Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Niet te vergeten; de mensen die er persé langs wilden rijden en boos werden toen ik de weg blokkeerde. Rij gewoon om, er ligt iemand te creperen van de pijn en heeft hulp nodig... Echt nul respect.
Ik hoop dat de motorrijder er weer bovenop komt.
 
Pfff. Vannavond een ongeval voor de deur, motorrijder aangereden en door de voorruit van de auto. Lag in een foetus houding op de passagiersstoel.. Ik vooral boos op de ambulance wedewerkster die aan zijn been bleef trekken terwijl hij riep 'auw m'n rug!'. Toch doorgaan.. tering.
Even uit interesse om een voor mij duidelijker beeld van de situatie te krijgen , wat is jouw medische opleiding?
 
Niet te vergeten; de mensen die er persé langs wilden rijden en boos werden toen ik de weg blokkeerde. Rij gewoon om, er ligt iemand te creperen van de pijn en heeft hulp nodig... Echt nul respect.
Ik hoop dat de motorrijder er weer bovenop komt.
Tja, ikke ikke assholes kom je overal tegen.
:t voor jou
 
Niet te vergeten; de mensen die er persé langs wilden rijden en boos werden toen ik de weg blokkeerde. Rij gewoon om, er ligt iemand te creperen van de pijn en heeft hulp nodig... Echt nul respect.
Ik hoop dat de motorrijder er weer bovenop komt.
Motorrijder is een maat van mij ,wat ik gisteren hoorde heeft hij zijn sleutelbeen en wat ribben gebroken en bij zijn 6e wervel een breuk waardoor hij zijn onderlichaam niet meer voelt .Dus afwachten of het weer goed komt .
 
Motorrijder is een maat van mij ,wat ik gisteren hoorde heeft hij zijn sleutelbeen en wat ribben gebroken en bij zijn 6e wervel een breuk waardoor hij zijn onderlichaam niet meer voelt .Dus afwachten of het weer goed komt .
Allemachtig, sterkte en dat zeker voor je maat -O-
 
Even uit interesse om een voor mij duidelijker beeld van de situatie te krijgen , wat is jouw medische opleiding?
Ben je advocaat, agent of verpleger?
EHBO en repressie.
Even een verduidelijking nu ik teruglees, ik ben niet tokkie gegaan tegen de hulpverlening, heb zo kalm als op dat moment mogelijk verteld dat ik vond dat ze beter kon wachten op de brandweer.
Dat ze daar niks mee doet snap ik, zij is de proffesional. Wellicht nieuw protocol, maar gezien het letsel had ik het redelijk goed ingeschat.
Geen ruimte om mee te helpen, dus dan maar verkeer tegenhouden.

Hier laat ik het bij, ik hoop dat de beste man weer beter wordt.
 
Lekker dan :/ Wat was er gebeurd? En nog belangrijker, hoe is het met jou?
Reed sportief bij stoplichten weg, minderde verderop vaart omdat ik daar aantal auto's zag die ik wou passeren.

Middelste auto kwam zonder richting ineens met veel lagere snelheid naar links...remmen haalde te weinig uit en ik reed achterop zijn bumper.

Motor flink wat schade (nagenoeg gehele rechterzijde kapot, vork moet ik nog laten uitzoeken) Plus dat hij uit het verkeer genomen is door de politie. Fiets moet herkeurt worden voor die weer de weg op mag. Denk niet dat dit gaat gebeuren.

Ik zelf flinke rugpijn (nog steeds), veel last van mijn nek dat was na week over en nog steeds veel last van beide enkels, schoenen aan gaat nauwelijks en lopen weer enigszins (loop als een penguin met platvoeten)
 
Reed sportief bij stoplichten weg, minderde verderop vaart omdat ik daar aantal auto's zag die ik wou passeren.

Middelste auto kwam zonder richting ineens met veel lagere snelheid naar links...remmen haalde te weinig uit en ik reed achterop zijn bumper.

Motor flink wat schade (nagenoeg gehele rechterzijde kapot, vork moet ik nog laten uitzoeken) Plus dat hij uit het verkeer genomen is door de politie. Fiets moet herkeurt worden voor die weer de weg op mag. Denk niet dat dit gaat gebeuren.

Ik zelf flinke rugpijn (nog steeds), veel last van mijn nek dat was na week over en nog steeds veel last van beide enkels, schoenen aan gaat nauwelijks en lopen weer enigszins (loop als een penguin met platvoeten)
Zo dan, altijd fijn van die drama's op de weg. Helaas lijkt het tegenwoordig er steeds meer op of knipperlichten een optie zijn en er niet standaard meer zitten als je een koekblik koopt :/
Zonde van de motor, maar is te vervangen, hoe denk je dat het verzekeringsplaatje er uit komt te zien?
Wel beter dat de lichamelijke schade enigszins nog meevalt.
 
Zo dan, altijd fijn van die drama's op de weg. Helaas lijkt het tegenwoordig er steeds meer op of knipperlichten een optie zijn en er niet standaard meer zitten als je een koekblik koopt :/
Zonde van de motor, maar is te vervangen, hoe denk je dat het verzekeringsplaatje er uit komt te zien?
Wel beter dat de lichamelijke schade enigszins nog meevalt.
Verzekering...weet het echt niet. Erg benieuwd naar de beslissing.
 
Hoop ongevallen de laatste tijd, bah. Sterkte mannen.

Gelukkig staan ze dan wel op 2 locaties aan de Westvoorneweg te flitsen, daar wordt het vast en zeker veiliger van :')
 
Tsja, veiligheid... lijkt meer op cashen. Sterkte met de afhandeling, maar ik denk net als Mogas dat je er bekaaid afkomt RolandN.
Zelf vorige week nog in Spijk geweest, om proef te rijden op een Kawa er5 voor een meid die op zoek was naar een beginnersfietsje.
Uit het lesserstopic. Stond te koop bij Garage van Hoof. Komt er een kerel aan met een zwarte oerblade uit '93, verkocht hem daar voor 900, dat had ik er ook wel voor willen geven.
 
Na de Nobunaka rem- schakelset weer de deur uit gedaan te hebben, de oem set maar even maximaal gecleand met staalwol sponsjes. Ook gelijk de hielplaatjes vervangen door een carbon versie. Ziet er allemaal weer fris uit en kan er weer even tegenaan... :)

1408261

1408262
 
Tsja, veiligheid... lijkt meer op cashen. Sterkte met de afhandeling, maar ik denk net als Mogas dat je er bekaaid afkomt RolandN.
Zelf vorige week nog in Spijk geweest, om proef te rijden op een Kawa er5 voor een meid die op zoek was naar een beginnersfietsje.
Uit het lesserstopic. Stond te koop bij Garage van Hoof. Komt er een kerel aan met een zwarte oerblade uit '93, verkocht hem daar voor 900, dat had ik er ook wel voor willen geven.
das niet veel, iets meer dan een euro per cc
 
Nee, inderdaad is het niet veel, maar hij liep ook niet, lang stilgestaan. Die vent had hem nieuw gekocht, maar had hem zwart laten spuiten, origineel was ie rood/wit/paars. Was hetzelfde model als ie van jou, met 2 ronde koplampen en de vele gaatjes in de kuip.Boekjes waren er zelfs nog bij.
 
Dat ziet er weer netjes uit! :t
Moet alleen nog eens kijken voor afwerkdoppen voor in die lelijke gaten van de achterbrug assen. Nu heb ik volgens mij al eens doppen voorbij zien komen van dempers (Akra bijvoorbeeld, afwerking db-killergaten) die er in zouden passen. Maar eens kijken wat er allemaal te verkrijgen is...
 
Nee, inderdaad is het niet veel, maar hij liep ook niet, lang stilgestaan. Die vent had hem nieuw gekocht, maar had hem zwart laten spuiten, origineel was ie rood/wit/paars. Was hetzelfde model als ie van jou, met 2 ronde koplampen en de vele gaatjes in de kuip.Boekjes waren er zelfs nog bij.
Zonde. Wie doet dat nou, overspuiten:X
 
Nee, inderdaad is het niet veel, maar hij liep ook niet, lang stilgestaan. Die vent had hem nieuw gekocht, maar had hem zwart laten spuiten, origineel was ie rood/wit/paars. Was hetzelfde model als ie van jou, met 2 ronde koplampen en de vele gaatjes in de kuip.Boekjes waren er zelfs nog bij.
Deze is verkocht voor €1.700,00.

img_20190528_185552-jpg.1397137


 
Terug
Bovenaan Onderaan