Het Yamaha TweeTakt Topic

Hebben ze ook een speciale versie van gemaakt toen, een RD350 met oranje bies.
Klopt maar dat is geen officiële Yamaha kleur geweest,die werden in opdracht van de importeur IMN zo gespoten,
deze zijn dan ook zeer zeldzaam,ik ken 1 persoon die er 1 heeft,maar die gaat nooit in de verkoop zolang hij leeft.
verder heb ik er niet 1 te koop gezien in al die jaren,dus of er nog meer over zijn?
1267_06E1980_imn.jpg
 
Laatst bewerkt:
Klopt maar dat is geen officiële Yamaha kleur geweest,die werden in opdracht van de importeur IMN zo gespoten,
deze zijn dan ook zeer zeldzaam,ik ken 1 persoon die er 1 heeft,maar die gaat nooit in de verkoop zolang hij leeft.
verder heb ik er niet 1 te koop gezien in al die jaren,dus of er nog meer over zijn?
Bekijk bijlage 1807046
Iemand hier op het forum heeft er ook eentje gehad.
 
Klopt maar dat is geen officiële Yamaha kleur geweest,die werden in opdracht van de importeur IMN zo gespoten,
deze zijn dan ook zeer zeldzaam,ik ken 1 persoon die er 1 heeft,maar die gaat nooit in de verkoop zolang hij leeft.
verder heb ik er niet 1 te koop gezien in al die jaren,dus of er nog meer over zijn?
Bekijk bijlage 1807046
Historisch plaatje :t
 
We hebben het er al eerder over gehad 😉 er schijnen er 3 te zijn.
 
Laatst bewerkt:
Deze wil ook nog niet erg verkopen,staat al een tijd te koop,valt me wel op dat men niet meer
bereid is om hoge bedragen te betalen,zal wel met de hogere kosten van levensonderhoud te maken
hebben,of de markt is verzadigd aan het raken.
 
Deze wil ook nog niet erg verkopen,staat al een tijd te koop,valt me wel op dat men niet meer
bereid is om hoge bedragen te betalen,zal wel met de hogere kosten van levensonderhoud te maken
hebben,of de markt is verzadigd aan het raken.
Tja, de generatie die hun motor ( of droommotor die er nooit kwam ) van vroeger weer terug willen kopen wordt ook steeds ouder........
En inderdaad bekend gevolg van hoge inflatie en sombere berichten; mensen houden de hand op de knip.

Ik koop alleen nog maar bier dat in de aanbieding is ;)
 
Ik vind sowieso de prijzen van RD350's aan de lage kant in Nederland in vergelijking met bv RS250's. Dat is in Engeland wel anders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan