Het Yamaha TweeTakt Topic

Ik heb net bij Yambits een nieuwe koppelingskorf besteld en ook de demper rubbers.
Zit bij mij veel te veel speling op het geheel.
Ik hoop alleen dat die rode "tussen pakking" nog heel is aangezien ik die nergens kan vinden als los te bestellen item.
Mijn gevoel zegt dat het niet een pakking is om iets binnen/buiten te houden (olie) maar meer bedoeld is als "glijlaag" tussen de korf, die altijd iets moet kunnen bewegen i.s.m. de demper rubbers, en achterliggende tandwiel...
 

Bijlagen

  • Capture5.JPG
    Capture5.JPG
    48 KB · Weergaven: 6
Net alvast even de koppelingskorf gescheiden van het tandwiel en inderdaad is die pakking kaput...
Nu maar even gaan uitvogelen of het belangrijk is en zo ja, waar te bestellen...
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2022-01-27 at 16.17.14(1).jpeg
    WhatsApp Image 2022-01-27 at 16.17.14(1).jpeg
    225,1 KB · Weergaven: 15
  • WhatsApp Image 2022-01-27 at 16.17.14.jpeg
    WhatsApp Image 2022-01-27 at 16.17.14.jpeg
    241,7 KB · Weergaven: 13
Hiermee denk ik de rode pakking te gaan namaken.
Dikte is gelijk en zou qua stevigheid ook gelijk moeten zijn.
Ben alleen benieuwd of het zelf knippen/snijden een beetje lukt...
heb gelukkig wel meer dan genoeg materiaal om er eerst een paar te verkl*ten...
 
Denk dat er het beste van is gemaakt om snel rond te gaan. Vind het te weinig Yamaha om als dusdanig te verkopen
Buiten dat,deze is compleet kapot gesleuteld door een amateur,overal zie je de vloeibare pakking uitkomen en verschillende draadeinden
in de kop 1ntje om ver van weg te blijven,maat van mij heeft er vroeger 1 gehad en reed er brommerraces mee,die zag er veeeeeeeel
beter uit,ging ook nog echt hard ook,er zaten TZjes tussen die rond de 180 haalde.
 
Laatst bewerkt:
Noujaaahhh,

Dat ding zou k zo kopen, als ik hem zou willen en de centen er voor had... Wat zijn jullie toch een stelletje... laatmaar

Als je een nieuwe wil moet je een nieuwe kopen. echt hoor, wát een reacties.
 
Noujaaahhh,

Dat ding zou k zo kopen, als ik hem zou willen en de centen er voor had... Wat zijn jullie toch een stelletje... laatmaar

Als je een nieuwe wil moet je een nieuwe kopen. echt hoor, wát een reacties.
Tja ik geloof dat gelijk dat je deze zou kopen,gevalletje niet de kennis hebben net zoals de verkoper,:P
 
Terug
Bovenaan Onderaan