Het Zx-6r Topic Deeltje 55. De Circuit sletjes editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deeltje 55 ! :o

Laten we onze mascotte niet vergeten in de OP te zetten, bij de andere bikini dames :9~

full


(iets verkleind, anders past 'ie niet)

Ik lees hier steeds vaker - "ik wil ook meer circuitdagen rijden, of een racemotor erbij", dat gaat lekker mannen ! En vrouwen; aangezien Joyride ook meer met haar 6 het circuit opgaat. :Y

Uit het ZAC topic heb ik een leuke handleiding gekopieerd over het afstellen van je voor- en achtervering/demping. Het is een Word doc. dus wie het wil hebben - stuur me maar een mailtje op dr.kawa <apending> hotmail.com.
Vorig weekend heb ik de veervoorspanning (voorvork) één slag harder gezet; kan hem nu echt een stukkie vlotter van links naar rechts omgooien. :)
en ja - ook van rechts naar links ..
 
DragonRider :9 :

komende week Tankpad ophalen *O*

vandaag naar Zolder geweest
ochtend regen -O- dus met regenbanden er op uit. eerst maakte de achterkand een schuivertje in Bolderbergbocht. zitten daar 2 van die hobbeltjes precies bovenop de bult... :X
2e keer was bij het aanremmen van de JackyInx? remde voorwiel onder me vandaan, maar met een glijdend voetje rechtop kunnen houden en rechtdoor de pitstraat gebruikt als extra remweg :z _O-

2 rondjes later lag daar een andere motorrijder. had zoiets van hm, tja, daar had ik dus kunnen liggen :X
dus maar wat rustiger aan gedaan en de grens minder snel opzoekend... reed toen iets van 2.06 volgens me ma.

de middag ging een stuk beter, had een droge baan *O*
Helaas hadden ze geen tijdwaarneming, en stond er wel geteld 1 rondje een baken van een andere rijder langs de baan. Dit rondje reed ik volgens de laptimer 1.58...

de laatste sessie klokte me ma me telkens met haar telefoon op 1.46 dus had er een lekker tempo in :]
Na de Chicane onder de Q8brug nog een hele hoge ongeplande wheely gemaakt. denk zet hm in zn 4, heeft ie niet genoeg kracht om omhoog te komen en kan ik lekker door gassen ;) niet dus... _O-

Dus toch nog een geslaagde dag voor mij :W

Mooiste bocht: Sterrenwacht/Kanaalbocht. in zn 3 insturen en dan vol open naar 4 en open houden tot halverwege :9~ ( en de achterkand maar zenuwenlije... 8-) )

voor degene die de bochtnamen niet kennen (zoals ik O-) ):
zolder-klein.jpg

zolder-groot.gif
 
Laatst bewerkt:
DragonRider :9 :

.....

Mooiste bocht: Sterrenwacht/Kanaalbocht. in zn 3 insturen en dan vol open naar 4 en open houden tot halverwege :9~ ( en de achterkand maar zenuwenlije... 8-) )

voor degene die de bochtnamen niet kennen (zoals ik O-) ):
[afbeelding]
[afbeelding]
Gaaf, DragonRider !

Ben het met je eens dat die 2 bochten heerlijk zijn, het begint eigenlijk al met de linker na start/finish - dat hele stuk is zo mooi (als het droog is).
En de Sacramentsheuvel (bergje na Chicane); wheeliend weer omlaag .. })

Weet jij het verschil in tijden tussen nu en vóór de renovatie van het circuit ? Daarvoor reed ik er 1:48'ers maar geen idee hoe zich dat verhoud tot de huidige nieuwe baan. :?
 
Laatst bewerkt:
DragonRider :9 :

komende week Tankpad ophalen *O*

vandaag naar Zolder geweest
ochtend regen -O- dus met regenbanden er op uit. eerst maakte de achterkand een schuivertje in Bolderbergbocht. zitten daar 2 van die hobbeltjes precies bovenop de bult... :X
2e keer was bij het aanremmen van de JackyInx? remde voorwiel onder me vandaan, maar met een glijdend voetje rechtop kunnen houden en rechtdoor de pitstraat gebruikt als extra remweg :z _O-

2 rondjes later lag daar een andere motorrijder. had zoiets van hm, tja, daar had ik dus kunnen liggen :X
dus maar wat rustiger aan gedaan en de grens minder snel opzoekend... reed toen iets van 2.06 volgens me ma.

de middag ging een stuk beter, had een droge baan *O*
Helaas hadden ze geen tijdwaarneming, en stond er wel geteld 1 rondje een baken van een andere rijder langs de baan. Dit rondje reed ik volgens de laptimer 1.58...

de laatste sessie klokte me ma me telkens met haar telefoon op 1.46 dus had er een lekker tempo in :]
Na de Chicane onder de Q8brug nog een hele hoge ongeplande wheely gemaakt. denk zet hm in zn 4, heeft ie niet genoeg kracht om omhoog te komen en kan ik lekker door gassen ;) niet dus... _O-

Dus toch nog een geslaagde dag voor mij :W

Mooiste bocht: Sterrenwacht/Kanaalbocht. in zn 3 insturen en dan vol open naar 4 en open houden tot halverwege :9~ ( en de achterkand maar zenuwenlije... 8-) )

voor degene die de bochtnamen niet kennen (zoals ik O-) ):
[afbeelding]
[afbeelding]

Bolderbergbocht, ook wel de "Ziekenhuisbocht" genoemd. ;) Mooi dat je veel plezier hebt gehad. Ik mag de 4de van oktober weer (open uitlaten dag :9~ :9~ :9~ )

Ik vind zelf de Sterrenwacht/Kanaalbocht erg vet, maar ook de eerste chicane de Sacrementsheuvel op en af :9~
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat we met al die circuitfietsen (en die er nog komen gaan) geen toerritjes meer hoeven uit te zetten, maar gewoon circuitdagen met z'n allen boeken ;)
 
Ik denk dat we met al die circuitfietsen (en die er nog komen gaan) geen toerritjes meer hoeven uit te zetten, maar gewoon circuitdagen met z'n allen boeken ;)
dat zei Youri een tijdje geleden ook al geloof ik :')
wat nou toerritjes? circuitdagen, dan komt tenminste iedereen :+
 
Mogguh :W

Net m`n eerste wheelie gemaakt waar ik in heb doorgeschakeld!!
dat is kicken zeg :9~

van 1 naar 2 en dan omhoog houden :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan