Het ZAC topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op zandvoort loop je eigenlijk alleen tegen het probleem aan dat je een lang recht stuk hebt waar je ook daadwerkelijk een hoge topsnelheid haalt, voor de rest heb je eigenlijk een gelijke vertanding als op assen nodig. Het is een beetje afhankelijk hoe snel je het rechte stuk op komt. ( grote ballen en de juiste lijn) Het blijft in zandvoort altijd compromissen sluiten

Klopt en ik vind bosuit gaaf *D

Maar met een tandje groter kom ik een veel andere bochten ook niet lekker uit. Net te laag of te hoog in de toeren.
 
Laatst bewerkt:
solex,

kom jij dan met de 600 niet in de begrenzer op Kemmel? Enig idee welke topsnelheid je daar dan haalt? ik ben wel vaker met de 1000 op spa, op kemmel loop ik dan net niet tegen de begrenzer aan, wist niet dat het ook kon met de 600.

groeten, gunter
Ik denk niet dat ik in Kemmel in de begrenzer kom..........als ik wist waar Kemmel was. :+

Ah, blijkbaar na Eau Rouge.
Nope, ook omdat uitkomen Eau Rouge lastig is met een 600.....en de helft daarna loopt ook nog eens licht omhoog.

Bij Blanchimont had ik meer last (ms ivm hellingshoek) maar nog steeds niet in de begrenzer (dat kan ook aan mijn stuurkwaliteiten liggen natuurlijk ;) )
 
andere vraagje: komende maandag Zandvoort. ook daar voor mij de eerste keer (op de Toms na), dus, stel dat het regent, hoe zit het met de grip ginds? er rijden vaak auto's, dus veel rubber en weinig grip in het nat of valt het allemaal best mee?

alvast dank voor de info!

Gunter
 
andere vraagje: komende maandag Zandvoort. ook daar voor mij de eerste keer (op de Toms na), dus, stel dat het regent, hoe zit het met de grip ginds? er rijden vaak auto's, dus veel rubber en weinig grip in het nat of valt het allemaal best mee?

alvast dank voor de info!

Gunter
gladder als assen minder glad als zolder, maar het blijft droog hoor ;)
 
mmm, okido, mooi zo! enfin, regen of geen regen, ik ga op de brommer zitten en lekker de baan leren kennen. zie het al volledig zitten.

bedankt voor de reacties.
 
Even uit de losse pols de voorlopige tussenstand zonder puntenaftrek in de raceCup:

Jarno 1404
Frank 1400
Camiel 1379
Bart 1364
Jurgen 1358
Jan 1352
Dave 1343
Marc 1309
Giacomo 1292
Erik 1281
Siemen 1269

Gelukkig zijn er nog genoeg punten te verdelen dus het kan nog alle kanten op. :)

Nu eerst even wachten op de officiële uitslag.
 
Laatst bewerkt:
Het is toch leuk om een beetje mee te lezen hoe het met mn racevriendjes gaat. Ik ben echter wel veel minder vaak op dit forum actief en dat scheelt behoorlijk wat tijd ;)

Ik was eigenlijk van plan om de volgende race te komen kijken, maar zag dat de aankomende races bijna allemaal op twee dagen vallen (wat ik als toeschouwer een beetje jammer vind), of op Mettet of de Endurace race betreft. Ik moet dus nog even kijken wanneer ik kom kijken, mischien dat het dan eind van het jaar pas wordt.

Gelukkig nog steeds geen spijt van mijn beslissing om te stoppen met racen, hoewel zo'n racedagje wel een "dagje uit" was en ik dat misschien nog wel ga missen. Ik moet het "dagje uit" nog opnieuw gaan invullen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan