Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

1000m3 denk ik, 10m3 kan bijna niet
1000m3 x 2.5 euro per m3
+ nog eens je electra
En belastingen enz.
Als je weinig zou gebruiken betaal je in verhouding veel door de vaste kosten ;)

Het verbruik is iets van 1600m3 en netto 1000kW, lang leve de zonnepanelen en inverter airco.
Ik betaal per 1 juli 1,62 per m3 incl vaste kosten, dus vind 2,5 wel erg veel, al zie ik nu ook dat ik vorig jaar 0,89 betaalde..
Begin '22 de 20 jaar oude ketel vervangen, wellicht scheelt dat ook nog iets.

Nu weer leukere dingen, het is lekker weer en morgen gassen op Zandvoort met een verbuik van 1 op 8 a €2,30 😇
 
Als je weinig zou gebruiken betaal je in verhouding veel door de vaste kosten ;)

Het verbruik is iets van 1600m3 en netto 1000kW, lang leve de zonnepanelen en inverter airco.
Ik betaal per 1 juli 1,62 per m3 incl vaste kosten, dus vind 2,5 wel erg veel, al zie ik nu ook dat ik vorig jaar 0,89 betaalde..
Begin '22 de 20 jaar oude ketel vervangen, wellicht scheelt dat ook nog iets.

Nu weer leukere dingen, het is lekker weer en morgen gassen op Zandvoort met een verbuik van 1 op 8 a €2,30 😇
En dan heb je nog niet eens gekeken naar de vaste lasten van een biertje thuis.

Ergo meer bier is goedkoper.... 🤔

_O-
 
Ik moest ook m'n contract vernieuwen per 1 juli. Met veel zoeken heb ik toch nog een leverancier (Shell) kunnen vinden met een vaste prijs voor één jaar.
Gastarief € 1,71033 per m3
Vaste leveringskosten € 63,06 per jaar Netbeheerkosten € 168,95 per jaar
Stroom € 0,397 per kWh
Terug lever stroom (zonnepanelen)
€ 0,100 per Kwh
Vaste leveringskosten € 63,06 per jaar Netbeheerkosten € 229,67
 
Ik moest ook m'n contract vernieuwen per 1 juli. Met veel zoeken heb ik toch nog een leverancier (Shell) kunnen vinden met een vaste prijs voor één jaar.
Gastarief € 1,71033 per m3
Vaste leveringskosten € 63,06 per jaar Netbeheerkosten € 168,95 per jaar
Stroom € 0,397 per kWh
Terug lever stroom (zonnepanelen)
€ 0,100 per Kwh
Vaste leveringskosten € 63,06 per jaar Netbeheerkosten € 229,67
Ff snel gekeken tusse alle drukte door hier op de zaak.
Krijg hier ook de melding enkel variabel tarieven. Dus denk dat U / je goed geluk hebt gehad.

1658749258518.png
 
Gelukkig werkt mijn idiot radar nog prima, gas al dicht, vingers op de rem en ja hoor..
Rij vanuit Oostvoorne op een 80 weg, gaat auto 1 toch maar oversteken en auto 2 zonder te kijken er achteraan. Wat een domme kut.
 
Ik reed vandaag met ene collega mee, even naar Maasvlakte.
Wil niet zeggen dat ik de beste chauffeur ben maar zoals deze bestuurder reed...

Niet anticiperen, niet vooruit kijken, op de linkerbaan blijven hangen en dat soort zaken..

Was gewoon vermoeiend.
 
Ik reed vandaag met ene collega mee, even naar Maasvlakte.
Wil niet zeggen dat ik de beste chauffeur ben maar zoals deze bestuurder reed...

Niet anticiperen, niet vooruit kijken, op de linkerbaan blijven hangen en dat soort zaken..

Was gewoon vermoeiend.
Dan zit je gewoon er naast met kromme tenen. Zo hebben wij ook wel een aantal collega’s in de surveillance zitten, 0 inzicht, rijden hard waar je juist rustig moet rijden en als ze juist pedal to the metal moeten gaan ivm een melding, blijven ze met een vaart van lik me reet rijden. Of ze staan op de rechter baan om af te slaan, rijden dan in de bocht op de linker baan en komen dan weer uit op de rechter baan, erg tof als er meerdere auto’s om je heen zitten die dezelfde bocht moeten nemen. Of we gaan terug naar de wacht, alle tijd van de wereld en je ziet je collega in de andere bus zwaar onnodig met mach 7 over de linker baan van de snelweg knallen in die groengele maaslander, volop in de kofferbak duwen van de voorganger omdat het hem niet te snel gaat. Ff vergeten dat ze in een bus met reclame rijden, echt… |(
 
Is het vandaag de dag van de nieuwe generatie motorrijders?

Loop stukje met de hond en kwam diverse stoere gasten tegen gekleed in teenslippers , korte broek en t shirt.
En een helm, roof boxer, dat gelukkig wel.
 
Is het vandaag de dag van de nieuwe generatie motorrijders?

Loop stukje met de hond en kwam diverse stoere gasten tegen gekleed in teenslippers , korte broek en t shirt.
En een helm, roof boxer, dat gelukkig wel.
Ja, dat is nieuw… :Y

Heb ik al meerdere filmpjes van voorbij zien komen. Dan kunnen ze gelijk van de motor in het zwembad springen om af te koelen.
 
Is het vandaag de dag van de nieuwe generatie motorrijders?

Loop stukje met de hond en kwam diverse stoere gasten tegen gekleed in teenslippers , korte broek en t shirt.
En een helm, roof boxer, dat gelukkig wel.
Had ik dus ook. Alleen maar orgaan donoren met 0 verstand. Mij rechts inhalen en rare fratsen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan