Zonder motor :( maar wel het delen waard..

6FFFB232-0094-492D-993F-680657F683C3.jpeg
 
Vandaag hebben ze mij op de luchthaven op een soort stand-by post gezet tot 10:30u, dus kan ik mij even nuttig bezig houden ...

Dus hier komt episode 34, en dat is die ene motorloze episode waar ik een tijdje terug over sprak :$

Nu volgt er een reeks van 7 foto's ... zónder motor dus ... maar ik dacht dat dat mocht op voorwaarde dat ze écht de moeite zijn :+
En persoonlijk vind ik deze ook echt de moeite!

Beschrijving: zonsopgang, tijdens een tweedaagse familie uitstap (2 dagen met 1 overnachting), Canibad Beach op Samal Island, Philippines. Met de motor mocht je niet tot beneden uiteraard, en al zeker niet tot op het strand. Er komen hier ook enkele verticale foto's tussen, terwijl ik op zich geen liefhebber ben van verticale foto's, maar hier kwam het wel erg mooi uit. Aangezien ik aan de waterlijn van de zee sta is het niet nodig te vermelden dat ik melding van hoogtemeters niet bepaald relevant vind ... :+

Datum: 23 11 2019
Tijdstip: 05:36u tot 06:38u
Locatie: Canibad Madyaw Beach Resort, Canibad Beach, Samal Island, Philippines.
Coördinaten (bij benadering): 7.0887501, 125.7831406
20191123_053647.jpg

20191123_053954.jpg

Prille zonsopgang, zo mooi over het water, met de bergen op de achtergrond, en de banka links (banka is een soort boot). Ohw ja, daar zit een motor in, dus ... :+

tijdstip: 05:40u.
Dit vind ik persoonlijk een prachtfoto om groot af te drukken en op een deur te kleven!
20191123_054003.jpg


tijdstip 06:17u.
De zon staat al wat hoger, maar geeft mijns inziens een heel mooi effect op die dunne witte wolken:
20191123_061725.jpg


tijdstip: 06:23u.
Ligt het aan mij? Of zien nog anderen daar ook een zwaardvis in?
(deze is niet met de smart phone gemaakt, maar met een "echte camera" en ver ingezoomd, X40 of zoiets)
DSCN3107.JPG


tijdstip 06:38u.
Ook zonder de banka op de foto blijft het zeer mooi:
DSCN3124.JPG


tijdstip 06:38u.
En nog zo een mooie "deurfoto". Op zich ben ik geen liefhebber van verticale foto's, maar de 2 verticale foto's in deze reeks toch wel!
DSCN3126.JPG
 
Gewoon een motor erbij waar je niet zuinig op hoeft te zijn,er gaat een nieuwe :] voor je open👍,met de ZRX ga ik al niet als ik een wolkje zie,nu maakt t geen barst uit ,gaan👍
Swetty, zoet, suiker smelt in de regen. Dan kan niemand meer on z n prachtige Duc 888 rijden. Geintje
 
Zo rijd ik eigenlijk altijd... met al mijn motoren. Flink in de vettigheid en karren... wassen kan altijd nog. 🙄
Ikke niet ,ben gewoon zielig zuinig op m n ZRX ,ding is bekant nieuw ,te dom voor woorden om er zo zuinig op een stuk ijzer te zijn,maar ja , t is niet anders 😁
 
Ikke niet ,ben gewoon zielig zuinig op m n ZRX ,ding is bekant nieuw ,te dom voor woorden om er zo zuinig op een stuk ijzer te zijn,maar ja , t is niet anders 😁
Ik doe het ook zo, tupperwarescooter voor alle omstandigheden en de ander alleen als het echt droog blijft. Zonde.... echt niet. Ben er gewoon zuinig op.
 
als je goed kijkt......
Ik heb enkele minuten getuurd (in eerste instantie al) maar mijn ogen zijn niet goed genoeg om een motor te identificeren. :')

Edit: Om ook nog maar weer eens een bijdrage te leveren een plaatje uit den archief gevist. Deze heb ik nog niet eerder gedeeld. Niet heel bijzonder en qua compositie zeker genoeg verbeteringen mogelijk, maar wel leuke wolkjes.

_dsc3520-jpg.1510028

Bekijk bijlage _DSC3520.JPG
11-8-2019 17:36 _ Camera ILCE-6000 _ Shot1/100 f/22 16mm. Ik geloof dat dit onderweg richting De Biesbosch was, niet zeker.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan