Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

@ Coert65: Reed jij zojuist door Piershil op je zrx? Was er eentje met MF sticker die voorbij reed... :]
Ja dat was ik.:Y Heb een vrij lange HW rit gemaakt vanavond, ben net pas thuis.
Ik plaats zo wat foto's, ben ook in het haventje van Goudswaard geweest, het strandje van Numansdorp en wel meer. Het was heerlijk rijden vanavond! :]👍
 
Ja dat was ik.:Y Heb een vrij lange HW rit gemaakt vanavond, ben net pas thuis.
Ik plaats zo wat foto's, ben ook in het haventje van Goudswaard geweest, het strandje van Numansdorp en wel meer. Het was heerlijk rijden vanavond! :]👍
Zat op de bank tv te kijken toen ik je voorbij hoorde gaan, klinkt goed :t
 
Als ik dat geweten had dat je thuis was had ik even gestopt. Ik herkende de airco unit voor je huis namelijk. 😉
Hier een paar fotootjes trouwens. Altijd leuk!
Haventje van Goudswaard:
Goudswaard 1.jpg

Dit bootje lag ook in het haventje, volgens mij een ex militair bootje zo te zien aan de markeringen erop.
Goudswaard 2.jpg

Goudswaard 3.jpg
Goudswaard 4.jpg

Goudswaard 5.jpg

Numansdorp strandje:
Numansdorp 1.jpg

Numansdorp 2.jpg

Numansdorp 3.jpg

Morgen ga ik weer een leuk ritje maken, waar heen weet ik nog niet.
 
Als ik dat geweten had dat je thuis was had ik even gestopt. Ik herkende de airco unit voor je huis namelijk. 😉
Hier een paar fotootjes trouwens. Altijd leuk!
Haventje van Goudswaard:
Bekijk bijlage 1643342
Dit bootje lag ook in het haventje, volgens mij een ex militair bootje zo te zien aan de markeringen erop.
Bekijk bijlage 1643344
Bekijk bijlage 1643345Bekijk bijlage 1643346
Bekijk bijlage 1643347
Numansdorp strandje:
Bekijk bijlage 1643348
Bekijk bijlage 1643349
Bekijk bijlage 1643350
Morgen ga ik weer een leuk ritje maken, waar heen weet ik nog niet.
Voor de volgende keer dan... ☕ :t

Morgen heb ik ff een ritje naar de Maasvlakte, ff een ochtendje training... :]
 
Als ik dat geweten had dat je thuis was had ik even gestopt. Ik herkende de airco unit voor je huis namelijk. 😉
Hier een paar fotootjes trouwens. Altijd leuk!
Haventje van Goudswaard:
Bekijk bijlage 1643342
Dit bootje lag ook in het haventje, volgens mij een ex militair bootje zo te zien aan de markeringen erop.
Bekijk bijlage 1643344
Bekijk bijlage 1643345Bekijk bijlage 1643346
Bekijk bijlage 1643347
Numansdorp strandje:
Bekijk bijlage 1643348
Bekijk bijlage 1643349
Bekijk bijlage 1643350
Morgen ga ik weer een leuk ritje maken, waar heen weet ik nog niet.
@Coert65 als je gaat of weet wanneer je gaat rij ik graag mee :] :t , als je het leuk vind dat ik mee ga stuur maar een pb
 
Bekijk bijlage 1643459
Kom nog vergaande glorie onderweg tegen.

Nu bezig met een rondrit van 300km helemaal richting Eindhoven :]
Die staat vlakbij mij, had hem ook al op de foto gezet vorig jaar. Die staat in Mookhoek.
20200913_101754_resized.jpg

Heb je dat damesbrommertje een paar huizen ervoor ook nog zien staan? Helemaal overgroeid ondertussen, die staat aan de andere kant van de dijk.
 
Die staat vlakbij mij, had hem ook al op de foto gezet vorig jaar. Die staat in Mookhoek.
Bekijk bijlage 1643469
Heb je dat damesbrommertje een paar huizen ervoor ook nog zien staan? Helemaal overgroeid ondertussen, die staat aan de andere kant van de dijk.
Leuk! Jaa dacht al dat ik hem in een ander topic voorbij had zien komen, wist even niet meer wie hem gepost had :)

En dat brommetje heb ik niet zien staan, wel iets verderop bij die garage een zundapp en een GT380?
 
Ik heb er pas vier onder een hoes gefotografeerd.
Van de hoes waren alleen nog wat draden over.
De intentie was goed. _O-
 
  • Leuk
Waarderingen: RWB
Leuk! Jaa dacht al dat ik hem in een ander topic voorbij had zien komen, wist even niet meer wie hem gepost had :)

En dat brommetje heb ik niet zien staan, wel iets verderop bij die garage een zundapp en een GT380?
Klopt, dat is garage Statz. Zijn eerst Toyota dealer geweest, maar Pierre is ermee gestopt, de dealer kosten werden hem te hoog.
Pierre heeft trouwens een hele mooie verzameling, wat je zag is maar een klein deel, de hal erachter staat vol met allerlei mooi spul.
Kawa 3 cilinder tweetakten, en nog veel meer!
 
Die VT500 zou wel leuk zijn als project fiets :t
Inderdaad.
De remschijf roest minder hard dan die op mijn BMW.
Die ziet er in twee weken stilstand al niet meer uit. _O-

Maar ik vraag mij altijd af hoe lang dit nou stil zou staan gezien de opstelling en de resten van de hoes. :')
 
Inderdaad.
De remschijf roest minder hard dan die op mijn BMW.
Die ziet er in twee weken stilstand al niet meer uit. _O-

Maar ik vraag mij altijd af hoe lang dit nou stil zou staan gezien de opstelling en de resten van de hoes. :')
stja das de vraag , zo zag mijn 2e xjr er uit toen deze 4 jaar in een tuin had gestaan .......... -O- voordat ik m kocht

10153702143223458.jpg

10153702143998458.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan