Het ZAC topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Frank had geloof ik nog uit gelegd waarom het op 2 dagen was mar ik heb niet op staan letten ik was een pilsje aan het open trekken. heeft iemand dit hier mee gekregen?
 
Wat ik begrepen heb is dat met 2 dagen rijden er meer vrij rijden en instructie kan worden gereden. Dit om meer mensen naar de ZAC dagen te krijgen en natuurlijk om extra centjes te verdienen.
 
Wat ik begrepen heb is dat met 2 dagen rijden er meer vrij rijden en instructie kan worden gereden. Dit om meer mensen naar de ZAC dagen te krijgen en natuurlijk om extra centjes te verdienen.
dat is ook hoe ik het had bedacht

maar wat zien de rijders van die extra centjes, blijft best prijzig ivm een circuitdag tegenwoordig
 
Het is (denk ik) de bedoeling de vrij rijders te laten kennis maken met het racen. Zo kunnen ze ook een race zien tussen het zelf rijden door.

Ben het helemaal met je eens hoor Roy, races op 1 dag en de andere dag instructie/vrijrijden.

Maus jij hebt van de week weer een prachtbokaal in ontvangst genomen toch...
 
Het is (denk ik) de bedoeling de vrij rijders te laten kennis maken met het racen. Zo kunnen ze ook een race zien tussen het zelf rijden door.

Ben het helemaal met je eens hoor Roy, races op 1 dag en de andere dag instructie/vrijrijden.

Maus jij hebt van de week weer een prachtbokaal in ontvangst genomen toch...

Dat is idd een goed punt.
Ik ga iig nog wel mailen, ben geen voorstander iig.

Ik mocht er ook weer 1 meenemen :)
 
Het is (denk ik) de bedoeling de vrij rijders te laten kennis maken met het racen. Zo kunnen ze ook een race zien tussen het zelf rijden door.

Ben het helemaal met je eens hoor Roy, races op 1 dag en de andere dag instructie/vrijrijden.

Maus jij hebt van de week weer een prachtbokaal in ontvangst genomen toch...
erik jongen heb jij dit van mij of denken wij gewoon het zelfde over dit 2 daagse zac dingetje.

en jah was leuk bekertje, nu denk ik naar de sport
 
Laatst bewerkt:
en als ze dan toch op 2 dagen doen laat ze dan ook lekker de sport en race 600 apart rijden ik vind dood eng als nieuwkomer met de f1 in een groep te rijden.. haha
 
Even weer de voorlopige onofficiële tussenstand even op het kladblok gekalkt.

Jarno Dulos 2114
Bart v Ommeren 2084
Camiel Blokhuizen 2064
Jan Bultman 2050
Dave Rogge 2025
Frank Teunissen 2012
Marc Wingelaar 1967
Giacomo vd Vegt 1941
Erik Granneman 1915
Siemen C Smink 1889
Jürgen Faro 1662
Jelmer Samplonius 1610

Corné Adams 1389

Jeroen Ouwerkerk 670 (p18)

Dit is dan natuurlijk zonder puntenaftrek, alles is nog mogelijk..
 
Laatst bewerkt:
Euh.. ik snap iets niet. Wie kan mij helpen?

In het algemeen klassement staat het volgende:
Voor iedere ZAC klasse telt de 2016 wedstrijdkalender 7 evenementen met voor iedere klasse totaal 11 races. In 2016 tellen de 10 beste resultaten mee voor het eindklassement om Rookie Cup 600 / Rookie Cup 1000 / RS600 F2 Cup / RS600 F1 Cup / Sport Cup 1000 / Race Cup 1000.

Er zijn dus 7 wedstrijddagen, met normaliter 2 races. Totaal dus 14 wedstrijden. Endurance is 1 race per dag, dus totaal 14 - 1 = 13 wedstrijden. Mettet is 1 race per dag, dus totaal wordt 13 - 1 = 12 wedstrijden. Op welke dag wordt er nog meer maar 1 wedstrijd gereden?

Ik wil namelijk nog een keer komen kijken, maar dan is het wel zo leuk om op een dag te komen dat er 2 wedstrijden per klasse worden gereden.
 
En nog wat... voor de endurance krijg je in de racecup 80 punten als je een ronde hebt gereden. Dan zal voor iedereen (tenzij je een keer niet gestart bent) die dag toch de aftrekpost worden?

In mijn ogen kan je dus wel stellen dat er helemaal geen aftrekposten zijn dit jaar. Als Jarno geen vreemde dingen doet, dan verwacht ik dat alleen Bart, Camiel en Jan nog een kans hebben om het hem moeilijk te maken. De rest heeft eigenlijk al te veel achterstand.
 
Maar telt de Endurance dan wel mee voor het klassement? Daar tellen namelijk de 10 beste resultaten. Zoniet, wat heb je dan aan die 80 punten van de Endurance?


Gevonden: Endurancepunten tellen niet mee als aftrekresultaat!

Dus:
5 wedstrijddagen met 2 wedstrijden = 10 races
1 wedstrijddag met 1 wedstrijd = 1 race
1 endurancedag (geen aftrekpost)

Voor het klassement tellen dus de 11 races. Uit die 11 races heb je één aftrekpost, waardoor je de 10 beste resultaten overhoudt. Daar komen dan de Endurance punten nog bij.

Mag je toch hopen dat je niet op Mettet een probleem met de motor hebt. Die punten tellen namelijk dubbel, terwijl je maar 1 resultaat mag schrappen. Vaarwel goede klassering klassement :X

Tja.. waar maak ik me eigenlijk druk om.. ik doe niet eens mee _O-
 
Laatst bewerkt:
Maar telt de Endurance dan wel mee voor het klassement? Daar tellen namelijk de 10 beste resultaten. Zoniet, wat heb je dan aan die 80 punten van de Endurance?


Gevonden: Endurancepunten tellen niet mee als aftrekresultaat!

Dus:
5 wedstrijddagen met 2 wedstrijden = 10 races
1 wedstrijddag met 1 wedstrijd = 1 race
1 endurancedag (geen aftrekpost)

Voor het klassement tellen dus de 11 races. Uit die 11 races heb je één aftrekpost, waardoor je de 10 beste resultaten overhoudt. Daar komen dan de Endurance punten nog bij.

Mag je toch hopen dat je niet op Mettet een probleem met de motor hebt. Die punten tellen namelijk dubbel, terwijl je maar 1 resultaat mag schrappen. Vaarwel goede klassering klassement :X

Tja.. waar maak ik me eigenlijk druk om.. ik doe niet eens mee _O-

mettet kan je toch ook niet aftrekken?
 
Maar telt de Endurance dan wel mee voor het klassement? Daar tellen namelijk de 10 beste resultaten. Zoniet, wat heb je dan aan die 80 punten van de Endurance?


Gevonden: Endurancepunten tellen niet mee als aftrekresultaat!

Dus:
5 wedstrijddagen met 2 wedstrijden = 10 races
1 wedstrijddag met 1 wedstrijd = 1 race
1 endurancedag (geen aftrekpost)

Voor het klassement tellen dus de 11 races. Uit die 11 races heb je één aftrekpost, waardoor je de 10 beste resultaten overhoudt. Daar komen dan de Endurance punten nog bij.

Mag je toch hopen dat je niet op Mettet een probleem met de motor hebt. Die punten tellen namelijk dubbel, terwijl je maar 1 resultaat mag schrappen. Vaarwel goede klassering klassement :X

Tja.. waar maak ik me eigenlijk druk om.. ik doe niet eens mee _O-

Je hebt al meer gevonden dan mij.

Maar ja, ze moeten wat om de endurance en Mettet vol te krijgen :)
 
Je hebt al meer gevonden dan mij.

Maar ja, ze moeten wat om de endurance en Mettet vol te krijgen :)
die endurance is gewoon best aan de prijs, en mettet ook. maar ag heel de zac is aan de prijs tegenwoordig ivm regulieren circuti dagen. je rijdt tegenwoordig al een dagje assen voor 160 euro.
maar goed mensen moeten niet zeuren en mettet en zandvoort gewoon rijden als het kan.
 
Maar telt de Endurance dan wel mee voor het klassement? Daar tellen namelijk de 10 beste resultaten. Zoniet, wat heb je dan aan die 80 punten van de Endurance?


Gevonden: Endurancepunten tellen niet mee als aftrekresultaat!

Dus:
5 wedstrijddagen met 2 wedstrijden = 10 races
1 wedstrijddag met 1 wedstrijd = 1 race
1 endurancedag (geen aftrekpost)

Voor het klassement tellen dus de 11 races. Uit die 11 races heb je één aftrekpost, waardoor je de 10 beste resultaten overhoudt. Daar komen dan de Endurance punten nog bij.

Mag je toch hopen dat je niet op Mettet een probleem met de motor hebt. Die punten tellen namelijk dubbel, terwijl je maar 1 resultaat mag schrappen. Vaarwel goede klassering klassement :X

Tja.. waar maak ik me eigenlijk druk om.. ik doe niet eens mee _O-
Had christiane ook al gemailed over mettet.word wel een hele gevoelige race wat betreft punten voor diegene die meedoen.maar dat is hetzelfde punt nog steeds met ow cuppers die bijv een dagje meedoen.hartstikke gezellig een leerzaam en mooi blijven meedoen!!maar geef die dan geen punten.uiteindelijk gaat het uiteraard om een lolly en een waanzinnig lelijke beker..maar wat is het punt van een kampioenschap als je onderling niet kan strijden op een voor iedereen eerlijke manier.
 
Had christiane ook al gemailed over mettet.word wel een hele gevoelige race wat betreft punten voor diegene die meedoen.maar dat is hetzelfde punt nog steeds met ow cuppers die bijv een dagje meedoen.hartstikke gezellig een leerzaam en mooi blijven meedoen!!maar geef die dan geen punten.uiteindelijk gaat het uiteraard om een lolly en een waanzinnig lelijke beker..maar wat is het punt van een kampioenschap als je onderling niet kan strijden op een voor iedereen eerlijke manier.
ik kan dus niet met mettet en de endurance wordt ook al lastig :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan