ik heb vernomen dat dat een compositie is O-)
Dat IS het ook! Ook al bleek het niet zo bedoeld, het is idd gewoon zo in deze foto :Y

Maar je moet het erin kunnen/willen zien.

... en laat mijn naam nu net De Kunst zijn ... :+
en ja, ik héb ook echt gevoel voor kunst ;)
 
Dat IS het ook! Ook al bleek het niet zo bedoeld, het is idd gewoon zo in deze foto :Y

Maar je moet het erin kunnen/willen zien.

... en laat mijn naam nu net De Kunst zijn ... :+
en ja, ik héb ook echt gevoel voor kunst ;)
Ik ben een echte kunstbarbaar
ben nog wel ff aan t klooien geweest.
1585917732780.png
 
Vroeger zette ik t ding er neer en bam foto , nu loop ik te kloten en na te denken over t hoe en waar:? ,
maar wel leuk om te doen ,dat dan weer wel :t
:^

Maakte bv voor de Petfles wel foto's maar door dit topic ben ik wel wat meer bewust bezig met het maken van een foto die er ook een beetje fatsoenlijk uitziet. Ik heb mede daardoor een stuk meer foto's dan een paar jaar geleden. :P
Maar een echte fotograaf zal ik nooit worden (ambieer ik ook niet ;)).
 
Ik geloof dat we overwegend al wel de mening deelde dat motorrijden moet kunnen in deze rare tijden, al is het enkel voor een frisse neus, maar ben toch blij dat het ook bevestigd wordt:
 
Natuurlijk volledig off-topic, maar speciaal omdat hij weer loopt na zijn revisie-light en dus binnenkort weer op nieuwe wolkenfoto's komt: Een kleine soundcheck ;)


:P
Ik mag m graag een keer in t echt zien en horen ,t lijkt me echt een stoer apparaat 👍
 
Wat een machine en een machtig geluid.
Kan werkelijk met niks aan tippen ter vergelijk met een elektrische motorfiets.
Ik krijg bijna meelij met de mensen die straks in de toekomst alleen nog maar de elektrische motorfietsen kunnen rijden.
Wat een gemis van de brandstof variant dan en met name het geluid en gevoel wat erbij komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan