En vanmiddag kakt het helaas in met kans op een bui.
Morgen ook nog kans op regen en fris aan de botten.
De dagen daarna wordt het alleen maar beter.
Pak deze week mooi de Grom naar het werk.
Heerlijk knallen en uitwaaien tijdens de heen en terugrit.
 
tHYr4Pg.jpg


XsvQXR4.jpg
 
Laatst bewerkt:
Beschrijving: tijdens de laatste minuten van mijn werk merk ik een "mooi gat" in het wolkendek, en dacht, die moet ik hebben. De instelling op breedhoeklens gezet, zodat de motor ook op de foto staat, niet het achterwiel van die linkse, maar ergens rechts tegen de muur :+

Datum: 30 03 2020
Tijdstip: 18:49u
Locatie: Lidl Herselt, Aarschotsesteenweg 53, Herselt.
Coördinaten: 51.0490977, 4.8725938
20200330_184948.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ga ik jullie nog verder van de leg helpen, ja het is een nieuwe motor, maar nee hij is niet van mij...
Dit is een demo om alvast even in de stemming te komen, morgen kan ik mijn eigen ophalen *O*
@Trioemph, ik moet je teleurstellen, ik krijg een blauwe... uiteraard de mooiste kleur ;)
@MBKNLD, wees gerust, ik heb nog een paar oude reisverslagen met mijn trouwe blauwe 660 liggen. Die gaat ook niet weg trouwens, hij blijft lekker voor wat lokale ritjes en hopelijk wat meer offroad gebruik.
 
Ga ik jullie nog verder van de leg helpen, ja het is een nieuwe motor, maar nee hij is niet van mij...
Dit is een demo om alvast even in de stemming te komen, morgen kan ik mijn eigen ophalen *O*
@Trioemph, ik moet je teleurstellen, ik krijg een blauwe... uiteraard de mooiste kleur ;)
@MBKNLD, wees gerust, ik heb nog een paar oude reisverslagen met mijn trouwe blauwe 660 liggen. Die gaat ook niet weg trouwens, hij blijft lekker voor wat lokale ritjes en hopelijk wat meer offroad gebruik.
Ik ben niet teleurgesteld hoor, daar is meer voor nodig gelukkig.
alvast veel plezier gewenst met je nieuwe motor.
reed je toevallig vanmiddag met 2 anderen en zwaaide je naar een kawasaki scooter op een smal dijkje?
 
Terug
Bovenaan Onderaan