Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

20211029_165625.jpg

Niet gehard dus.
 
Vanmiddag had ik wat tijd voor de hobby en heb de Bursig passend gemaakt voor de SV.
Beetje geklooi om de fiets rechtop te houden en tegelijk de steun goed te krijgen, maar het is gelukt.
Zoals de reviews al zeiden, het is top spul.
Voor de Milles heb ik ook liggen, geen geklooi meer met een kraantje.

De cabrio die ik 15 jaar heb gehad is vrijdag verkocht en opgehaald, beetje verdriet, maar heb plots extra geld en ruimte voor een andere motor. N+1 is het toch? :t

20211028_130219.jpg
 
Ik ben ondertussen al een stuk verder met de CB400F die ik laatst gekocht heb.
cb400f2 ouwe foto 2.JPG

Deze dus. Het is een foto die ik van de verkoper kreeg, maar ik kocht hem in onderdelen. Nu heb ik hem weer opgebouwd, spuitwerk is nu weer zoals ie origineel hoort te zijn.
CB 400 F 1.jpg
CB 400 F 2.jpg

CB 400 F 3.jpg

CB 400 F 4.jpg

Hij is bijna klaar! Heb ook een stel hele nette originele achterschokdempers gevonden, want degene die op de vorige foto's staan zijn aftermarket, en wat te lang. Het achterwiel komt bijna op de grond als ie op de middenbok staat, niet handig dus.
schokdempers 400F.jpg

Zo hoort het dus. Evengoed ben ik nog niet klaar met het 400tje. Maar ik ben al ver!
Fijn weekend allemaal!
 
Ik ben ondertussen al een stuk verder met de CB400F die ik laatst gekocht heb.
Bekijk bijlage 1690773
Deze dus. Het is een foto die ik van de verkoper kreeg, maar ik kocht hem in onderdelen. Nu heb ik hem weer opgebouwd, spuitwerk is nu weer zoals ie origineel hoort te zijn.
Bekijk bijlage 1690774Bekijk bijlage 1690775
Bekijk bijlage 1690776
Bekijk bijlage 1690777
Hij is bijna klaar! Heb ook een stel hele nette originele achterschokdempers gevonden, want degene die op de vorige foto's staan zijn aftermarket, en wat te lang. Het achterwiel komt bijna op de grond als ie op de middenbok staat, niet handig dus.
Bekijk bijlage 1690780
Zo hoort het dus. Evengoed ben ik nog niet klaar met het 400tje. Maar ik ben al ver!
Fijn weekend allemaal!
Echt mooi geworden, mijn eerste motor.is financieel niet mogelijk om te kunnen kopen.
 
Echt mooi geworden, mijn eerste motor.is financieel niet mogelijk om te kunnen kopen.
Voor mij was dit ook 1 van m'n eerste motoren. Ik had een rode 400, jaren geleden. Nu zijn ze echt duur, maar deze kocht ik in onderdelen voor slechts €500.
Ik heb geluk gehad, want nu gaan ze voor veel meer, moet wel zeggen dat het werk wat ik eraan gehad heb ook niet goedkoop was, maar ik zit nog steeds onder de €1000, dus ik heb niks te klagen.
Dit was m'n 400, ergens begin jaren 80.
CB400F1.jpg
 
Ik ben ondertussen al een stuk verder met de CB400F die ik laatst gekocht heb.
Bekijk bijlage 1690773
Deze dus. Het is een foto die ik van de verkoper kreeg, maar ik kocht hem in onderdelen. Nu heb ik hem weer opgebouwd, spuitwerk is nu weer zoals ie origineel hoort te zijn.
Bekijk bijlage 1690774Bekijk bijlage 1690775
Bekijk bijlage 1690776
Bekijk bijlage 1690777
Hij is bijna klaar! Heb ook een stel hele nette originele achterschokdempers gevonden, want degene die op de vorige foto's staan zijn aftermarket, en wat te lang. Het achterwiel komt bijna op de grond als ie op de middenbok staat, niet handig dus.
Bekijk bijlage 1690780
Zo hoort het dus. Evengoed ben ik nog niet klaar met het 400tje. Maar ik ben al ver!
Fijn weekend allemaal!
Gaaf ding joh :t
 
Voor mij was dit ook 1 van m'n eerste motoren. Ik had een rode 400, jaren geleden. Nu zijn ze echt duur, maar deze kocht ik in onderdelen voor slechts €500.
Ik heb geluk gehad, want nu gaan ze voor veel meer, moet wel zeggen dat het werk wat ik eraan gehad heb ook niet goedkoop was, maar ik zit nog steeds onder de €1000, dus ik heb niks te klagen.
Dit was m'n 400, ergens begin jaren 80.
Bekijk bijlage 1690807
Eerste motor was voor mij een RD500
 
Hoi! Iemand nog behoefte aan een lichtbak tl?
Buizen zijn wel kapot en is met los snoer.
Is van vorige eigenaar nog.
Dus stekker eraan maken of aansluiten in je eigen stroomkring 👍👍

IMG-20211031-WA0002.jpeg
 
Vanavond was ook weer enerverend, het begin ervan dan. Staat de buurman ineens voor de deur, hij had de buurvrouw naast hem horen vallen.
Ik had het ook gehoord, en ik woon 2 huizen verder.. Wist niet wat ie moest doen, dus ik, gelijk 112 bellen en de ambu laten opdraven. Zo geschiedde het dus.
Binnen komen was geen optie, want alles zat op slot. Politie door mijn huis naar achter, maar alles zat op slot,,bij de buurvrouw. Door mijn huis was de snelste optie, en ik heb niks te verbergen.
Ambu kwam al snel, en gelukkig had de buurman naast haar, niet mijn buurman dus, het adres van haar zoon. Die kwam gelukkig snel, en ze is naar het ziekenhuis gebracht, levend gelukkig.
De buurvrouw is al aardig tegen de 90 aan het lopen, en vaak wat van het pad af...let aub op de ouderen om je heen. De mensen die je vaak niet zoveel meer ziet, en wat vaker uit beeld verdwijnen.
Sommige oudjes laten zich niet veel meer zien, om hulp vragen doen ze ook niet veel, en dan krijg je dit, ik heb vorig jaar al gezien dat er iemand hier tegenover gevonden is, die lag al 2 maanden dood in de douche.
Let op de oudjes dus.
 
Ken je dat? Ben je lekker een rondje aan het hardlopen, teugje adem naar binnen, vliegt er een klein køtvliegje mee naar binnen. Ff goed over de zuiger, ja, dat was weer top… :t :/
 
Mogguh… :W

Gisterenavond met zoonlief naar de voetbal geweest in Zuid-Beijerland. Rijden we in het donker terug, besluit zo’n sufgerukte haas vlak voor ons over te steken, halverwege zijn actie te stoppen en toch maar even terug te gaan, maar recht voor ons toch nog even in die mooie koplampen te staren. Uiteraard die haas een beste kopstoot gegeven, maar doorgereden omdat we toch geen ruk konden zien. Blijk een kapje van mijn bumper kwijt te zijn, zit er een beste ster/barst in de lak en is de bumper ook ietsje uit het lood (het mag geen naam hebben). Ga ik kijken of ik het kapje nog kan vinden, heel die weg af gelopen en gewoon niks he, zelfs het resultaat van de kopstoot op de haas niet eens kunnen zien, beest ook nergens te bekennen :?
Best top, koekblikkie net een paar dagen in mijn bezit en kan nu al extra onderdelen gaan bestellen. :/ 17e heb ik een afspraak bij de dealer voor een algehele check up, kan de boel gelijk gemonteerd worden… :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan