Vanochtend inderdaad wat regen, nadat ik deze foto's gemaakt heb is het alleen maar beter geworden. Gelukkig maar want rijden in de regen doe ik niet voor mijn plezier.
 
Met dank aan de herinnering functie van FB.
3 jaar geleden in Teutoburgerwald met 2WWG en FastEddy.
FB_IMG_1555478588994.jpg
 
Het lijkt wel zo, maar er staan 2 van die sporen en degene waar hij met z'n voorwiel opstaat loopt ook achter z'n voorwiel nog door. Dus ik denk dat hij toevallig op 't spoor van een ander staat. ;)
 
Het lijkt wel zo, maar er staan 2 van die sporen en degene waar hij met z'n voorwiel opstaat loopt ook achter z'n voorwiel nog door. Dus ik denk dat hij toevallig op 't spoor van een ander staat. ;)
Nou, ik denk nog steeds achteruit gereden ... of ... gegleden ... want:
En ook nog met de jiffy uit. Hoe heb je dat nou voor elkaar gekregen?
Nu kijk ik nog eens, en het lijkt mij daar bergop te gaan. Toch?
Ik denk, motor willen neerzetten voor een foto, maar ondanks de jiffy tegen de grond staat, schuift de motor naar achter. De voetstappen ernaast zijn geen "stappende" voetstappen, maar het steeds verzetten van je voet als steun. Op een gegeven moment bleef de motor dan toch staan, misschien door in versnelling te schakelen. Dan effe snel foto gemaakt.

@Frazer , kan jij voor ons eens het mysterie ophelderen? :P
 
Nou, ik denk nog steeds achteruit gereden ... of ... gegleden ... want:

Nu kijk ik nog eens, en het lijkt mij daar bergop te gaan. Toch?
Ik denk, motor willen neerzetten voor een foto, maar ondanks de jiffy tegen de grond staat, schuift de motor naar achter. De voetstappen ernaast zijn geen "stappende" voetstappen, maar het steeds verzetten van je voet als steun. Op een gegeven moment bleef de motor dan toch staan, misschien door in versnelling te schakelen. Dan effe snel foto gemaakt.

@Frazer , kan jij voor ons eens het mysterie ophelderen? :P
O ja, de foto kwam van @Frazer idd. Het moet wel zoiets geweest zijn.
 
Nou, ik denk nog steeds achteruit gereden ... of ... gegleden ... want:

Nu kijk ik nog eens, en het lijkt mij daar bergop te gaan. Toch?
Ik denk, motor willen neerzetten voor een foto, maar ondanks de jiffy tegen de grond staat, schuift de motor naar achter. De voetstappen ernaast zijn geen "stappende" voetstappen, maar het steeds verzetten van je voet als steun. Op een gegeven moment bleef de motor dan toch staan, misschien door in versnelling te schakelen. Dan effe snel foto gemaakt.

@Frazer , kan jij voor ons eens het mysterie ophelderen? :P

U gaat door voor de koelkast! Precies zo 👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan