Geweldig! Veel betere zithouding voor mij dan op de vorige motor (transalp 600) die toch net wat kleiner was.
De DCT bak vind ik ook super en ben blij dat ik van het schakelen af ben, ik mis mijn middel en ringvinger voor de helft. Vandaar mijn keuze voor een DCT motor.
Fijn dat het bevalt, ik denk soms ook tzt aan de AT😛👍🏻
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: OSJ
Als ik de loterij win haal ik direct een splinternieuwe AT. Maar ik heb ook een zwak voor ouwe meuk, en zolang ik geen loterij win vermaak ik me daar ook uitstekend mee. :+
 
  • Leuk
Waarderingen: OSJ
1601317229384.png

T Wolkenjagers topic !
 
Tsja, waar moet ik beginnen, wat een dag vandaag. Werd wakker in de dichte mist, alles zeikens nat. Wilde eigenlijk nog een rondje door de bergen doen, maar de voorspelling was de hele dag, en morgen mist. Uiteindelijk toch gedaan, en geen seconde spijt van gehad. Wat een prachtige dag!

Begon zo:
IMG_20200927_181901.jpg


Mist heeft ook zo zijn charme
IMG_20200928_111850.jpg

IMG_20200928_140848.jpg




En waar ik op had gegokt kwam uit, na een halve dag klom ik langzaam uit de mist de hoogte in

IMG_20200928_144704.jpg


Tot ik op 950m hoogte onder een strak blauwe hemel zat, eerste zon in een paar dagen, 14 graden ipv 8 beneden. Bakkie gezet, en zeker een uur met mijn blije bakkes in de zon gezeten.

IMG_20200928_150905.jpg


Maar wat ik al wist, straks gaan we weer zakken en is het over. En uitgezwaaid door een paar rendieren (even ietsje inzoomen) ging ik de mist weer tegemoet

IMG_20200928_164627.jpg


Was mooi, maar het feest was nog niet over. Klein uurtje later, zon was al flink aan het zakken en liet zich door de mist nog een keer goed zien. Was een een briljant moment, was er even stil van

IMG_20200928_175543.jpg


Besloot als laatste vandaag nog even een doodlopende weg een andere berg op te proberen, kijken of ik daar nog boven de mist kon komen. En ja hoor, weer gelukt.

IMG_20200928_181344.jpg


Had er vanochtend nog twijfels over, ipv de bergen misschien toch beter een stuk doortrekken naar het zuiden, daar is het beter weer. Zo blij dat ik het gedaan heb, fantastische dag, die ga ik even niet meer vergeten.
 
Tsja, waar moet ik beginnen, wat een dag vandaag. Werd wakker in de dichte mist, alles zeikens nat. Wilde eigenlijk nog een rondje door de bergen doen, maar de voorspelling was de hele dag, en morgen mist. Uiteindelijk toch gedaan, en geen seconde spijt van gehad. Wat een prachtige dag!

Begon zo:
Bekijk bijlage 1548094

Mist heeft ook zo zijn charme
Bekijk bijlage 1548095
Bekijk bijlage 1548096



En waar ik op had gegokt kwam uit, na een halve dag klom ik langzaam uit de mist de hoogte in

Bekijk bijlage 1548097

Tot ik op 950m hoogte onder een strak blauwe hemel zat, eerste zon in een paar dagen, 14 graden ipv 8 beneden. Bakkie gezet, en zeker een uur met mijn blije bakkes in de zon gezeten.

Bekijk bijlage 1548099

Maar wat ik al wist, straks gaan we weer zakken en is het over. En uitgezwaaid door een paar rendieren (even ietsje inzoomen) ging ik de mist weer tegemoet

Bekijk bijlage 1548100

Was mooi, maar het feest was nog niet over. Klein uurtje later, zon was al flink aan het zakken en liet zich door de mist nog een keer goed zien. Was een een briljant moment, was er even stil van

Bekijk bijlage 1548105

Besloot als laatste vandaag nog even een doodlopende weg een andere berg op te proberen, kijken of ik daar nog boven de mist kon komen. En ja hoor, weer gelukt.

Bekijk bijlage 1548108

Had er vanochtend nog twijfels over, ipv de bergen misschien toch beter een stuk doortrekken naar het zuiden, daar is het beter weer. Zo blij dat ik het gedaan heb, fantastische dag, die ga ik even niet meer vergeten.

Wow, prachtig!
 
Tsja, waar moet ik beginnen, wat een dag vandaag. Werd wakker in de dichte mist, alles zeikens nat. Wilde eigenlijk nog een rondje door de bergen doen, maar de voorspelling was de hele dag, en morgen mist. Uiteindelijk toch gedaan, en geen seconde spijt van gehad. Wat een prachtige dag!

Begon zo:
Bekijk bijlage 1548094

Mist heeft ook zo zijn charme
Bekijk bijlage 1548095
Bekijk bijlage 1548096



En waar ik op had gegokt kwam uit, na een halve dag klom ik langzaam uit de mist de hoogte in

Bekijk bijlage 1548097

Tot ik op 950m hoogte onder een strak blauwe hemel zat, eerste zon in een paar dagen, 14 graden ipv 8 beneden. Bakkie gezet, en zeker een uur met mijn blije bakkes in de zon gezeten.

Bekijk bijlage 1548099

Maar wat ik al wist, straks gaan we weer zakken en is het over. En uitgezwaaid door een paar rendieren (even ietsje inzoomen) ging ik de mist weer tegemoet

Bekijk bijlage 1548100

Was mooi, maar het feest was nog niet over. Klein uurtje later, zon was al flink aan het zakken en liet zich door de mist nog een keer goed zien. Was een een briljant moment, was er even stil van

Bekijk bijlage 1548105

Besloot als laatste vandaag nog even een doodlopende weg een andere berg op te proberen, kijken of ik daar nog boven de mist kon komen. En ja hoor, weer gelukt.

Bekijk bijlage 1548108

Had er vanochtend nog twijfels over, ipv de bergen misschien toch beter een stuk doortrekken naar het zuiden, daar is het beter weer. Zo blij dat ik het gedaan heb, fantastische dag, die ga ik even niet meer vergeten.
Ik volg al kwijlend je reis met de foto's... onwijs gaaf! En het kan niet anders dan een genot zijn op de T7! Heerlijke motor is dat ook :t
 
Tsja, waar moet ik beginnen, wat een dag vandaag. Werd wakker in de dichte mist, alles zeikens nat. Wilde eigenlijk nog een rondje door de bergen doen, maar de voorspelling was de hele dag, en morgen mist. Uiteindelijk toch gedaan, en geen seconde spijt van gehad. Wat een prachtige dag!

Begon zo:
Bekijk bijlage 1548094

Mist heeft ook zo zijn charme
Bekijk bijlage 1548095
Bekijk bijlage 1548096



En waar ik op had gegokt kwam uit, na een halve dag klom ik langzaam uit de mist de hoogte in

Bekijk bijlage 1548097

Tot ik op 950m hoogte onder een strak blauwe hemel zat, eerste zon in een paar dagen, 14 graden ipv 8 beneden. Bakkie gezet, en zeker een uur met mijn blije bakkes in de zon gezeten.

Bekijk bijlage 1548099

Maar wat ik al wist, straks gaan we weer zakken en is het over. En uitgezwaaid door een paar rendieren (even ietsje inzoomen) ging ik de mist weer tegemoet

Bekijk bijlage 1548100

Was mooi, maar het feest was nog niet over. Klein uurtje later, zon was al flink aan het zakken en liet zich door de mist nog een keer goed zien. Was een een briljant moment, was er even stil van

Bekijk bijlage 1548105

Besloot als laatste vandaag nog even een doodlopende weg een andere berg op te proberen, kijken of ik daar nog boven de mist kon komen. En ja hoor, weer gelukt.

Bekijk bijlage 1548108

Had er vanochtend nog twijfels over, ipv de bergen misschien toch beter een stuk doortrekken naar het zuiden, daar is het beter weer. Zo blij dat ik het gedaan heb, fantastische dag, die ga ik even niet meer vergeten.

Pfff, dit soort posts geven me het gevoel meteen op de Strom te moeten springen en naar verre oorden te reizen. En dan te bedenken dat ik er nog nooit een landsgrens mee ben overgeweest (nouja, Friesland, maar dat telt niet).
Prachtige foto's Frazer, ik kijk alweer reikhalzend uit naar het bijbehorende verslag. :}
 
Niels, ondanks de barre weersomstandigheden steek je mij (en anderen ook meen ik te lezen uit andere reacties) behoorlijk aan met het basic kampeervirus! Ik zou serieus overwegen om me op te geven wanneer je een weekendje weg zou organiseren voor MF dummies die willen ervaren hoe dat is. :}

Wat voor werk heb jij eigenlijk dat je zo lang weg kunt? Gewoon benieuwd :)

Enne supermooie weerfotos, geheel in stijl van dit topic.

(en jij ook @*Jan* voor de mensen WEER in het gareel te brengen :t)
 
Ik ben vandaag uitgeregend van 't werk naar huis ...
110km, nee, 123km, want door de regen de tomtom er niet opgezet, en verkeerd gereden, regen van begin tot eind, regelmatig ook stevige regen. Schoenen en handschoenen doorweekt, kon mijn handschoenen lekker uitwringen, mijn voeten leken wel vissen, en mijn regenpak, dat is al lang niet meer waterdicht. Zelfs mijn helm is deels nat van binnen. En ik had alles pas uitgewassen ... nou ja, mijn regenpak heeft mij niet droog gehouden, maar wel mijn motorpak proper gehouden :t

Morgen met de auto gaan werken, krijg mijn motorpak niet op tijd droog :N
En ik haat met de auto gaan werken '(

En idd, @Frazer , ga zo door man! *O*
Je wakkert mijn droom voor mijn EurAziatische one-way-trip er alleen maar meer mee aan! :P
 
Niels, ondanks de barre weersomstandigheden steek je mij (en anderen ook meen ik te lezen uit andere reacties) behoorlijk aan met het basic kampeervirus! Ik zou serieus overwegen om me op te geven wanneer je een weekendje weg zou organiseren voor MF dummies die willen ervaren hoe dat is. :}

Wat voor werk heb jij eigenlijk dat je zo lang weg kunt? Gewoon benieuwd :)

Enne supermooie weerfotos, geheel in stijl van dit topic. Op

MF heeft al een starters kampeerweekend volgens mij, voorheen in ieder geval wel. Zelf nog nooit geweest trouwens, hoeft van mij niet zo ;) Maar uiteraard ben ik altijd bereid iemand anders op weg te helpen, al wil ik natuurlijk niet zeggen dat wat voor mij werkt ook voor een ander werkt. Het is toch een beetje je eigen methode vinden.

Overigens, juist de Scandinavische landen lenen zich er ook prima voor om doorheen te reizen als je niet wil kamperen. Overal verhuren ze hutjes of kamers, met een paar schone onderbroeken en een tandenborstel kom je een heel eind.

Ik werk bij Defensie, en kan in mijn functie veel extra uren maken die ik weer op spaar voor vakantie. Daarbij ook nog een tijdspaarplan, waarbij ik wat salaris inlever voor extra vakantiedagen. Gelukkig is het ook geen probleem om buiten het hoogseizoen langere perioden vrij te nemen. Ik heb nu de vrijheid, dus ik neem het er ook van, zo vaak mogelijk wat mij betreft.

Prachtige foto's Frazer, ik kijk alweer reikhalzend uit naar het bijbehorende verslag. :}

Ik heb elke dag weer braaf mijn notities gemaakt, dus verslag komt er tzt zeker weer aan.

En idd, @Frazer , ga zo door man! *O*
Je wakkert mijn droom voor mijn EurAziatische one-way-trip er alleen maar meer mee aan! :P

Later begint vandaag he, dus waarmaken die droom!
 
Terug
Bovenaan Onderaan