Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Hebben we trouwens niet gewoon een applications voor de MF site voor op telefoon? I.p.v. via de browser...
Heb nooit gevonden maar wellicht handiger. Ben alleen niet erin thuis hoe je dat zou kunnen bouwen. Weet wel iets van programmeren. ( en dat het een drama is) maar niet kwa fora van browser naar app.
 
Hebben we trouwens niet gewoon een applications voor de MF site voor op telefoon? I.p.v. via de browser...
Heb nooit gevonden maar wellicht handiger. Ben alleen niet erin thuis hoe je dat zou kunnen bouwen. Weet wel iets van programmeren. ( en dat het een drama is) maar niet kwa fora van browser naar app.

Dit bedoel je?

Screenshot_20230306_201736_One UI Home.jpg
 
Ik vind hem niet in de appstore. Ik heb wel linkje maar die opent de browser naar mf
 
Die plekken zijn niet fraai, aldus Tohaco, maar dat hebben ze niet in de hand door het thermisch verzinken. Dat roest zou absoluut niet kunnen uitbreiden, had ie het gezien dan ging er wat verf over, wat later meer opvalt.

Nu 1700km gereden, harde wind en niet overal biljartlaken-asfalt, hij geeft geen krimp en er klappert en beukt niks op de trekhaak; heerlijk.

20230307_183504.jpg
 
Die plekken zijn niet fraai, aldus Tohaco, maar dat hebben ze niet in de hand door het thermisch verzinken. Dat roest zou absoluut niet kunnen uitbreiden, had ie het gezien dan ging er wat verf over, wat later meer opvalt.

Nu 1700km gereden, harde wind en niet overal biljartlaken-asfalt, hij geeft geen krimp en er klappert en beukt niks op de trekhaak; heerlijk.

Bekijk bijlage 1856019

Hier idem, ik kan me geen betere aanhanger bedenken.

Screenshot_20210716-153900_Polarsteps.jpg
 
Het beurtje was wel nodig. Ook meteen de voorvork van nieuwe keerringen voorzien, en nieuwe olie erin. Was nodig, 1 keerring was lek. Starterketting modificatie ook gedaan, en een nieuw kettingkje ervoor.
Nu is ie er weer klaar voor, laat de zomer maar snel komen!
 
Lekker bezig :t

Hier staat ie nog steeds in de schorsing, heeft een oliewissel en nieuw oliefilter nodig en dan moet ie weer even gewassen worden. Op het moment erg druk met de studie, aankomende week weer toetsen en daarna het verdiepingsdeel van de opleiding in, dus ff afwachten hoe dat gaat lopen.
 
Maybe stupid question but:
XT heeft een redelijk zwakke koplamp, ik reed vanochtend in de sneeuw/hagel zonder koplamp (kaput gegaan op beste timing)

Maar het is een H4 12v 60/55w . een combi normaal/groot licht.
maar kan ik nou simpel zo'n soort LED als onderstaand insteken?
Ik heb dit werkelijk nog nooit bij een voertuig gedaan.

en ja ik weet dat hier bij staat Autolamp. maar even als voorbeeld *D

1678859054636.png
 
Het hangt er vanaf welke, de ene geeft sfeerverlichting en de andere knalt er lekker veel licht af. Zou wel eerst reviews lezen, er zijn aardig wat goede lampen te vinden, zelfs op Ali.
 
ja soweiso, maar ik was meer onbekend met uberhaubt het type lampjes zoals die LED meuk.
maar als hij dan nu toc hverrot is, eens kieken.

Ik reed vanochtend in de hagel/sneeuw , spontaan werd het 5 graden kouder. 1 cm natte meuk op de weg.
invoegen a15 ineens koplamp verrot. dus echt een top ochtend om 05:30 int donker...



EDIT: led lamp wordt hem natuurlijk niet, lamp brand enkel met draaiende motor, dus voglensmij heeft die LED een stabiele spanning nodig(accu) en niet direct ? Correct?
 
Terug
Bovenaan Onderaan