Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

De trekhaak zit er op, was nog best een klus ook. De balk zit kaarsrecht, maar de haak niet helemaal. Zag ik pas van een afstandje, toen alles al gemonteerd was natuurlijk.
De lampen deden wel in 1x wat ze moesten doen, dat dan weer wel.
Ik zie wel wat er bij de apk gezegd wordt, dat is toch na 2x Assen :t.

20200514_180913.jpg
 
Dan deze blije hond.
Eergisteren een egel koud gemaakt (auw), vandaag 2 vogels en ik was net op tijd bij nr3.
Ik dacht eigenlijk dat ie al dood was tot ie knipperde..
Rustig tegen hond gezegd 'zachtjes doen' en dat deed ie ook braaf :?.
Spreeuwtje afgepakt, hond naar binnen en het vogeltje is daarna onder begeleiding weggevlogen.
Mijn goede daad van de dag het jaar.. O-)

20200514_173848.jpg
 
De trekhaak zit er op, was nog best een klus ook. De balk zit kaarsrecht, maar de haak niet helemaal. Zag ik pas van een afstandje, toen alles al gemonteerd was natuurlijk.
De lampen deden wel in 1x wat ze moesten doen, dat dan weer wel.
Ik zie wel wat er bij de apk gezegd wordt, dat is toch na 2x Assen :t.

Bekijk bijlage 1500313


Een taxi met een trek haak , raar he dat die dingen zo roesten , mijn clk roest ook aardig ,heb ik met mijn alfa`s nooit last van gehad (LOL) .
 
Mercedes is echt slecht geweest qua carrosserie, de overstap naar waterbasis halverwege de jaren 90 was dramatisch.
Daar tegenover staat dat de combi zo idioot veel ruimte biedt en de v8 zooo lekker soepel zijn werk doet, beter kan het haast niet.
Een AMG, dat is de enige overtreffende stap, toen handgemaakt en ouderwetse lak, geen schade>geen roest.
 
Dan deze blije hond.
Eergisteren een egel koud gemaakt (auw), vandaag 2 vogels en ik was net op tijd bij nr3.
Ik dacht eigenlijk dat ie al dood was tot ie knipperde..
Rustig tegen hond gezegd 'zachtjes doen' en dat deed ie ook braaf :?.
Spreeuwtje afgepakt, hond naar binnen en het vogeltje is daarna onder begeleiding weggevlogen.
Mijn goede daad van de dag het jaar.. O-)

Bekijk bijlage 1500314
Ik wist niet dat honden ook zo dol op vogeltjes zijn als katten. 8)7

Al is Binky het meeste gek op dikke hommels. Die zijn zo lekker knapperig. O-)
 
Vandaag wel een redelijk lekker dagje om te klussen buiten. *O*
Niet heel erg warm en ook niet de hele dag die kneiterharde rot-zon :+ op je kop.

Veel leuke spulletjes voor de RR in voorraad en even wat zaken opmeten bij de GS en HP2 die ik moet wil bestellen.
Bovendien het schuurtje uit Schiedam nog opbouwen, heb ik meer ruimte in de stenen schuur. :9

Je zou er moe van kunnen worden.
Misschien een andere dag. :')
 
Laatst bewerkt:

Hij gaat lekker. :P ;)
 

Hij gaat lekker. :P ;)

Niet lekker genoeg anders was ie al weg xD

Maar anders gaat ie toch gewoon naar de sloop. Dan is het niet anders. Wordt zonde als we er meer op de sloop voor krijgen dan als verkoopprijs _O-
 
Vergeet de eiwitten niet ;).
Zonder ontbijt sporten, moet er niet aan denken.
Zelfs als ik om 5:50 op de racefiets stap naar m'n werk, dan giet ik eerst wat Brinta naar binnen.
Ik maak de groenteshake vijf tot zeven dagen per week als ontbijt. :Y

Verder zit ik al 22 jaar aan de .. snuif.. het bekende witte poeder.. daar krijg je pas echt goede energie van.

IMG_20200518_093514.jpg


Oftewel eiwitpoeder met 100 gram aardbeien.
Maar alleen na het fitnessen.. meestal niet bij duurtraining. ;)

Een heerlijke milkshake vol proteïne. :9

IMG20200518093924 (1).jpg
 
Thanks. nou heb ik trek in chocola :')

Vandaag mijn hardloopschema afgerond. 50min "hard"gelopen aan 1 stuk. Oke... het was niet helemaal in het tempo dat ik gehoopt had en de afstand viel ook tegen, maar ik heb het wel gedaan :) en ben stiekem best wel een beetje trots op mezelf. 6 weken geleden niet gedacht dat ik dit zou afronden. nu vasthouden en verder verbeteren :Y
 
laatst hier ook met de nieuwe tuinset. verdomme nietjes waar je een koe mee hecht, en lijm. Heb maar kartelmes gepakt.

En altijd haal je je klauwen open. Ofwel aan de mega nietjes in dat #$%#$ karton, aan het karton zelf wat ook scherp is op de 1 of andere manier, ofwel aan het stanleymes waarmee je de boel te lijf gaat om het open te krijgen.

Ik wel iig :')
 
En altijd haal je je klauwen open. Ofwel aan de mega nietjes in dat #$%#$ karton, aan het karton zelf wat ook scherp is op de 1 of andere manier, ofwel aan het stanleymes waarmee je de boel te lijf gaat om het open te krijgen.

Ik wel iig :')
Helemaal lossss!!!!!!!!!!! _O- _O-
 
En altijd haal je je klauwen open. Ofwel aan de mega nietjes in dat #$%#$ karton, aan het karton zelf wat ook scherp is op de 1 of andere manier, ofwel aan het stanleymes waarmee je de boel te lijf gaat om het open te krijgen.

Ik wel iig :')
Je haalt je zelf open aan een doos.

Even gepikt van tv
 
Eindelijk een beetje achterstallig werkje gedaan. :P

DSC_3108.jpg


Al in november 2018 gekocht.. en net er op gezet.

DSC_3109.jpg

Het glimt zo hard dat het op de foto niet helemaal overkomt. _O-

De tanksticker ziet er in ieder goed uit.. niet verwacht.

DSC_3107.jpg


Vooraan de tank zit een beschadiging, dus even een tijdje overwogen tot overspuiten.
Vandaar de stickers er al zo lang lagen. :P
 
Eindelijk een beetje achterstallig werkje gedaan. :P

Bekijk bijlage 1501990

Al in november 2018 gekocht.. en net er op gezet.

Bekijk bijlage 1501991
Het glimt zo hard dat het op de foto niet helemaal overkomt. _O-

De tanksticker ziet er in ieder goed uit.. niet verwacht.

Bekijk bijlage 1501992

Vooraan de tank zit een beschadiging, dus even een tijdje overwogen tot overspuiten.
Vandaar de stickers er al zo lang lagen. :P
Wat is het toch een leuk ding *O* Mooi poetswerk!
 
Terug
Bovenaan Onderaan