Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Ik moet even irritatiepuntje kwijt, RWS heeft heel nederland weer wit gestrooit, want het is 1 dagje 3 graden snachts en de rest van de week min van 5 en max van 8 graden.
What the *** .! Of ben ik de enige die me hier even aan kan irriteren?
Zo van, het heeft gister hele dag geregend, en we kunnen al 3 weken niet strooien. F*ck it we strooien gewoon! Lijtk het net Sneeuw in Nederland!

"1.702.987 kg zout gestrooid vandaag" "Strooikaart | Rijkswaterstaat"
 
Zucht…. mafketels… typisch gevalletje budgetten veiligstellen voor volgend jaar...
Als we te weinig strooien dit jaar worden we volgend jaar gekort, dus snel alles de weg op!
Stel je voor!!!
 
Wat een stel rukkers... |(


Nou maar hopen dat het maar ff een paar dagen gaat regenen zodat die meuk weer van de straten/wegen afspoelt...
 
Dat het is jouw straat niet glad is wil het niet zeggen dat het vijf meter ook niet is. Het is winter en als er kans op gladheid is strooien ze, simple as that. Ze hebben liever dat er minder ongelukken zijn dan dat iemand zich ergert om een beetje zout op de weg.

Glad was het plaatselijk namelijk wel vanmorgen. Believe me, I know :+ Wel nieuw record, heb hem het hele kruispunt over gegleden *O*

IMG_20200228_074644.jpg
 
Dat het is jouw straat niet glad is wil het niet zeggen dat het vijf meter ook niet is. Het is winter en als er kans op gladheid is strooien ze, simple as that. Ze hebben liever dat er minder ongelukken zijn dan dat iemand zich ergert om een beetje zout op de weg.

Glad was het plaatselijk namelijk wel vanmorgen. Believe me, I know :+ Wel nieuw record, heb hem het hele kruispunt over gegleden *O*

Bekijk bijlage 1469447
Dat is nog eens glij schade
 
Dat het is jouw straat niet glad is wil het niet zeggen dat het vijf meter ook niet is. Het is winter en als er kans op gladheid is strooien ze, simple as that. Ze hebben liever dat er minder ongelukken zijn dan dat iemand zich ergert om een beetje zout op de weg.

Glad was het plaatselijk namelijk wel vanmorgen. Believe me, I know :+ Wel nieuw record, heb hem het hele kruispunt over gegleden *O*

Heb de hele rit niks gehad, maar waar hebjij dit kut glij partijtje mee gemaakt dan?
 
Op een 2019 CRF1000L zal het inderdaad vast nog lekkerder powercruisen dan ik al vond op de minder toeren draaiende en voor zuinig rijden ontworpen 750 uit 2012. :Y

Maar naar mijn idee was het al een perfect systeem, in de reviews las je vaak te snel opschakelen in de D stand.
Die was bij de eerste modellen minder bruikbaar. Honda heeft het systeem constant verbeterd.

Maar met jouw bottompower moet het gewoon altijd heerlijk zijn. :Y :]

De D stand doet nog steeds snel opschakelen, maar daar is het de eco stand voor. Ik gebruik die eigenlijk ook nooit. Lekker in de S stand en die benzine opstoken :') :D

Lekker bezig Mark. Da's t risico met altijd doorrijden. Las dat de schade meeviel gelukkig, ook aan je zelf.
Doe je voorzichtig ;)
Hebben we geen harde wind, krijgen we dit soort ongein :X
 
Is ook zo Mark. Maar lekker ruk zeg, zelf niets opgelopen? :/

Nope, paar krassen en twee knipperlichten los maar die druk je bij dit ding zo weer vast :+

Heb de hele rit niks gehad, maar waar hebjij dit kut glij partijtje mee gemaakt dan?

Op een dijk richting Arnhem, middle of nowhere :+

Randwijkse Rijndijk, 6668 LJ Randwijk

Vijf minuten daarvoor reed ik nog hier, had verwacht daar wel onderuit te gaan maar dat gebeurde dus niet *O*

GH014416_1582877821728_high.jpg
 
De D stand doet nog steeds snel opschakelen, maar daar is het de eco stand voor. Ik gebruik die eigenlijk ook nooit. Lekker in de S stand en die benzine opstoken :') :D

Lekker bezig Mark. Da's t risico met altijd doorrijden. Las dat de schade meeviel gelukkig, ook aan je zelf.
Doe je voorzichtig ;)
Hebben we geen harde wind, krijgen we dit soort ongein :X

Ja moeders, ik doe voorzichtig *O* O-)
 
Nope, paar krassen en twee knipperlichten los maar die druk je bij dit ding zo weer vast :+



Op een dijk richting Arnhem, middle of nowhere :+

Randwijkse Rijndijk, 6668 LJ Randwijk

Vijf minuten daarvoor reed ik nog hier, had verwacht daar wel onderuit te gaan maar dat gebeurde dus niet *O*

Jaa okay, maar op de kaart was Arnhem ook meer richting het koudere gedeelte.
Hier in VP omgeving botlek is er echt niks te zien, het zout leek sneeuw op de weg.

Spijkenisse gemeente nog erger dan RWS...
 
Ook bij ons heel veel zout.... dacht ook onzin, maar had vanochtend toch ineens een kwispelende achterkant in het koekblik. Lang leve achterwiel aangedreven auto’s *O*
Ik weet nog van 2010, alles onder de sneeuw en drie BMW's 8)7 op de vluchtstrook. Ze kwamen de oprit niet op. _O-

Onder die omstandigheden nog motor gereden. Maar als het weer zo duidelijk slecht is dan ga je gewoon recht door alle bochten met de laarzen over het asfalt. :+
 
Ik weet nog van 2010, alles onder de sneeuw en drie BMW's 8)7 op de vluchtstrook. Ze kwamen de oprit niet op. _O-

_O- _O- Ik ken dat.... ik had vorig jaar ook moeite de straat uit te komen toen met die ene dag sneeuw. Of is dat al weer 2 jaar geleden 8)7

Bij mijn huidige auto heb ik nog geen set winterbanden, en tot nu toe heb ik ook de behoefte nog niet gehad om ze aan te schaffen. Ze werken zeker goed, maar de omstandigheden waar je er wat aan hebt in dit land worden steeds zeldzamer.

Dan besteed ik dat geld liever in een motorzaak:Y
 
_O- _O- Ik ken dat.... ik had vorig jaar ook moeite de straat uit te komen toen met die ene dag sneeuw. Of is dat al weer 2 jaar geleden 8)7

Bij mijn huidige auto heb ik nog geen set winterbanden, en tot nu toe heb ik ook de behoefte nog niet gehad om ze aan te schaffen. Ze werken zeker goed, maar de omstandigheden waar je er wat aan hebt in dit land worden steeds zeldzamer.

Dan besteed ik dat geld liever in een motorzaak:Y
Winterbanden vind ik ook een lastige kwestie. Je zal ze maar net nodig hebben.
Zuinigheid is geen goede raadgever.
Ik heb ze nog nooit gehad. :+

Mijn Chevrolet Camaro '88 kwam in 1998 niet eens recht uit het parkeervak. 8)7
Stationair had die V8 al zoveel power dat de remmen het met de ijzel in de straat niet aankonden.
Hij boemelde zo op een lantaarnpaal af aan de overkant van de weg. _O-
 
Bij mij was dat ook het geval toen ik donderdagmorgen naar het werk ging. Heel de straat besneeuwd en best gladjes op de weg.
Duurde maar kort rond een uur of 8 was alles weer weg, maar toch.
 
Haha wordt ie iig goed gebruikt Loco!

vandaag nog even bij Motozoom wezen buurten vanwege de faillisementsverkoop... damn wat een drukte :') maar wel 2 John Doe broeken meegenomen met 30% korting. dus was het wel waard uiteindelijk :) MKC is lekker aan het uitbreiden zo
 
Haha wordt ie iig goed gebruikt Loco!

vandaag nog even bij Motozoom wezen buurten vanwege de faillisementsverkoop... damn wat een drukte :') maar wel 2 John Doe broeken meegenomen met 30% korting. dus was het wel waard uiteindelijk :) MKC is lekker aan het uitbreiden zo

Zag net de beelden, wat een rij!
 
Terug
Bovenaan Onderaan