@Spitser had mooiere bewolking dan ik vanmorgen...
20240317_100447.jpg
20240317_124027.jpg
20240317_124040.jpg
20240317_124059.jpg
20240317_100428.jpg
20240317_100437.jpg
 
Vandaag vanuit de oostelijke Betuwe een rondje door o.a. de Achterhoek gedaan. Gepauzeerd in Zutphen... da's trouwens een mooi oud stadje met oude pandjes!!!
De wolken waren er volop maar niet echt spectaculair... ;)

IMG_4891.JPEG

Daarom de grijze lucht maar wat opgefleurd met deze bosanemoontjes die ik in de berm zag staan *D

IMG_4893.JPEG

Tsja... en zomaar onderweg in de buurt van Wichmond - Zutphen kom je langs zo'n mooi oud pareltje. Moest er ff een plaatje van schieten 😊

IMG_4952.JPEG

Aangekomen bij (Oud) Dieren waar ik dit uitzicht over de IJssel aantrof. In het zuiden aan de horizon ziet de lucht er toch wat lichter uit. Zou daar het zonnetje wel door de wolken zijn gebroken???

IMG_4954.JPG

Bijna thuis in de Betuwe waar het inderdaad wat lichter was maar heb de zon niet meer gezien tijdens en na de rit...
Wel genoten en daar ging het om!!
 
Wat gaaf!!

Heb je misschien wat tips of een website waar actuele info te vinden is? Dus wat er waar in bloei staat?
Ja de bollenvelden bij Hillegom en Lisse zijn voor mij een heel eind rijden en of me dat gaat lukken...???
Maar wellicht is het toch iets dichterbij dan ik denk? 😉
IMG20240316143533_01.jpg


Nu zijn het vooral hiacynten en narcissen aan het bloeien overal en nergens in de omgeving van Lisse. Over paar weken zijn de tulpen aan de beurt*O*(Meestal mid tot eind april) Altijd leuk om tussen de velden te rijden en genieten van mooie kleurtjes. (Foto van gisteren)
 
Moet lukken een rondje erom heen daar hoor 😉

Monteur vraagt weleens wat ik allemaal met m'n HD48 doe als hij wat graspollen eronder aantreft 😌

BTW, je was wel erg in de buurt 🤗
Met een beetje geluk gaat alles :t t is alleen met een off road veel makkelijker , zoveel makkelijker had ik ook niet verwacht :N
ik kom nu werkelijk op plekken (ook wel vaak bij mensen achter t huis })) die vrij kort bij huis zijn waar je met een gewone motor echt nooit komt, en mooi dat t daar is :Y
 
Komend weekend fotogeniek weer! Als je niet bang bent voor een nat pak, er trekken fantastisch mooie buienwolken voorbij, met regenbogen en afgewisseld door strakblauwe luchten!
En ga jij op pad BornToReign?
Vandaag al mooie luchten gezien! Blauw met enorme wolken van wit tot donker grijs met daaronder witte neerslag, hagel denk ik want dat is hier ook al een paar keer gevallen vandaag...
Maaruhhh... ik stap dit weekend niet op, teveel andere bezigheden...
 
Vanmorgen de motor weg gebracht na de dealer voor groot onderhoud , thuis weg gereden met 8gr en een zonnetje .
Ongeveer 15 km verder zag ik de bui aankomen en toe ik er was regen/hagel en de temp zakte na 3gr .
Paar km verder weer een zonnetje , terug weg na huis met vervangend vervoer het zelfde alleen nog met onweer er bij , raar weer vandaag.
 
Vanmorgen de motor weg gebracht na de dealer voor groot onderhoud , thuis weg gereden met 8gr en een zonnetje .
Ongeveer 15 km verder zag ik de bui aankomen en toe ik er was regen/hagel en de temp zakte na 3gr .
Paar km verder weer een zonnetje , terug weg na huis met vervangend vervoer het zelfde alleen nog met onweer er bij , raar weer vandaag.
Mwa, heen en trug 141/141 km. Trug 2 maal een beetje regen gehad. Bij de eerste bui, aan de kant mn regenbroek aan in de spetters, stap op bui weg.....grrr. 2e bui, net het staartje. Dus al met al mooi weer gehad. Want tussendoor volop zon.
Geen foto,s had beetje haast.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan