Het Yamaha MT-03 Topic Deel (MT-0)3!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is idd ideaal voor woonwerkverkeer.Ligt er beetje aan wat je route is v.v.
Rij je voornamelijk tussen de files door:doen.
Rij je altijd op 120 wegen zonder file:niet doen.
Rij je 80km.wegen:doen.

En niet steeds boos worden op al die sukkels met die slagschepen(xjr 1300 en zo) die je op houden! 8-)
 
Laatst bewerkt:
Volgens m'n garantiestempelboekje heb ik de km-wedstrijd ruimschoots gewonnen... 2e beurt bij "92000 km".

zo zeg!

hahahaha,ben ik maar sukkeltje met me 20k beurdje...... _O-

@MTeun:
problemen met MT-03 is ook beetje lastig lijkt me.
Meeste MT-03 zitten nog ruim onder 5000km,ook na een jaar of 4.
Zou graag eens wat lezen over MT-03s met meer dan 40k op de klok.
Dan weet ik eens iets over betrouwbaarheid,en typische MT-03 kwalen.
Ok,XT/SR leert boel over 1 cilinder,maar echt vergelijken gaat niet helemaal op. :?
 
Laatst bewerkt:
hahahaha,ben ik maar sukkeltje met me 20k beurdje...... _O-

@MTeun:
problemen met MT-03 is ook beetje lastig lijkt me.
Meeste MT-03 zitten nog ruim onder 5000km,ook na een jaar of 4.
Zou graag eens wat lezen over MT-03s met meer dan 40k op de klok.
Dan weet ik eens iets over betrouwbaarheid,en typische MT-03 kwalen.
Ok,XT/SR leert boel over 1 cilinder,maar echt vergelijken gaat niet helemaal op. :?
jij bent toch echt een eikpunt qwa kilometers heb jij wel is wat gehad? behalve slijtage?
ik reed altijd 130 km/ph kruisnelheid op de snelweg en dat vond ik toch echt prima uithouden harder was niet leuk.
trouwens als ik harder dan 140 km met die ktm rijd dan heb ik hetzelfde waai ik er ook af
dus wat heb ik nu eigenijk aan me 120 pktjes niks dus.
beetje wheelies maken gaat alleen makelijker.
en wat wel echt top is dat is de wegligging maar die was met de mt ook al lekker.
 
Laatst bewerkt:
Is idd ideaal voor woonwerkverkeer.Ligt er beetje aan wat je route is v.v.
Rij je voornamelijk tussen de files door:doen.
Rij je altijd op 120 wegen zonder file:niet doen.
Rij je 80km.wegen:doen.

En niet steeds boos worden op al die sukkels met die slagschepen(xjr 1300 en zo) die je op houden! 8-)

Wat ophouden... met een XJR knal je gewoon al het overige verkeer aan de kant...

full


Huey MT-03...
Sherman XJR...
 
Hm, ik had een tijdje terug een boete. Hierop stond het verkeerde kenteken en het verkeerde boete bedrag.

Nu heb ik daar bezwaar tegen gemaakt... het boete bedrag is aangepast maar het kenteken is nog steeds niet van mij. Volgens de officier van justitie kan ik nu beroep aantekenen bij de kantonrechter. Vanzelfsprekend ga ik dit doen. Maaaaaaar... houdt dit nu dus ook in dat ik voor meneer de rechter moet gaan komen?

Ik kan me tijd wat dat aan gaat wel wat beter besteden namelijk..
 
Hm, ik had een tijdje terug een boete. Hierop stond het verkeerde kenteken en het verkeerde boete bedrag.

Nu heb ik daar bezwaar tegen gemaakt... het boete bedrag is aangepast maar het kenteken is nog steeds niet van mij. Volgens de officier van justitie kan ik nu beroep aantekenen bij de kantonrechter. Vanzelfsprekend ga ik dit doen. Maaaaaaar... houdt dit nu dus ook in dat ik voor meneer de rechter moet gaan komen?

Ik kan me tijd wat dat aan gaat wel wat beter besteden namelijk..

Welnee joh, gewoon briefje schrijven en uitleggen wat er aan de hand is. De bewijslast ligt bij OvJ. Die moet kunnen bewijzen dat jij de houder van dat kenteken bent. Ben jij dat niet dan is daarmee de kous af.
 
Vandaag voor het eerst in een bui terecht gekomen met de MT-03, en bij thuiskomst zag ik een beetje water in het doorzichtige buisje onder het luchtkamerhuis. Zitten akra dempers op de motor, en de slurf is verwijderd. Hebben anderen hier misschien ook last van, en is er iets tegen te doen behalve niet in de regen gaan rijden.......
 
Vandaag voor het eerst in een bui terecht gekomen met de MT-03, en bij thuiskomst zag ik een beetje water in het doorzichtige buisje onder het luchtkamerhuis. Zitten akra dempers op de motor, en de slurf is verwijderd. Hebben anderen hier misschien ook last van, en is er iets tegen te doen behalve niet in de regen gaan rijden.......

Daarom laat ik m'n MT-03 ook altijd in de garage staan, zowel bij regen als goed weer, dan heb je daar geen last van.

Maar, ff serieus, nee, daar hoef je je geen zorgen over te maken, dat is normaal. Condens en evt. olie verzamelt zich daarin.
Lees je owners handboek maar op pagina 6-14. Periodiek ff leeg laten lopen en schoon houden, da's alles.

Slaap zacht... :z
 
MT-03 Huey....

XJR.....M41A1 _O- _O- :+

Ennne MTeun:heb nix gehad,ja 2 keer lekke achterband.
Nu al 15k lekvrij met zelfde Dunlop Road Smart. 8-)
 
Laatst bewerkt:
MTeun-03 jij had toch ook een zwarte MT-03 als ik me niet vergis?

Dan kan het kloppen, want op een zwarte hoef je zelfs niet eens (met je rechterhand) gas te geven en je gaat al 165 op de teller... :+ :Y _O- :W

Echte koningen geven dan met links gas! :]
 
Goede avond,

ik heb begin oktober een MT-03 gekocht, moet nu alleen me rijbewijs nog halen en kan ook eindelijk echt voelen hoe hij rijd(wel met 25kw :$ ) vandaag me theorie gehaald en proefles ging ook perfect. Verwacht geen verdere problemen om binnekort hier ook mee te kunnen praten *D :]

Mvg Danny
 
die gulf xjr is wel gaaf alleen dat logo way to big.'

kan het weten want ik heb 40 modellen gespoten voor de racebaar............in gulfkleuren
om maar bijna te zeggen, ik kan geen oranje/blauw meer zien.

maar goed ik lees dus dat anya wel 170 rijdt, dat betekent dat jullie (me included) vette varkens zijn en zij een dun poppetje..........denk ik

hier effe die gulf karren met waarschijnlijk 6x anya erbij (japanse pitgirls rocken keihard weet je)
komen ze:
ToyotaSupraGulf1.jpg

ToyotaSupraGulf.jpg

NissanZGulf.jpg

NissanZ1Gulf.jpg

HondaNSXPGulf.jpg

HondaNSXGulf.jpg

and the booties
babesrear.jpg

babes.jpg


en nog twee old skool dingen die zo nep zijn dat wil je niet weten
mooie ferrari sharknose en een maserati nog wat
nieuw164.jpg

nieuw165.jpg

newcars001.jpg

gulf roelez!!

en checjk de logo's...............FZSsemans ook in de japanse GT!! of ouwe birdcage maser
 
ja maar teun daar staat geen logo FZSsemans op en die (heb ik wel ) maar niet zelf gemaakt
en ik wilde die poppetjes showuh. isse gaaf man
newcars006.jpg

en close ups
babes3.jpg

babes2.jpg


:Y
 
die gulf xjr is wel gaaf alleen dat logo way to big.'

kan het weten want ik heb 40 modellen gespoten voor de racebaar............in gulfkleuren
om maar bijna te zeggen, ik kan geen oranje/blauw meer zien.

maar goed ik lees dus dat anya wel 170 rijdt, dat betekent dat jullie (me included) vette varkens zijn en zij een dun poppetje..........denk ik

hier effe die gulf karren met waarschijnlijk 6x anya erbij (japanse pitgirls rocken keihard weet je)
komen ze:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
and the booties
[afbeelding]
[afbeelding]

en nog twee old skool dingen die zo nep zijn dat wil je niet weten
mooie ferrari sharknose en een maserati nog wat
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
gulf roelez!!

en checjk de logo's...............FZSsemans ook in de japanse GT!! of ouwe birdcage maser

Slotracing!!! Gaaaaaaaf! :}

Mooie karretje's Peter! En die breezerssl.tjes misstaan ook niet, alles in stijl zeg maar :9 .

FZSsemans rulez the track :]
 
BMW M1
BMWM1Gulf-1.jpg

jaguar xjr jahhaaaa 12 maar die foto is pleite dus een 9
JaguarXJR9Kurylo.jpg

een marcos
MarcosGulfC.jpg

een watson roadster
Watson.jpg

een lotus 38
Lotus38Gulf.jpg

lancia betaatje
LanciaBetaGulf-1.jpg

lamborghini diabolo
DiabloGulf.jpg

ford capri racing
CapriGulf.jpg



ach en een martini gaat er ook altijd in
Maserati250FMartini2.jpg

of een jackD
FerrariF555JD.jpg


wat moet je anders als je helemaal uitgepoetst bent met een speciale yamaha swiffer? toch
DSCN2980.jpg
 
ik zal je zeggen, die zwarte tank was van de TRX die ik had
hahahaha en dat doekie hoort eigenlijk bij de piano (heb ik effe gepikt, maar dat weet ze natuurlijk niet HAHAHAHAAHA)

ennuh nee, ik heb de brommer inderdaad nog niet gepoetst dit jaar.........echt niet
 
Peter, ik dacht dat jij niet aan poetsen deed? ;)

En Jordy van het weekend een rondje doen dan? :+

helaas...heb een weekendje landal met mijn homies in het verschiet...besides denk ik niet dat het we het droog gaan houden...maar we moeten snel weer een rondje gaan maken ja!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan