Ja dat helpt zeker. De realiteit van doordeweekse dagen is nu: in het donker naar kantoor en weer in het donker terug. '(
Kantoor in Delft? Ik kan me nog goed herinneren dat ik in de winter over de kruithuisweg heen en weer fietste naar mn werk aan de rotterdamseweg.

Het vervelende is wel dat het weer altijd naijlt.... De koudste periode moet nog komen. Koud moet je wel relatief zien tegenwoordig, want echte winters zoals we die vroeger kenden, die hebben we niet meer.
 
Kantoor in Delft? Ik kan me nog goed herinneren dat ik in de winter over de kruithuisweg heen en weer fietste naar mn werk aan de rotterdamseweg.

Het vervelende is wel dat het weer altijd naijlt.... De koudste periode moet nog komen. Koud moet je wel relatief zien tegenwoordig, want echte winters zoals we die vroeger kenden, die hebben we niet meer.
Ja, kantoor in Delft inderdaad. Dus ik doe de meeste woon-werkritjes gewoon op de fiets. Ook een stukje Kruithuisweg whaha _O-.

De kou vind ik niet zo erg eigenlijk, maar met name de combinatie met nat weer is echt verschrikkelijk op de motor. Heb het gevoel dat het de vorige herfst/winter minder nat was. Toen heb ik toch flink wat kilometers gemaakt en dit jaar valt het erg tegen.
 
Ja, kantoor in Delft inderdaad. Dus ik doe de meeste woon-werkritjes gewoon op de fiets. Ook een stukje Kruithuisweg whaha _O-.

De kou vind ik niet zo erg eigenlijk, maar met name de combinatie met nat weer is echt verschrikkelijk op de motor. Heb het gevoel dat het de vorige herfst/winter minder nat was. Toen heb ik toch flink wat kilometers gemaakt en dit jaar valt het erg tegen.
Toch geen tanthofbewoner, hè? :P

Klopt, we beleven een erg natte herfst dit jaar. Mijn motor staat al weer even nukkig in de garage wortel te schieten.
 
Qua zonsondergang zitten we al een paar dagen op het dieptepunt: 16.27 uur. Aanstaande woensdag gaat de zon al weer 1 minuut later onder! *O*

 
Mijn tractor staat ook al eventjes in ruste inderdaad. Kou deert me niks, maar die regen word ik niet blij van.

Straks moet ik nog een druppellader gaan kopen. -O-
 
Is toch een must have zo’n druppellader?
Ik zou werkelijk niet zonder meer willen.
Heb er 2 stuks van Optimate om mijn beide machines dag en nacht aan de druppellader te hebben.
 
Niet als je vaak genoeg rijdt hoor. ;)
:^

Ik heb een goede druppel lader van C TECK. Al jaren niet meer gebruikt. Zelfs tijdens mijn 3 weken vakantie kort geleden niet. Choke half open, 3 keer starten en ze draaide weer. En dat ondanks mijn batterij niet meer van de beste is.
Maar het is dan ook een Varta batterij :t

Als ik een voertuig had dat als hobby diende en daardoor tijdens de winter niet zou rijden, om de 2 weken een volle dag aan de druppellader en alles is tip top :t

On topic maar weer ... :P
Wat mijn huidige motor betreft, ik kijk uit naar de eerste sneeuw! 🌨⛄
Maar ik vrees dat dat nog niet voor meteen is ...
Als de verhuis achter de rug is, ook een stapsgewijs al mijn fotootjes terug plaatsen in dit topic.
 
IMG_20171211_163301.jpg

Let it snow, let it snow, let it snow.....
 
De zrx accu staat nu permanent aan de druppellaar,dat ding regelt t zelf , de Funduro krijgt deze week een nieuwe accu, deze is niet org. en ook niet fijn meer ,dus weg met dat ding, de nieuwe laad ik op en die komt niet meer aan de druppellaar ,rijden met dat hok *O*
 
Wat ook meespeelt is dat de tractor onder een hoes in de parkeergarage staat, waar ik tot nu toe nog geen enkel tactisch geplaatst stopcontact heb kunnen zien, nog los van de vraag hoe blij de beheerder ermee zou zijn. En de accu eruit halen en mee naar boven nemen om hem daar aan de lader te hangen is me net weer iets te veel gedoe. Vooral aangezien ik tot nu toe nog maar 1 keer een lege accu heb gehad, en dat was na bijna 2 maanden niet rijden i.v.m. verhuizing/regen/geen tijd. 1 keertje aan de startkabels en ze ronkte weer als een tevreden kat.

Of, nou ja, leeuw. Iets met aangepaste uitlaten. :+
 
Wat ook meespeelt is dat de tractor onder een hoes in de parkeergarage staat, waar ik tot nu toe nog geen enkel tactisch geplaatst stopcontact heb kunnen zien, nog los van de vraag hoe blij de beheerder ermee zou zijn. En de accu eruit halen en mee naar boven nemen om hem daar aan de lader te hangen is me net weer iets te veel gedoe. Vooral aangezien ik tot nu toe nog maar 1 keer een lege accu heb gehad, en dat was na bijna 2 maanden niet rijden i.v.m. verhuizing/regen/geen tijd. 1 keertje aan de startkabels en ze ronkte weer als een tevreden kat.

Of, nou ja, leeuw. Iets met aangepaste uitlaten. :+
Zo..dat is eruit...😇
 
Terug
Bovenaan Onderaan