Gisteren met de Blackbird een rondje Z.Limburg gedaan.
Leuke weggetjes, niet al te druk, prachtig weer, lichtbewolkt en 25'C. Wat wil je als motorrijder nog meer?
's Avonds nog even Valkenburg bekeken. Gezellig druk.
Helaas voor mij gister geen Westmalle. 😢 Moest nog terugrijden. Bij thuiskomst 545km gedraaid!
(niks bijzonders, want met de FZ maak ik dezelfde dagafstanden)
20200718_ZLimbg .jpg

Onderweg kreeg ineens idee van dit topic. Effe een kiekje van een wolkje naast een wolk van een motor.
 
Een buitentemperatuur van 18°C :+
Oke, ietsje koeler dan 25 dat mag ook. Maar 25'C is zeker nog niet onprettig!
Normaal zou ik mijn doorwaaijas hebben aangetrokken, dan is 25 PRIMA :t
Maar ik wist al dat ik 's avonds heel laat nog ca 175km zou moeten doen. Daarom deze keer mijn all-roundjas.
Toen het in de middag een beetje warmer werd alle ritsjes open gezet. Koelt prima af hoor!

Met de thuisreis werd 't in de buurt van Venray toch nog (te) fris. Toen alle ritsen weer dicht.
 
Gisteren met de Blackbird een rondje Z.Limburg gedaan.
Leuke weggetjes, niet al te druk, prachtig weer, lichtbewolkt en 25'C. Wat wil je als motorrijder nog meer?
's Avonds nog even Valkenburg bekeken. Gezellig druk.
Helaas voor mij gister geen Westmalle. 😢 Moest nog terugrijden. Bij thuiskomst 545km gedraaid!
(niks bijzonders, want met de FZ maak ik dezelfde dagafstanden)
20200718_ZLimbg .jpg

Onderweg kreeg ineens idee van dit topic. Effe een kiekje van een wolkje naast een wolk van een motor.
Kom net terug van Z-Limburg, en heb wel vergelijkbare wolkenfoto's maar was met de auto (en de vrouw. Die krijg ik met geen stok meer achterop na een glijertje op een hoopje zand. Niet eens omgevallen, maar de schrik zat er vanaf dat moment goed in!). Dus misschien hebben we elkaar gepasseerd!
 
Kom net terug van Z-Limburg, en heb wel vergelijkbare wolkenfoto's maar was met de auto (en de vrouw. Die krijg ik met geen stok meer achterop na een glijertje op een hoopje zand. Niet eens omgevallen, maar de schrik zat er vanaf dat moment goed in!). Dus misschien hebben we elkaar gepasseerd!
Nou ja, deze foto o.a. (met inlay)

1595182378596.png
 

Bijlagen

  • 1595181858094.png
    1595181858094.png
    1 MB · Weergaven: 4
Ik ben niet zo heel veel motoren in Limburg tegengekomen.
Na alle commotie durft het motorvolk het niet meer aan in het 'suudeh'?
Nee, de motor van de inlay (Triumph toch?) die had ik me anders zeker kunnen herinneren.
Oudjes en speciaal spul onthoud ik meestal wel. Van die motoren van 13 in dozijn die ben ik 100m verder al weer vergeten.

btw
De inlay-foto doet niet heel veel goeds verwachten. Gereedschap bijgeleverd voor een complete revisie!
 
Laatst bewerkt:
Ik ben niet zo heel veel motoren in Limburg tegengekomen.
Na alle commotie durft het motorvolk het niet meer aan in het 'suudeh'?

Denk dat er veel voor de buis zaten voor de opening van het motoGP seizoen... Ik heb de foto die ik vandaag gepost heb gemaakt onderweg naar mijn schoonvader om samen de GP te gaan kijken ;)

Onderweg trouwens wel de nodige motoren gezien...
 
Ik ben niet zo heel veel motoren in Limburg tegengekomen.
Na alle commotie durft het motorvolk het niet meer aan in het 'suudeh'?
Nee, de motor van de inlay (Triumph toch?) die had ik me ander zeker kunnen herinneren.
Oudjes en speciaal spul onthoud ik meestal wel. Van die motoren van 13 in dozijn die ben ik 100m verder al weer vergeten.

btw
De inlay-foto doet niet heel veel goeds verwachten. Gereedschap bijgeleverd voor een complete revisie!
Tja, die ouwe zooi wil nogal eens uit elkaar rammelen. 'All parts falling off this bike are of the finest British craftsmanship' zal ik maar zeggen (Je benzinekraanschuifkurkhoudertje bijvoorbeeld omdat het borgschroefje er uit getrild was. Stond ik daar in de polder met m'n vinger op het gaatje..). Limburg is te ver voor 't ouwe beestje. Woerden (NVT) en DGR is nog haalbaar, voor verder weg pak ik de Trophy of de NightHawk.
 
Limburg is te ver voor 't ouwe beestje. Woerden (NVT) en DGR is nog haalbaar, voor verder weg pak ik de Trophy of de NightHawk.
Voor mij maakt 't weinig uit. Pak de BB en de FZ door elkaar heen. Die ouwe FZ gaat nog steeds als de brandweer!
Maar naar de NTV in Woerden (ca 80km) ga ik altijd met mijn brommertje. (1973)
NVT= Nationaal Veterane Treffen in Woerden voor oude 2-wielers (25+) altijd in september
 
Voor mij maakt 't weinig uit. Pak de BB en de FZ door elkaar heen. Die ouwe FZ gaat nog steeds als de brandweer!
Maar naar de NTV in Woerden (ca 80km) ga ik altijd met mijn brommertje. (1973)
NVT= Nationaal Veterane Treffen in Woerden voor oude 2-wielers (25+) altijd in september

Helaas, wordt een individueel brommerritje dit jaar. Ook voor DGR. Hopen op betere tijden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan