Nope. Dat is een behoorlijke hike en daar begin ik met mijn gestel zowiezo niet aan.laat staan in Motorkleding. De pont vanaf Lysebotn moet je overigens ruim van tevoren boeken. Ik heb niks geboekt. Doe alles op de bonnefooi. Enkel ferrypay.no account aangemaakt. Scheelt weer een bek geld.
 
20230617_141455_copy_1724x2304.jpg



20230616_194544.jpg
 
Da's 'n mooie foto en nie naast de deur genomen!!
Bevalt het daar in de Baltic?
Heel erg! Er is geen gebrek aan onverharde wegen die echt overal liggen. Ze variëren van goed onderhouden grindpaden tot zandpaden, en je hoef ze niet eens opzoeken, want er zijn veel dorpen/attracties die je alleen maar onverhard kan bereiken. Dus je kunt het maken zo gek als je wil. En zelfs rijden in steden is best wel uitdagend met veel diagonaal liggende tramrails en grote kinderkoppen. Echt veilig is het niet, vooral als het nat is, dus je moet altijd oppassen en je best doen om overeind te blijven. Als je van zo'n rijden houdt, dan is het zeker het bezoeken waard.
f75b81a2-3344-4739-8509-4044b586fb4c.jpg
 
Heel erg! Er is geen gebrek aan onverharde wegen die echt overal liggen. Ze variëren van goed onderhouden grindpaden tot zandpaden, en je hoef ze niet eens opzoeken, want er zijn veel dorpen/attracties die je alleen maar onverhard kan bereiken. Dus je kunt het maken zo gek als je wil. En zelfs rijden in steden is best wel uitdagend met veel diagonaal liggende tramrails en grote kinderkoppen. Echt veilig is het niet, vooral als het nat is, dus je moet altijd oppassen en je best doen om overeind te blijven. Als je van zo'n rijden houdt, dan is het zeker het bezoeken waard.
Bekijk bijlage 1893442
Bedankt voor de reactie en ja die wegen van zwerfkeien ken ik... niet echt comfortabel ;)
Maar fijn dat je het er zo naar de zin hebt!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan