De wolken van vanmorgen vroeg in het oosten van Brabant.
20200809_213530.jpg
[

20200809_213509.jpg


20200809_213331.jpg
 
Klopt :Y

En precies wat @*Jan* zegt, niet op drukke momenten gaan. Vandaag tussen 8 en 11 viel het heel erg mee, maar weekenden met mooi weer zijn echt verschrikkelijk qua drukte. Tenzij je er heel erg vroeg bent.

thnx.
Wellicht ga ik zaterdagochtend vroeg die kant op. Ik heb een route gemaakt vanaf Ede richting Apeldoorn en via Radio Kootwijk terug naar Ede. De route moet nog wel in detail uitgewerkt worden. Is dit gedeelte van de veluwe waar jij en ook @*Jan* jullie de foto's maken?
 
thnx.
Wellicht ga ik zaterdagochtend vroeg die kant op. Ik heb een route gemaakt vanaf Ede richting Apeldoorn en via Radio Kootwijk terug naar Ede. De route moet nog wel in detail uitgewerkt worden. Is dit gedeelte van de veluwe waar jij en ook @*Jan* jullie de foto's maken?
Ik start vaak via Harderwijk en zit dan wat meer noordelijker.
Vandaag was foto 1 bij Vierhouten en de overige drie tussen Assel en Hoog Soeren. Door de toenemende warmte, en vooral het feit dat ik op tijd ergens moest zijn, ben ik voor de verandering dezelfde route terug gereden. Anders maak ik er vaak een rondje van waarbij ik via Nijkerk weer naar Zeewolde rij.
Even afwachten wat het weer morgen gaat doen en dan misschien een herkansing en dan eens een kijkje nemen in de omgeving Arnhem. Wie weet.

Ook leuk, een paar grindweggetjes rondom Radio K:

Gerritsflesweg (achter/onder Radio K langs):

Asselseweg:


Genoeg om daar te ontdekken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan