Geen idee waar precies ik nu ben, maar wat is het heerlijk buiten!!

IMG_20190602_101733287_HDR.jpg
 
Ik vond t zo mooi dat ik vergeten ben een foto te maken,damn wat was t lekker
:Y Het was fantastisch!!

Ik vergeet het meestal ook, of het is simpelweg te druk om op de mooie plekjes even veilig te kunnen stoppen. Maar vanochtend, met vrijwel niemand op de weg, op meerdere plekjes even korte pauzes kunnen nemen om extra van de omgeving te kunnen genieten en als bonus een plaatje te schieten.
 
:Y Het was fantastisch!!

Ik vergeet het meestal ook, of het is simpelweg te druk om op de mooie plekjes even veilig te kunnen stoppen. Maar vanochtend, met vrijwel niemand op de weg, op meerdere plekjes even korte pauzes kunnen nemen om extra van de omgeving te kunnen genieten en als bonus een plaatje te schieten.
Was je ook vroeg? Ik was 10.30 weer thuis 175 km rijker, zo lekkerrrrr!
 
Was je ook vroeg? Ik was 10.30 weer thuis 175 km rijker, zo lekkerrrrr!
Niet zo vroeg als jij 😉
Ben 9.00 vertrokken en was 12.15 weer thuis. Aantal km's heb ik geen idee van: ik laat de navi software een route calculeren, maar 9 van de 10 keer hou ik me er niet aan omdat ik ergens een leuk weggetje zie waar ik in dan op 'avontuur' kan. Zo ook vanochtend meerdere keren: was weer erg leuk!
 
Mijn ouders hadden er zo'n 10 jaar geleden twee stuks, waarvan een een zijspan aan gehangen. Prachtige motoren maar ze klimmen flink in prijs en de kwaliteit gaat gestaag achteruit, anders had ik er ook een voor de deur staan!
Kwaliteit omlaag? Hoe? Volgens mij blijft ti het zelfde, gewoon goed. Tja ze zijn wat op leeftijd. Vraagt wat aandacht, zeker als je ze weer in nieuwstaat of beter wil hebben. Hiervan deze van mij, vorigjaar aangekocht. In mn tent wat opgekalefatert, en ondertussen zonder tussenkomst van een moersleutel al weer probleemloos 5 duizend km er bij op de klok. Goed hij of is het een zij? Markeert haar plaats, mijn laarzen zijn gegaranderd waterdicht evenals de onderzijde van mn motorbroek. Maar zoals een wijze Amsterdamse voedballer al eens zei, elk voordeel heeft zijn nadeel. Maar dat gezegde mag je ook omdraaien. 😂
 
Laatst bewerkt:
Na vrijwilligerswerk bij de avondvierdaagse naar huis. Haarrijnse plas. Wel een smartphone piccie, had uiteraard even geen spiegelreflex mee.

1398504


Kwaliteit omlaag? Hoe? Volgens mij blijft ti het zelfde, gewoon goed. Tja ze zijn wat op leeftijd. Vraagt wat aandacht, zeker als je ze weer in nieuwstaat of beter wil hebben. Hiervan deze van mij, vorigjaar aangekocht. In mn tent wat opgekalefatert, en ondertussen zonder tussenkomst van een moersleutel al weer probleemloos 5 duizend km er bij op de klok. Goed hij of is het een zij? Markeert haar plaats, mijn laarzen zijn gegaranderd waterdicht evenals de onderzijde van mn motorbroek. Maar zoals een wijze Amsterdamse voedballer al eens zei, elk voordeel heeft zijn nadeel. Maar dat gezegde mag je ook omdraaien. 😂
Niet de bouwkwaliteit van de fiets, maar de staat van onderhoud. Ik zie ze veelal langs komen met aardig wat roest. De fietsen die dat niet hebben gaan uiteraard niet vaak de verkoop in. Als ik er een in goede staat tegen kom, en ook nog een leuk prijsje heb, dan kan ik mij waarschijnlijk niet beheersen. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan