Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het zijspan café deel 3 ...Nieuwe ronde!..

Ik snap niet waarom die mechanische teller op nul moet (of gaat) na 1 baan? Mij lijkt dat hij gewoon door telt, of dat dit eenvoudig te maken is. Of is hij sowieso niet nauwkeurig genoeg?

Omdat ik de enen keer een baan van 2.45 m af wil snijden, de volgende kan wel een passtuk van 80 cm zijn, en als je onder een schuine kap aan het plakken bent is elke baan anders van lengte. En, er is geen plaktafel, elke baan die gesneden wordt, wordt direct verwerkt. Dus de lengte kan niet van een onderliggende baan afgenomen worden zoals bij traditioneel behangen
 
En wat te denken van een oude landmeter met zo groot wiel erbij zetten ergens? Dan gaat de oude steeds op 0 en de landmeter telt lekker door :-)

Ik kom wel graag een beetje professioneel voor den dag. En daarbij, het moet ook hanteerbaar zijn.
 

Ja, daar had ik ook al gekeken. Maar ik ben niet zo'n liefhebber van chinees spul. Als het uit een restaurant komt heb ik er geen problemen mee. En als het van een goede site komt, akkoord, de helft van alle spullen komt uit China.
Maar bekijk nou zelf even de afbeelding die ik uit de link gehaald heb die je noemde




Ik bedoel, dat gaat nie goedkomen nie.......
 

oja, je wil natuurlijk de totale rol weten EN per baan. Die had ik gisteren nog even niet door
 
Ach, wat kan je gebeuren voor dat geld, degene die zit te solderen is niet degene die de teksten maakt. Waarschijnlijk is het in die fabriek de enige Chinees die zegt dat hij Engels kan. Ik heb me bij de advertentie wel verwonderd hoe je in hemelsnaam moet aangeven welke configuratie je wil.
 
Hoezeer persoonlijke smaken verschillen is op één plaatje te zien.
Een motor die in mijn garage ervoor zou zorgen dat van ellende het hele gereedschapsbord spontaan van de muur zou vallen.
Daarnaast een bak die ik heel mooi vind.
Tis psoonlijk hè. Foto van ADV RIDER.
 

Bijlagen

  • 48424779_10215476002765940_4444022254812004352_n.jpg
    121,6 KB · Weergaven: 35
Waarderingen: JFJ


Ik ben erachter wat het merk en type van de teller is. Het ik van de duitse fabrikant Siko, een MA508/1.
Maar ik kan nog geen leverancier vinden. Blijkbaar wordt zo'n spul niet via een webshopje geleverd.

Heeft er iemand suggesties voor een leverancier?