Ben wel es zo'n Boss Hoss tegengekomen op de snelweg. Stond bij een tankstation, waar hij ook maar snel naartoe reed, omdat zo'n ding absoluut onbestuurbaar wordt in de regen vanwege de enorm brede achterband.... Was trouwens geen autoband, hij had echt nog een jiffy nodig!
kan er geen één lijn in ontdekken.... samengeraapt gedrocht....Wil niet zeggen dat ie er ONTZETTEND ruig eruit ziet
De Marine Turbine Technologies Y2K dus, Jay Lenno van de Tonight show heeft zo'n ding. http/auto.blogo.nl/?COMMENTS/667/9730
µ
man die eerste link, degene die dat geschreven heeft is ech wel een debiel
hij gaat 320 en weegt toch wel een 130 kilogrammetjes meer
in de tweede link staat het tenminste juist
ik heb er nog ergens een filmpje van gezien, ffie zoeken
Praat me nou niet tegen...Die dingen hebben maar 1 versnelling... ze zetten het blok echt niet 1 op 1 over uit een Chevy, voor een 4 speed automaat zijn ze veel te licht in verhouding tot het vermogen wat er geleverd wordt.echt niet, is automaat, je hoort hem dus wel schakelen, ik heb nog nooit een chevy gezien die van 0-max in één versnelling bleef rijen
Later had je ook 2 speed automaten, dat was om het publiek wat breder te maken. Maar de originele hadden een versnellingsbak met 2 standen, 'neutral' en 'first gear'.Boss Hoss Cycles, Inc. was established in 1990 when Monte Warne, the founder and president of Boss Hoss Cycles, Inc., created his first Chevy V-8 powered motorcycle in his 5000 square foot shop in Dyersburg, TN. Monte, a commercial aircraft pilot and degreed Aviation Airframe and Power plant technician, was the first to design a V-8 powered motorcycle that has a traditional cruiser motorcycle style, look and feel. This was accomplished by his unique approach to the motorcycles single speed (one gear) transmission design. The right angle drive transmission allows the length of the bike to be kept to a minimum and the engine-mounting inline with the frame made for a well-balanced design that is unequaled by any other V-8 powered motorcycles.
Al die superzware motoren zijn speledingetjes. Niet echt iets om eens lekker mee te gaan rijden of als woon-werkfiets. Gewoon de show stelen met zo'n ding.
Ik begin een Honda goldwing al wat zwaar te vinden, op het randje. Ooit iemand enorm mee zien stuntelen in de file, hij kon zijn evenwicht niet houden door het gewicht.
mijn emmer heeft een inhoud van 10.000cc
ook gaaf he?
De Marine Turbine Technologies Y2K dus, Jay Lenno van de Tonight show heeft zo'n ding. http/auto.blogo.nl/?COMMENTS/667/9730
Lijkt mij wel wat voor hier in de bergen
Lijkt mij wel wat voor hier in de bergen
Power for the 2450cc version is listed as 98 kilowatts (131 horsepower) at 5000 rpm with 133 newton-meters (98 foot-pounds) of torque at 3500 rpm. The weight (presumably the GVWR) is listed at 1260 pounds
Valt nog mee... Had extremer verwacht!
S&S bouwt al wel 2 liters voor in harley frames. Zijn al gewoon te bestellen.Volgens dat artikel is dat nog slechts een hypothetisch iets. Nog geen bestaande motor.