Een tijdje geleden ja. 1 nachtje, is allang weggespoeld. Ff de tuinslang erover. Klaar.

Een motor is toch een gebruiksvoorwerp, geen pronkstuk dat in een glazen vitrinekast staat? Het zal wel aan mij liggen :P
Niet iedereen ervaart dat zo...
Ik rij ook niet omdat er al gepekeld is en de weersomstandigheden bv.temp. niet het 🏍rijden aangenaam maken.
Ik houmijn 🏍ook liever mooi....
 
Ik kreeg de indruk dat Hugo wil dat ik deze foto ook in dit topic plaats:

nYGx3AR.jpg
Je staat op de “ verkeerde “ plaats 🤡...zie opschrift gebouwtje...🤓
 
Een motor is toch een gebruiksvoorwerp, geen pronkstuk dat in een glazen vitrinekast staat? Het zal wel aan mij liggen :P
In ons geval is dat wellicht zo ja :Y

Máár ...
Niet iedereen ervaart dat zo...
Ik rij ook niet omdat er al gepekeld is en de weersomstandigheden bv.temp. niet het 🏍rijden aangenaam maken.
Ik houmijn 🏍ook liever mooi....
:^

Mijn motor is een vervoermiddel dat vooral technisch in orde moet zijn, om betrouwbaar, én met de nodige fun factor voornamelijk woon werk te doen.

Maar niet elke motorrijder is een woon werk rijder. Je hebt ook de vrijetijdrijders, en dan heb je nog daarin een subcategorie bij wie de motor daarbij ook nog eens een pronkstuk is :Y
En ik heb bij zulke motorrijders al eens exemplaren gezien waar ik van begrijp dat ze er geen enkel zoutcorreltje ... nee, zelfs geen drupje regen mee willen passeren.

Als ik volgende drie dingen had;
Nodige budget, tijd en plaats,
Ik zou een andere woon werk motor aanschaffen, en een 7de GSX F kopen, die helemaal uit elkaar halen, van het eerste tot het laatste onderdeeltje opknappen, voorzien van de "nodige" accesoires, en daar zou ik dan ook enkel bij mooi weer mee rijden.

Dus, om weer on topic te gaan, met mijn "pronkstuk" kan ik foto's maken van zonsopgangen en zonsondergangen.
Maar de meeste foto's zouden komen van de woon werk motor;
Mooie contrasten in grijze wolken, hevige regen, storm, sneeuw, ijzel, ...
Ohw ja, en natuurlijk overstroomde straten/dorpen, omgewaaide bomen, enz ... :+
 
In ons geval is dat wellicht zo ja :Y

Máár ...

:^

Mijn motor is een vervoermiddel dat vooral technisch in orde moet zijn, om betrouwbaar, én met de nodige fun factor voornamelijk woon werk te doen.

Maar niet elke motorrijder is een woon werk rijder. Je hebt ook de vrijetijdrijders, en dan heb je nog daarin een subcategorie bij wie de motor daarbij ook nog eens een pronkstuk is :Y
En ik heb bij zulke motorrijders al eens exemplaren gezien waar ik van begrijp dat ze er geen enkel zoutcorreltje ... nee, zelfs geen drupje regen mee willen passeren.

Als ik volgende drie dingen had;
Nodige budget, tijd en plaats,
Ik zou een andere woon werk motor aanschaffen, en een 7de GSX F kopen, die helemaal uit elkaar halen, van het eerste tot het laatste onderdeeltje opknappen, voorzien van de "nodige" accesoires, en daar zou ik dan ook enkel bij mooi weer mee rijden.

Dus, om weer on topic te gaan, met mij "pronkstuk" kan ik foto's maken van zonsoogangen en zonsondergangen.
Maar de meeste foto's zouden komen van de woon werk motor;
Mooie contrasten in grijze wolken, hevige regen, storm, sneeuw, ijzel, ...
Ohw ja, en natuurlijk overstroomde straten/dorpen, omgewaaide bomen, enz ... :+


Dat is mijn ZRX ook , in nieuwstaat ,beter verzorgd dan menig nieuwe motor , staat nu in een zak in de garage ,komt geen stofje bij *D,
de Funduro mag van mij echt onder de baggershit zitten , maar ik houd m gewoon wel netjes , lekkere wintermotor
 
Ik zat er ook aan te denken om voor naast mijn 09 SP een 2e motor te halen voor het slechtere weer, maar bij nader inzien ga ik dan toch maar gewoon met de MT rijden. Ik heb tenslotte een motor om mee te rijden, niet om naar te kijken. En een 2e motor kost ook de nodige euro's, dus dat kan ik dan wel wegstrepen tegen de extra kosten (afschrijving) van de MT, mocht dat nodig zijn.

De pekel probeer ik trouwens wel te ontwijken, maar ga hem zeker niet de hele winter laten staan, daar vind ik het veel te leuk voor om te rijden. Dan maar wat extra wassen.
 
Niet iedereen ervaart dat zo...
Ik rij ook niet omdat er al gepekeld is en de weersomstandigheden bv.temp. niet het 🏍rijden aangenaam maken.
Ik houmijn 🏍ook liever mooi....

Niet ☹️ maar*O**O**O*..ff een tijdje niet rijden ( sabbatical) is niet verkeerd....
Als het straks weer mooi weer is (boven 10•c) rijd ik weer fantastisch 😍
 
Ik heb ook sabbatical. 1 keer in de ~2 weken, zodat ie toch even loopt. Afgelopen week het varkentje weer even gewassen. En blij dat ie was! Gelijk maar getrakteerd op weer een rondje. *O*
 
Ohw ja ... ik had al laten weten al mijn weerfoto's eens terug in de originele posts te plaatsen en te linken in een nieuwe post ...

Zal niet meer gaan ... nieuwe aanpassingen in de MF software maken dat onmogelijk.
Ik zal ze dan wel eens gewoon in een nieuwe post (meerdere posts) terugplaatsen, in chronologische volgorde :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan