Ik zal de fles er maar niet neerleggen. Het was wel door mn hoofd geschoten. ;)
Als ik ooit nog eens de kans krijg (lees: veeeeeel tijd), ga ik dat flesje toch eens droppen op een nog niet eerder aangedaan Waddeneiland!
Hoezo de overtocht kost geld? Dat is ook zo met de benzine die voor het flesje opgereden wordt, en dat zijn soms heel veel kilometers, wat maakt een overtochtje dan nog uit :9

Sorry voor de off topic :$
 
Grijze luchten...

20221115_170256_copy_3234x4320.jpg



20221115_170320_copy_3234x4320.jpg
 
Vervelend voor jou, leuk voor ons, want we krijgen weer een mooie zonnige dag op Vlieland!
Ik heb een zonnige rit naar het werk gehad. Momenteel doen de zonnepanelen het thuis ook goed, maar in de namiddag zal het wellicht regen. Ik moet werken tot 18u vandaag, op dat moment weer minder regenkans, maar de kans is groot dat ik het niet droog houd, maar overdreven zal het niet worden denk ik.

Maar vanaf dan tot op zijn minst na het weekend zal er maar weinig zon zijn.
 
Vandaag tijdens het renoveren aan onze slaapkamer, werd mijn aandacht getrokken door toch wel aparte en mooie wolken, dus leg ik effe het werk neer om foto's te maken.

Datum: 23 november 2022
Tijdstip: 16:56u en 16:58u
Locatie: thuis
Coördinaten: 50.7702596, 4.9963666

Eerst vanuit het slaapkamerraam:
20221123_165638.jpg

20221123_165654.jpg


En eentje vanop het dak van de achterbouw (ja, voor zoiets kruip ik het dak op ... * ):
20221123_165849.jpg


Ik zweer het, ik heb hier niets aan gefotoshopped! De foto's zijn zoals ze genomen zijn. Enkel bij de tweede foto heb ik de belichting iets donkerder gezet.

* ... en breek ik één dakpan 🙄
Gelukkig bij het vervangen van de pannen van het hoofddak nog een 30tal oude pannen aan de kant gehouden, ik vervang ze morgen wel :y
 
Vandaag tijdens het renoveren aan onze slaapkamer, werd mijn aandacht getrokken door toch wel aparte en mooie wolken, dus leg ik effe het werk neer om foto's te maken.

Datum: 23 november 2022
Tijdstip: 16:56u en 16:58u
Locatie: thuis
Coördinaten: 50.7702596, 4.9963666

Eerst vanuit het slaapkamerraam:
Bekijk bijlage 1825231
Bekijk bijlage 1825232

En eentje vanop het dak van de achterbouw (ja, voor zoiets kruip ik het dak op ... * ):
Bekijk bijlage 1825233

Ik zweer het, ik heb hier niets aan gefotoshopped! De foto's zijn zoals ze genomen zijn. Enkel bij de tweede foto heb ik de belichting iets donkerder gezet.

* ... en breek ik één dakpan 🙄
Gelukkig bij het vervangen van de pannen van het hoofddak nog een 30tal oude pannen aan de kant gehouden, ik vervang ze morgen wel :y
Fraaie foto's Patrick! :t
 
Vanmorgen een mistige start hier in de Betuwe. In de loop van de morgen klaarde het op tot een mooie blauwe lucht, zonnetje en een enkele vriendelijke witte wolk. Na de middag kwam de bewolking weer opzetten. Nog fijn even de motor op voordat komend weekend de kou z'n intrede doet. Heb heerlijk genoten van het ritje en de herfstkleuren! Dus hier volgen een paar wolkenfoto's...


Heerlijk rustig op de Waaldijk :]


Herfstkleuren aan de andere kant van de dijk *D



Laag water in de Strang naast de dijk en op de achtergrond Nijmegen aan de horizon...


Zevenheuvelenweg tussen Berg en Dal en Groesbeek...


Smalle Maasdijk bij Overasselt
 
Terug
Bovenaan Onderaan