Het Yamaha YZF-R6 topic Deel 41 "IsDatzo koopt een R6!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Slotjes zijn op .... Zijn allemaal in gebruik om Italiaanse fietsen bij/in elkaar te houden :o
 
Schaam je! Krijg je klappen van deze dame!

Italiaanse fietsen hebben style en karakter!
 
ducati-cool-picture.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kan me er iets bij voorstellen met die prijzen ..... met een paar beurten heb je een "nieuwe" fiets bij elkaar gesprokkeld :o

Precies! Laatst even weg gebracht, nieuwe remblokken voor, voorvork olie vervangen en nieuwe kettingset, totaal 365 euro! -O-
 
Vind 't wel meevallen voor een dealer, een *GOEDE* kettingset kost je ongeveer 200 euro.. + remblokken + arbeid.

Nu hoop ik voor je dat ze er geen el cheapo DID-setje met brakke esjot tandwielen oid erop gehangen hebben.. maar als dat niet zo is dan vind ik het geen gekke prijs.
 
Laatst bewerkt:
Vind 't wel meevallen voor een dealer, een *GOEDE* kettingset kost je ongeveer 200 euro.. + remblokken + arbeid.

Nu hoop ik voor je dat ze er geen el cheapo DID-setje met brakke esjot tandwielen oid erop gehangen hebben.. maar als dat niet zo is dan vind ik het geen gekke prijs.

Yamaha monteert "áf fabriek" ook DID ... en dat spul is NIET te vergelijken met de sets die op internet (lees: E-Bay en consorten) aangeboden worden. Orginele set laten monteren..... trek je portemonnaie maar, maar je weet wél dat je een set hebt die méér dan 50K meekan áls je 'm onderhoud.
 
Laatst bewerkt:
Oja, en niet beknibbelen op je ketting. Ik weet wat er gebeurt wanneer 't fout gaat :X (en dan heb ik nog mazzel gehad.. zoiets zou maar in een bocht gebeuren of door je been slaan) .

En dat ondanks dat ik er altijd goed op lette.. ik zei nog tegen mezelf de avond ervoor: volgende week ketting vervangen!

Het was pas het eerste ritje dat ik merkte dat er een strak punt in zat en ik dacht: "dat kan nog wel een dagje eifel". Nou, niet dus.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan