Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

@Ghetto Bassie de sv650 is weg en mag uit de openingspost.
Is nu een cb750f rc04 1981 in opbouw.
Zal nog even duren tot die goed loopt.Bekijk bijlage 1698408
(Ja oke is de cb van mijn pa, ik knap hem mechanisch op en ga er mee rijden)

Ik kwam pas de nieuwere variant tegen.
Moeten ze niet eens wat nieuws verzinnen bij Honda?

1637962546323.png
 
@Ghetto Bassie de sv650 is weg en mag uit de openingspost.
Is nu een cb750f rc04 1981 in opbouw.
Zal nog even duren tot die goed loopt.Bekijk bijlage 1698408
(Ja oke is de cb van mijn pa, ik knap hem mechanisch op en ga er mee rijden)
Mooi man, ik heb er een paar jaar geleden ook 1 gehad, een wat latere 750 uit '83.
Je zal waarschijnlijk wel de carb's moeten reinigen, ze vervuilen snel na een tijdje stilstand. En die vonkversterkers zijn ook een aandachtspuntje bij deze Honda's.
 
Mooie 4 pitters ,Old School ,Zijn allemaal uit produktie GSX 1400 ,XJR 1300 ZXR 1200 en de CB1300
 

Bijlagen

  • 35311_445282929947_510824947_6035648_5975065_n.jpg
    35311_445282929947_510824947_6035648_5975065_n.jpg
    110,8 KB · Weergaven: 8
  • alla.jpg
    alla.jpg
    18,8 KB · Weergaven: 6
  • 2.jpg
    2.jpg
    114,9 KB · Weergaven: 8
  • French Yello RP02 Devil 1.jpg
    French Yello RP02 Devil 1.jpg
    76 KB · Weergaven: 14
Mooi man, ik heb er een paar jaar geleden ook 1 gehad, een wat latere 750 uit '83.
Je zal waarschijnlijk wel de carb's moeten reinigen, ze vervuilen snel na een tijdje stilstand. En die vonkversterkers zijn ook een aandachtspuntje bij deze Honda's.
Ja carbs moeten er toch af, inlaat rubbers lekken dus heb nieuwe liggen.
Vonk versterkers verhaal ken ik idd, als die er aan zijn komt er denk ik dyna onsteking in, maar zolang die het doet is het prima.
Alle remmen stonden muur vast dus gaan uit elkaar en een rubberkit en achter nieuwe cilinder er in, is nog wel wat werk aan.
Zit een cb900 voorvork in en achterbrug dus goed opletten met spullen bestellen 😅
 
Lag op de toegangsweg naar ons ponton. Ik vind het ook erg knap om dat voor elkaar te krijgen, zal wel een gevalletje gas d'r op en te laat (of vergeten) te remmen. Lijkt me niet dat een tegeltje je zo laten lanceren als je een normale snelheid hebt die je op die plek zou moeten hebben om de zowat haakse bocht te kunnen nemen. Maar dat ie een spuitklusje kan gebruiken is wel duidelijk...
 
Ik ben weer terug bij af.
Begin van het jaar zou ik in de auto zijn gestapt voor een Tuono V4 als we niet in een lockdown zaten en nu net voordat de 2e er aankomt...

Ik wilde een rustige straatfiets, maar kijk dan! :t
1418871.jpg


Alleen die prijs 😬
 
Ik ben weer terug bij af.
Begin van het jaar zou ik in de auto zijn gestapt voor een Tuono V4 als we niet in een lockdown zaten en nu net voordat de 2e er aankomt...

Ik wilde een rustige straatfiets, maar kijk dan! :t
Bekijk bijlage 1698883

Alleen die prijs 😬
Is een klein fietsie hoor , heb er ook naar gekeken maar de superduke zit een stuk ruimer . Blokje loopt wel lekker dat wel .
 
Ik vond de zit eigenlijk prima ook al ben ik niet erg klein.
Mijn vriendin is nogal kritisch op grootte (:+), op een Monster ziet het er niet uit, 'op de Tuono is ok, maar wat een lelijke motor'.
Ik had wat vragen gesteld over de V4, kreeg alleen terug dat ie uit Duitsland komt en de onderhoudsgeschiedenis er bij zit.
Voor 16k mag je best wel een beetje beter je best doen vind ik.

Ik ben voorlopig naar van alles aan het kijken en dat is gratis.
De Guzzi V100 lijkt me ook gaaf, maar daar hangt nog geen prijskaartje aan.
 
Ik vond de zit eigenlijk prima ook al ben ik niet erg klein.
Mijn vriendin is nogal kritisch op grootte (:+), op een Monster ziet het er niet uit, 'op de Tuono is ok, maar wat een lelijke motor'.
Ik had wat vragen gesteld over de V4, kreeg alleen terug dat ie uit Duitsland komt en de onderhoudsgeschiedenis er bij zit.
Voor 16k mag je best wel een beetje beter je best doen vind ik.

Ik ben voorlopig naar van alles aan het kijken en dat is gratis.
De Guzzi V100 lijkt me ook gaaf, maar daar hangt nog geen prijskaartje aan.
Tja , over smaak valt niet te twisten , ikzelf vind het een hele mooie motor , helaas voor mij te klein .
De guzzi is inderdaad mooi maar ik denk dat die te weinig vermogen zal hebben voor zijn gewicht .
Als je naked wilt rijden heb je voldoende keus , speed/street triple , mt 09/10 , z1000 enz enz .
Maar ikzelf ben aardig verliefd op de superduke R , wat een ding zeg , pff je kan er echt van alles mee .
 
Terug
Bovenaan Onderaan