het is geen echte V-twin roffel, hij heeft wel een bruin geluid, wat niet zozeer bij stationair te horen is, maar wel als je met lage toeren veel gas geeft.Mijn zus is zich aan het oriënteren naar cruizers..
In eerste instantie naar een Vulcan 900. Dit model spreekt haar ook wel iets aan, is ook goedkoper en heeft ABS. maar mijn vraag; geeft dit ding een beetje de roffel wat je van een cruizer verwacht..? Zo'n zwaar V-900cc blok loopt aanzienlijk anders dan deze 2-inlijn welke afkomstig is uit de ER6. Welliswaar voorzien van een andere kop en inlaatkelken maar daar was ik even benieuwd naar..
1,83 m . ik heb de standaard instelling van de S. dus niet de korte of de lange versie... bevalt mij prima!Netjes hoor.
Vraagje: hoe lang ben jij Fulleke? Toen ik er bij de Kawa dealer een zag staan vond ik het nogal een klein fietsje vergeleken met mijn VN800, maar dat lijkt op jouw foto's wel mee te vallen.
ik vind het feit dat er veel minder gewicht bovenin zit veel lekkerder sturen, het is echt mijn "zit" .Hoe bevalt de Vulcan na een maandje?
Ik ben ook aan het denken om een overstap te maken van een Versys 1000 naar een vulcan S (rugproblemen).
Heb alleen wat schrik om het vermogen dat ingeboet moet worden...
Gaat andersom natuurlijk.Netjes. Wat is er buiten het uiterlijk anders aan deze uitlaat?