08AB924A-6990-4151-88D6-75C4E53D4049.jpeg
 
Voor mij was het ook net leuk dat de combo mrt de motor er was. Al meer dan een keer 's avonds nog vertrokken om mooie wolken te gaan schieten. Ik stem dus voor terug naar het origineel :Y

Voor andere kiekjes zijn er andere plekken...
Plagen is leuk, maar ook ik heb gestemd op foto met een vleugje motor..en liefst hele spannende wolken partijen. Ja het jagen met je motor naar een leuk plekje met juist die mooie wolkenpartij. Dat is de fun factor!
 
Ik heb ook gestemd, ondanks dat ik alleen lees en nog niets heb gepost.

Ik vind het originele idee, dus met de motor ook een leuker concept. Ik ben helaas heel druk op dit moment, dat ik geen tijd heb om de motor uit de schuur te halen, maar ga met de eerst volgende rit zeker mijn best doen om een passende foto te schieten.
 
Bekijk bijlage 1429037
Niet echt gelukt om het avondrood er goed op te krijgen met m'n mobieltje.

Komt dat nou door de matige camera van een mobiel? Doordat ie uit de losse hand geschoten is? Of gewoon onkunde? :)
Maakt niet uit. Ik genoot van het avondrood vanaf de bank en jij hebt de moeite genomen het vast te leggen. Dank. :t
 
Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 1429037
Niet echt gelukt om het avondrood er goed op te krijgen met m'n mobieltje.

Komt dat nou door de matige camera van een mobiel? Doordat ie uit de losse hand geschoten is? Of gewoon onkunde? :)

Ik vind m mooi!

Je kan spelen met je focus punt. Wanneer je op je mobiel niet hebt ingesteld dat waar je ook op het scherm tikt hij een foto maakt, kun je op je scherm aangeven waar hij moet focussen door daar te tikken.

Met dat punt berekend hij dan de witbalans en dus ook de intensiteit van de kleuren. Wanneer je volgende keer een paar verschillende punten in de lucht aan tikt, stukje blauw, stukje oranje, wit wolkje kom je er snel genoeg achter wat het meest waarheidsgetrouwe beeld geeft.
 
Beste wolkenjagers!

Allereerst hartelijk dank voor de overweldigende betrokkenheid. De overduidelijke uitslag kan ik natuurlijk niet negeren en ik heb daarom de OP weer teruggedraaid. Vanaf heden dus weer WEERfoto's met motoren.

Nederland is een typisch gedoogland. :o Mocht de motor er incidenteel slechts deels of niet op staan, dan zal je mij niet horen. :+ Als het geen WEERfoto is, dan wel uiteraard! :( Het blijft tenslotte een WEERtopic. :t
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan