Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Abbenbroek, en fietsen gaat dan nog net goed :+
Niet vergeten je licht aan te doen dan. _O-

En dat loop je niet even terug, is nog een aardig stukje. :Y

Van de zomer wel een keer of zeven Schiedam - Brielse meer op de fiets gedaan.
Maar met lekker strandweer en geen haast.
:9
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen, na 2,5 week weggeweest te zijn weer terug!
Vraagje, ik moet een nieuwe broek (deze is al 5 jaar oud en ik groei eruit *D )

Anyhow, ik had er paar op het oog, maar vooral denk ik dan, meerendeel zal hetzelfde doen, maar welk merk is jullie ervaring?
Heb nu DIFI broek maar kijk meer richting andere merken,, graag jullie hulp!

Vooral Waterdicht :)

Zoiets?
Dainese (Linkje) Explorer GTX
revit poseidon
 
Hans weet het leuk te brengen. _O-

Knipsel.JPG
 
Goedemorgen, na 2,5 week weggeweest te zijn weer terug!
Vraagje, ik moet een nieuwe broek (deze is al 5 jaar oud en ik groei eruit *D )

Anyhow, ik had er paar op het oog, maar vooral denk ik dan, meerendeel zal hetzelfde doen, maar welk merk is jullie ervaring?
Heb nu DIFI broek maar kijk meer richting andere merken,, graag jullie hulp!

Vooral Waterdicht :)

Zoiets?
Dainese (Linkje) Explorer GTX
revit poseidon
Ik heb geen ervaring met textiel, maar wil ook wel eens een pakje in dezelfde stijl. :Y
Dainese vind ik het gaafste merk, en die is nu ook even goedkoper. 8)7
Een waardeoordeel kan ik er verder niet aan geven.

Zie net dat de Rev-it met magneten werkt. Interessant systeem om verder te bekijken.
En zo te lezen is die nog meer all-season..

Kijk ook eens bij Motoport Wateringen, zo goed als de hele (merken) kledingwinkel staat voor 50% zag ik vorige week.
Misschien zit er iets naar keuze bij. ;)
 
Goedemorgen, na 2,5 week weggeweest te zijn weer terug!
Vraagje, ik moet een nieuwe broek (deze is al 5 jaar oud en ik groei eruit *D )

Anyhow, ik had er paar op het oog, maar vooral denk ik dan, meerendeel zal hetzelfde doen, maar welk merk is jullie ervaring?
Heb nu DIFI broek maar kijk meer richting andere merken,, graag jullie hulp!

Vooral Waterdicht :)

Zoiets?
Dainese (Linkje) Explorer GTX
revit poseidon
Bedoel je dat je broek in die 5 jaar gekrompen is?




:+
 
Bedoel je dat je broek in die 5 jaar gekrompen is?

:+

Jaa door de regen.... *D

Alleen twijfel dus enorm wat voor broek/merk ik eens zal doen. Of ik lekker lui bestel en weer terug stuur. of weer dat eindeloze gezeur in een winkel aan ga.
"Kan ik je helpen?" Nee dankjewel.
*Trekt broek aan*
"Owh dat staat je leuk maar je moet deze proberen ... *Pakt 800 euro broek* " ... Donder op he..
 
Weet niet was je uit wilt geven maar ik rij nu een ruim jaar met de Halvarssons Wish broek en na 50.000km is hij nog steeds waterdicht :Y Hij krijgt wel elke drie maanden een wasbeurt, voor de frisheid maar ook om hem waterdicht te houden.

 
Ik moet ook nog steeds voor een broek kijken, maar dan zo'n spijkerbroek model. Vind dat ook wel een lastige, maar eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik ook echt über lui ben en ook nog niet de moeite heb gedaan om her en der te gaan kijken.

Had al eens een broek bij xlmoto besteld, zag er op de foto "baggy" uit, maar dat was een modelletje voor iemand met mikado-benen... :/
 
Goedemorgen, na 2,5 week weggeweest te zijn weer terug!
Vraagje, ik moet een nieuwe broek (deze is al 5 jaar oud en ik groei eruit *D )

Anyhow, ik had er paar op het oog, maar vooral denk ik dan, meerendeel zal hetzelfde doen, maar welk merk is jullie ervaring?
Heb nu DIFI broek maar kijk meer richting andere merken,, graag jullie hulp!

Vooral Waterdicht :)

Zoiets?
Dainese (Linkje) Explorer GTX
revit poseidon

Grappig hier exact hetzelfde, live the happy life of zoiets :')

Gisteren een toffe broek gepast bij Motoport, Difi Titan, zat echt heel goed.
Beter zelfs nog dan de 2x zo dure Dane..
Volgende week vrijdag en zaterdag gaat de btw eraf dus dat scheelt dan mooi :)
 
Avond! Tip voor motor kleding, motor kleding Outlet in Breda...voor mij tegenwoordig om de hoek, ze zitten vlakbij het NAC stadion, klein stukje vanaf de A16...
 
Goedemorgen, na 2,5 week weggeweest te zijn weer terug!
Vraagje, ik moet een nieuwe broek (deze is al 5 jaar oud en ik groei eruit *D )

Anyhow, ik had er paar op het oog, maar vooral denk ik dan, meerendeel zal hetzelfde doen, maar welk merk is jullie ervaring?
Heb nu DIFI broek maar kijk meer richting andere merken,, graag jullie hulp!

Vooral Waterdicht :)

Zoiets?
Dainese (Linkje) Explorer GTX
revit poseidon

Ik rij al jaren met Held textielpakken. Houden het prima uit en ze verbeteren ook goed! Ze zijn niet de duurste of de goedkoopste uit het segment, maar voldoen voor mij altijd prima (zeker als je ziet hoe intensief ik het gebruik)
Denk dat er weinig bekende merken zijn waar je je een buil aan kan vallen tegenwoordig.
Ze hebben namen hoog te houden en zeker als je koopt bij een zaak zoals MKC bijvoorbeeld dan kan je je altijd beroepen op garantie en wordt je nog netjes geholpen ook.


Je pak wassen om het waterdicht te houden is altijd een vereiste trouwens. Wel met het correcte wasmiddel! Ik gebruik altijd Nikwax.
Ik weet wel dat voor een volgend pak ik voor een gelamineerd pak ga :Y
Geen doorweekte bovenlaag meer lijkt me best fijn haha
 
Ik rij al jaren met Held textielpakken. Houden het prima uit en ze verbeteren ook goed! Ze zijn niet de duurste of de goedkoopste uit het segment, maar voldoen voor mij altijd prima (zeker als je ziet hoe intensief ik het gebruik)
Denk dat er weinig bekende merken zijn waar je je een buil aan kan vallen tegenwoordig.
Ze hebben namen hoog te houden en zeker als je koopt bij een zaak zoals MKC bijvoorbeeld dan kan je je altijd beroepen op garantie en wordt je nog netjes geholpen ook.


Je pak wassen om het waterdicht te houden is altijd een vereiste trouwens. Wel met het correcte wasmiddel! Ik gebruik altijd Nikwax.
Ik weet wel dat voor een volgend pak ik voor een gelamineerd pak ga :Y
Geen doorweekte bovenlaag meer lijkt me best fijn haha

Leek mij ook, totdat bleek dat die pakken akelig stug zijn :/
Ben toch maar weer voor een 3-laags Dane jas gegaan, zonder voering en membraan in de zomer zat het wel zo comfortabel.
 
