zit het er voorlopig even op vwb de garage :)
 
Er zit schot in de zaak, het begint al ergens op te lijken *O*
Bekijk bijlage 1607918

Morgen even kijken voor de scharnieren, kunnen de deurtjes er in. Moet de tl balken naar de zijkant van de balk verkassen zodat de deurtjes ook helemaal open kunnen. Dan nog de bovenkastjes aan de lange muur bevestigen en zit het er voorlopig even op vwb de garage :)
Geen afzuigkap voor het binnen spuiten en frituren?
 
Er zit schot in de zaak, het begint al ergens op te lijken *O*
Bekijk bijlage 1607918

Morgen even kijken voor de scharnieren, kunnen de deurtjes er in. Moet de tl balken naar de zijkant van de balk verkassen zodat de deurtjes ook helemaal open kunnen. Dan nog de bovenkastjes aan de lange muur bevestigen en zit het er voorlopig even op vwb de garage :)
Ziet er al goed uit , zou je die tl-balk niet beter vervangen door een Led exemplaar? Geeft veel meer licht, en ze zijn niet duur.
Goed bezig! 👍
 
Ziet er al goed uit , zou je die tl-balk niet beter vervangen door een Led exemplaar? Geeft veel meer licht, en ze zijn niet duur.
Goed bezig! 👍
Gaat ook gebeuren, maar dat ga ik pas doen als ik de hele elektra aan ga pakken. Dat is nl echt een drama, overal tl balken en allemaal doorgeluste bedrading met van die lasdoppen all over the place |(
 
Dan is het inderdaad niet nodig
Frituren zou wellicht best nog wel eens kunnen, al gebeurt dat zelden, zou dat ding dan toch ook bij de deuropening staan. Spuiten van onderdeeltjes doe ik gewoon buiten op straat als het windstil is, maar dat gaat ook nog wel even duren, eerst alles in en rond het huis op orde brengen. :)
 
Straks even naar Hoogland, regenbandjes halen. :]

PSX_20210315_215728.jpg

Nu in Het Maasstad ziekenhuis, dus al een beetje op weg richting Almere. O-)

Zonder de regen zou het een perfecte dag zijn conform de voorspelling een paar dagen geleden. :P
 
Gisteren mijn vriendin naar het ziekenhuis gebracht en alleen terug.
Trekt lekker op zo'n Nissan Leaf nieuw model.

Maar ik wist niet dat de verzekeringsdongle alles registreerde. :X

PSX_20210316_125015.jpg
 
Vandaag weer verder gegaan met de garage, gaat nu echt vorderen.
Volgende week ben ik vrij, ga ik maar even met de elektra aan de slag, kunnen de laatste 2 kastjes ook tegen de muur aan.
DSC_0044.JPG

Irriteer me echt aan die Ikea website, wil die scharnieren bestellen. Bepaalde andere dingen die ik nog nodig heb, worden niet bezorgd en uiteraard alleen nog maar in filialen aan de andere kant van NL te krijgen. Heb ik dus de bestelling gereduceerd, is het restant eindelijk wel in Barendrecht te fixen, geen tijden meer vrij om af te halen. Moet je een dag wachten tot je weer een tijd kan bemachtigen, zijn er weer bepaalde dingen niet meer te verkrijgen in Barendrecht. Man, wat word je toch gallisch van dat geouwehoer zeg... :(
Had de vorige keer denk ik mazzel dat alles er was én bezorgd kon worden, maar het is zo echt niet te doen... :N
 
Mooie werkbank zo! Ga ik ook eens int nieuwe huis doen!

Juupp welkom in corona tijd. Wij wilden voor de kleine paat verfschortjes halen.. alleen dan gebruiken we ze als eetschort 🙄😁 ook helemaal kansloos.

In kader van me verstand verzetten en minimale prikkels heb ik weer een tankje gemaakt. Weet het is offtopic maar voor mij nu heel fijne afleiding geweest. Vanaf morgen weer revalideren/re integreren..

Tiger 2 ausf. B 😎 - Nu ook al met modder op de rupsbandjss.
20210312_152131.jpg
 
Mooie werkbank zo! Ga ik ook eens int nieuwe huis doen!

Juupp welkom in corona tijd. Wij wilden voor de kleine paat verfschortjes halen.. alleen dan gebruiken we ze als eetschort 🙄😁 ook helemaal kansloos.

In kader van me verstand verzetten en minimale prikkels heb ik weer een tankje gemaakt. Weet het is offtopic maar voor mij nu heel fijne afleiding geweest. Vanaf morgen weer revalideren/re integreren..

Tiger 2 ausf. B 😎 - Nu ook al met modder op de rupsbandjss.
Bekijk bijlage 1608243
Lekker bezig, vroeger ook meerdere bouwpakketten gefixt van tanks, helicopters en vliegtuigen/straaljagers, leuke bezigheid...
 
Mooie werkbank zo! Ga ik ook eens int nieuwe huis doen!

Juupp welkom in corona tijd. Wij wilden voor de kleine paat verfschortjes halen.. alleen dan gebruiken we ze als eetschort 🙄😁 ook helemaal kansloos.

In kader van me verstand verzetten en minimale prikkels heb ik weer een tankje gemaakt. Weet het is offtopic maar voor mij nu heel fijne afleiding geweest. Vanaf morgen weer revalideren/re integreren..

Tiger 2 ausf. B 😎 - Nu ook al met modder op de rupsbandjss.
Bekijk bijlage 1608243
Leuke hobby! Ik heb het ook jarenlang gedaan, het laatste was een Engelse WW1 tank in 1:35.
20180513_141102_resized.jpg

Hier de vergelijking met een helm, kun je de schaal een beetje inschatten.
20180513_141053_resized.jpg

Ik doe echter niks meer met modelbouw helaas. Diorama's maakte ik vroeger ook, zie dat je daar ook mee bezig bent?

Rustig aan verder hé. Met je gezondheid bedoel ik.
 
Jaa klopt coert @Coert65 . Meerendeel 1op72 . Heb pas 1 diorama gedaan als probeersel. Sherman tank in winter met 3 airborne 101st erbij.
Nu een set Flak 88 op schaal 1.35 net aan begonnen en dat wordt ook een diorama.
20210112_145731.jpg
20210101_171023.png
20210106_143803.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan