Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Mooi logo achter het voorspatbord. :t
Dank u, is een Duits merk.

Afhankelijk van het weer en of de bijwerkingen van de 2e prik over zijn, ga ik van de week deze maar eens van dichtbij bekijken.

1627936921086.png
 
Aangezien het de komende dagen niet bepaald goed weer wordt vanavond nog maar een rondje Hoekschewaard rijden met de vriendin achterop aangezien die ook weer eens mee wilt :)
 
Drie weken geleden met de S1000RR om de nieuwe aandrijving te testen, daarna twee weken vakantie van derden.
Dus net na vier weken weer eens met de baby BMW naar Barendrecht geweest. :]

IMG20210803143842.jpg

Ik moest direct door naar de fysio, maar even snel rommelig onder een tuinkussen geparkeerd.
Geen zon op de tank. :P

Bizar hoe het remt op de motor.. de ketting draait bij de kleine een stuk minder soepel dan die op de RR. 8)7
Daar gesmeerd met fietsketting spray, en de smallere ketting met lichtere tandwielen was dus ook een zinvolle aankoop. :9
Nu nog omzetten in rondetijden bij de duizend. O-)
 
  • Leuk
Waarderingen: FTW
Aangezien het de komende dagen niet bepaald goed weer wordt vanavond nog maar een rondje Hoekschewaard rijden met de vriendin achterop aangezien die ook weer eens mee wilt :)
Helaas voor mij geen ritjes HW de komende week, net begonnen met de schutting. Was ff vergeten dat die betonpalen zware klerelijers zijn zeg, heb nog een best stukkie te gaan... :X :/
20210803_145055.jpg
 
Lekker werkje 😆.
Dat zijn de dingen die ik zou uitbesteden.
Dat was ook de bedoeling, de Gamma had een mooie aktie, "gratis" plaatsen. Maar ik moet achterin de tuin een rond bochtje om en zij konden alleen maar rechte hoeken plaatsen, maar dan zou ik de halve stoep meepakken en gezeik met de gemeente krijgen. Maar dat gaat mij wel lukken, betonplaten in verstek slijpen en moet je een opletten hoe mooi je dat bochtje om kan. Dus dan maar zelf aan de bak en steek ik die €1800,- in mijn eigen zak, want zo "gratis" was het _O- . (kan ik die tenminste lekker bij de chiropractor uitgeven 🥴:X)

Morgenmiddag komt deputy duc de schuifpoort ophalen en ga ik alleen dat open stukkie nog even dichtmaken :t
Rest van de week rustig aan naar achteren werken en daarna naast de oprit de boel vervangen. Een ding weet ik wel, ik ben erg blij als ik klaar ben...

IMG-20210803-WA0010.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Alleen de zon kom voor niks op ! Ik geloof gratis nooit zo meer bij aankopen.
Maar wel rete strak hek! en tuin by the way. kunstgrasje?
 
Bah, wilde gisteren de Appie starten om even naar de bandenpomp te gaan, deed ie helemaal niets behalve beetje tikken .

Snap er niets van, heeft lang aan de druppellader gestaan, maar misschien niet goed contact gemaakt?
Had ( met de nadruk op had ) er wel een USB aansluiting opzitten die, wat ik niet wist, een sexy led randje er op had zitten.
Maar kan me niet voorstellen dat dat in een paar weken een accu helemaal leeg trekt.

Straks maar weer eens proberen..
 
Alleen de zon kom voor niks op ! Ik geloof gratis nooit zo meer bij aankopen.
Maar wel rete strak hek! en tuin by the way. kunstgrasje?
Yep, is kunstgras. Grindpad is weggehaald, alleen de grindmatten moeten nog pleite, wordt aankomend weekend als het goed is opgehaald. Volgende maand komt de bestrating pas binnen, wordt de volgende fijne klus :X
 
Yep, is kunstgras. Grindpad is weggehaald, alleen de grindmatten moeten nog pleite, wordt aankomend weekend als het goed is opgehaald. Volgende maand komt de bestrating pas binnen, wordt de volgende fijne klus :X

Ik ben af en toe best in dat wij een redelijk recent huis ( 2006 ) hebben gekocht, en de tuin op orde is.
Klussen is niet nodig.
De directrice wil graag de laatste designkleuren op de muur hebben, en dat doet ze zelf.

We gaan nu van een Hotel - Industrieel design naar Boho - Chique 😳.
Ik ben al tevreden met een grote tv en een goede bank.
 
Ik ben af en toe best in dat wij een redelijk recent huis ( 2006 ) hebben gekocht, en de tuin op orde is.
Klussen is niet nodig.
De directrice wil graag de laatste designkleuren op de muur hebben, en dat doet ze zelf.

We gaan nu van een Hotel - Industrieel design naar Boho - Chique 😳.
Ik ben al tevreden met een grote tv en een goede bank.

Wij hebben sinds maandag een nieuwe bank. Gevolg is doordat de bank iets groter is en de kleur iets anders dat er nog wat meubels vervangen moeten worden. Volgend jaar openslaande deuren in de achterpui en een nieuwe voordeur (levertijd is ongeveer 35 weken). En dan waarschijnlijk ook een nieuwe eettafel. Dan over een jaar of 3 alle andere kozijnen vervangen. In de tussentijd ook nog een andere vloer en een nieuwe keuken :X. Gelukkig hoef ik dat niet zelf te doen (zou het wel kunnen denk ik maar, het zou zomaar kunnen dat het ministerie van oorlog, als het niet snel genoeg gaat John Williams in zou schakelen).
 
Kunstgras.. dat had ik niet gezien.. :+

Ik ook niet, komt door die Gardena haspel :P

Oog voor detail! haha,
Disclaimer: Ik heb het vorige huis autistisch het gras verzorgt. en nu hebben we hier klein hoekje kunstgras.

Ik ben af en toe best in dat wij een redelijk recent huis ( 2006 ) hebben gekocht, en de tuin op orde is.
Klussen is niet nodig.
De directrice wil graag de laatste designkleuren op de muur hebben, en dat doet ze zelf.

We gaan nu van een Hotel - Industrieel design naar Boho - Chique 😳.
Ik ben al tevreden met een grote tv en een goede bank.

Hier willen wij alleen nog de tuin keer doen en de oprit. Denk aan beton storten. binnenshuis was enkel verven :)
 
Ik krijg net een kort filmpje binnen van de laatste circuitdag.
Hier de eerste of tweede sessie nog aan het wennen.
Daarna de rest van de dag verregend. O-)

Ik rij in het midden..

 
Terug
Bovenaan Onderaan