Tijdje geleden dat ik wat heb gepost hier.
Laatste tijd gewoon heel veel ww gereden, weinig bijzonders in de lucht.

PXL_20220510_170259345.jpg

En toen gebeurde er dit.
Deze foto mag. Want een motor en wolken :+

Echte oorzaak weet ik nog steeds niet. Weggebracht naar de motorzaak. En daar startte de motor gewoon weer. Zou te weinig benzine in hebben gezeten. Maar dat kan ik me niet voorstellen.

Maar toch nu weer even snel een testrondje gedaan.
PXL_20220512_172834937.jpg


PXL_20220512_172911704.jpg


Dus hij is er weer *O*

Hopelijk snel weer mooie wolken foto's van mijn kant.
 
Tijdje geleden dat ik wat heb gepost hier.
Laatste tijd gewoon heel veel ww gereden, weinig bijzonders in de lucht.

Bekijk bijlage 1760094
En toen gebeurde er dit.
Deze foto mag. Want een motor en wolken :+

Echte oorzaak weet ik nog steeds niet. Weggebracht naar de motorzaak. En daar startte de motor gewoon weer. Zou te weinig benzine in hebben gezeten. Maar dat kan ik me niet voorstellen.

Maar toch nu weer even snel een testrondje gedaan.
Bekijk bijlage 1760096

Bekijk bijlage 1760097

Dus hij is er weer *O*

Hopelijk snel weer mooie wolken foto's van mijn kant.
Welkom terug! Ik miste je al!
 
Ik had geen zin om m'n soes in het ruim van het vliegtuig te flikkeren voor wat wolkenfoto's met motor.

Groeten vanuit IJsland met een paar wolkjes. En dat is zeldzaam, want meestal regent het hier. Maar de komende week wordt dat nog wel goed gemaakt.

Bekijk bijlage 1761634Bekijk bijlage 1761635Bekijk bijlage 1761636
Geniet van de vakantie! *D
Volgende keer ga je waarschijnlijk met de motor vanuit Denemarken. Tussenstop van een paar dagen op de Far Öer eilanden...
Iets waar ik al even van droom... Alleen nog niet gelukt die droom te verwezenlijken maar wie weet als de kids de deur uit zijn???
 
Geniet van de vakantie! *D
Volgende keer ga je waarschijnlijk met de motor vanuit Denemarken. Tussenstop van een paar dagen op de Far Öer eilanden...
Iets waar ik al even van droom... Alleen nog niet gelukt die droom te verwezenlijken maar wie weet als de kids de deur uit zijn???
Het is geen vakantie helaas. -O-

Een bijeenkomst van 4 nationale meteorologische instituten. Ook leuk! Lekker over het weer ouwehoeren. Donderdag een vrije dag, vrijdag weer terug!
 
Ik had geen zin om m'n soes in het ruim van het vliegtuig te flikkeren voor wat wolkenfoto's met motor.

Groeten vanuit IJsland met een paar wolkjes. En dat is zeldzaam, want meestal regent het hier. Maar de komende week wordt dat nog wel goed gemaakt.

Bekijk bijlage 1761636

Zag ik nou ineens een foto van MF terug op LinkedIn :Y
Was het gewoon weer eens de schuld van @HighKing
 
Terug
Bovenaan Onderaan