Ah echt ja? Echt zo stug? Dat rijdt dan ook niet relaxed.
Ben benieuwd. Ik rij met mijn Held jas(sen :+) alleen in de herfst/winter/begin lente. Zodra het wat warmer wordt haal ik 1 binnenjas eruit en als dat zelfs te warm is dan schakel ik over naar mijn zomerjas van Difi of leer. Ik vind het nadeel van die meerdere jassen in 1 dat " vol" zit ie prima, maar als je er 2 jassen uithaalt verzuip ik erin :P Dat vind ik dan weer het nadeel van die dingen.
Maar goed, das dan ook een fijn excuus om een hele kast vol met motorkleding te hebben want "je weet nooit wat het weer doet in NLD" :+
 
Ik scheel dan ook tien kilo off season en on season. :+

Hier maandag en gisteren weer zo'n IKEA plankje opgehangen.
Kan er nog meer de lucht in. :Y
 
Je moet genoeg spek kweken om de winter door te komen. Je weet nooit of er voedseltekort komt of dat je ineens 3 maanden lang slaapt ! _O-

Ik heb vandaag mijn lens beschermers binnen gehad vanuit Chinatown
images


En zowaar de coating *O*

Dus morgen maar eens aan de slag.
Osco monteren, X-grip monteren, matte lak was/coating over de kappen, anti roest coating over alle metalen delen, lenskapjes monteren...
*D

Wacht alleen nog op een plastic cover voor langs de poten a la;
Honda-Africa-Twin-Crf1000L-Air-Deflector.jpg


Maar er ligt ook nog een pakje uit China bij het postkantoor... dus wie weet :P
Schijnt een hoop tegen de wind rond je helm te doen. Dus ben benieuwd :) Ook even kijken of ik het niet te lelijk vind :')

En dan nog naar Goedhart om de kofferset en valbeugels te bestellen en een SW-motech tanktas te retourneren.... Dacht een leuke tussen oplossing te hebben totdat mijn kofferset binnen zou zijn, maar als ik die tanktas monteer kan mijn stuur niet meer de maximale uitslag maken.... De tankdop zit namelijk nogal naar voren bij de Twin... :') Dus dat is jammer.
 
Laatst bewerkt:
Hey de post is ineens 2x zo lang. :+

Ik dacht dat pekelvrees nog niet nodig was... dacht. ..

Screenshot_2019-11-21-23-36-51.png


Ik lees morgen weer verder, het licht gaat uit. :P
 
Dit is een tijdstip waarop ik werk op de "oja dat ook nog" stand :+
Dus dan is de bewerk knop handig _O-

Jup, zout ligt er al hoor. Ik gebruik altijd de strooikaart van rijkswaterstaat :Y
Nachtvorst stopt er wel weer mee dit weekend hoorde ik op de radio. Maar goed, zoals eerder gezegd, je weet het nooit in NLD met het weer
 
Laatst bewerkt:
Lekker bezig allemaal, fijn om te zien dat we met z'n alle toch nog ergens komen en reageren! *D Gracias Mille!
Ik ga eens zoeken en bekijken na al jullie reacties.

@SparkViv Zeker Strooikaart is me vriend, 2 jaar terug hadden ze nog de App Strooialarm. kon je je route instellen en kreeg je een alert als ze gestrooit hadden

@The DanMan Ja zeker, happy good life. Huisje boompje beestje Eten Thuisbezorgt, Pizza, Pasta, Wok .. (Stop maar met doorgaan this duidelijk zo) *D
Verbaasd me dat ik nog 70 kilo weeg, ik was vroeger ongezond dun, 55/60 kilo met mijn 1.75m.

:W :W
 
Mijn Halvarssons heeft ook de het waterdichte membraan gelamineerd maar kan hem niet echt heel stuk noemen. De eerste weken wel, maar dat is nieuwigheid en neemt snel af.

De lagen zijn wel altijd een dingetje, als ik compleet ingepakt zit met de warme voering erin, verwarmd vest en longsleeve + thermoondergoed is bewegen niet zo makkelijk meer :+ Vanmorgen met 6 graden was het heerlijk, zonder verwarmd vest rijden scheelt aanzienlijk in de bewegingsvrijheid :Y

@SparkViv Lekker inkopen aan het doen, goed bezig *O*
 
@martijn76: Ff nog een vraagje mbt de protons. Zie op een montage filmpje dat die dingen 3 draden hebben en de sp maar 2 (zo ook de MT07). Nu ben ik echt een elektra noob, hoeft er van de knippers eentje niet gebruikt te worden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan