en deze ook recht omhoog (19:00 uur)

IMG_0007.JPG
 
Ja, de ongeregeldheden en demonstraties zijn overal maar meestal in het centrum van de steden. Dat er nu toeristen vastzitten bij Machu Picchu komt doordat de trein niet rijdt en er geen andere route is. Ook zijn er wegen geblokkeerd wat reizen moeilijk maakt. Zelf heb ik net een vriendelijke demonstratie met eigen ogen gezien. Geen idee of ik er de komende tijd nog last van ga ondervinden en hoop tegen de tijd dat ik weer naar huis ga het weer rustig is.

Omdat er een plaatje bij moet:
1000004395.jpg
 
Ja, de ongeregeldheden en demonstraties zijn overal maar meestal in het centrum van de steden. Dat er nu toeristen vastzitten bij Machu Picchu komt doordat de trein niet rijdt en er geen andere route is. Ook zijn er wegen geblokkeerd wat reizen moeilijk maakt. Zelf heb ik net een vriendelijke demonstratie met eigen ogen gezien. Geen idee of ik er de komende tijd nog last van ga ondervinden en hoop tegen de tijd dat ik weer naar huis ga het weer rustig is.

Omdat er een plaatje bij moet:

Het lijkt wel een Mars-landschap 8-)
 
Eentje met wolken uit m’n archief, dus met m’n vorige motor.
Na een bezoek aan een (destijds zieke en helaas al overleden) kameraad in Amsterdam besloten om via de dijk Enkhuizen- Lelystad naar huis (oostelijke Betuwe) te rijden. Kwam onderweg langs het Markermeer (Schardam) dit beeld tegen. Leuk om te lezen waarom het er staat en wat het betekend(e) 😀
En met de vriendelijke wolkjes en m’n motor een plaatje dat hier past…
 

Bijlagen

  • 52CCEC1D-01D1-429E-9A7E-732620044BDF.jpeg
    52CCEC1D-01D1-429E-9A7E-732620044BDF.jpeg
    223,3 KB · Weergaven: 19
Ja, de ongeregeldheden en demonstraties zijn overal maar meestal in het centrum van de steden. Dat er nu toeristen vastzitten bij Machu Picchu komt doordat de trein niet rijdt en er geen andere route is. Ook zijn er wegen geblokkeerd wat reizen moeilijk maakt. Zelf heb ik net een vriendelijke demonstratie met eigen ogen gezien. Geen idee of ik er de komende tijd nog last van ga ondervinden en hoop tegen de tijd dat ik weer naar huis ga het weer rustig is.

Omdat er een plaatje bij moet:
Bekijk bijlage 1831175
Ok, zolang het vriendelijke demonstraties blijven zal het wel loslopen. Geniet van de mooie dingen en een veilige terugreis gewenst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan