Het ZX-6R topic deeltje 85, tijd om gas te geven!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet dat kosten bij de dealert?

Ik koop alles zelf en laat het erop zetten door een meneer die vroeger zn eigen motorzaak heeft gehad. Banden bij motorbandenhandel.nl, 4 liter Castrol RS voor 36 euro, twee lagers voor 7,50 per stuk, oliefilter voor 6,50. Hij rekende 75 euro om alles voor me te regelen. Ik had het goedkoper verwacht maar ach, ik kan er nu weer een seizoen tegenaan!
 
Filmpje gevonden. Al is het niet hetzelfde als wanneer je er bij staat.

 
Goedenavond allemaal,

Ik zal mij hier ook even voorstellen.

Ik ben Robin Klaucke, 22 jaar uit vlaardingen en sinds een week trotse eigenaar van een ZX6R uit 2007.
Het heeft even geduurd voordat ik de juiste motor gevonden had, aangezien ik al sinds mei 2012 mijn A'tje heb.
In de tussentijd af en toe op de chopper van mijn pa rond gereden.

Nog even een plaatje bij het praatje.

[afbeelding]

Alleen de rode helm moet nog plaats maken voor een andere met een ander kleurtje.

Groeten,

RobinK

Welkom Robin. :W

Rood en groen is toch geen probleem. ;)
 
Gaan er uit dit topic ook mensen met de motor naar sbk? Ik alleen als het mooi weer is. Anders auto
 
Haha, ik heb er nu twee DB killers in, dus als ik me inhou valt het geluid best mee. Maar als ik apart wordt genomen voor een geluidstest is het mis ja. Hopen dat dat niet zal gebeuren :)
 
hoi allemaal ik heb sinds kort (2daggen) een kawaski zx6r ninja uit 2003 alleen vandaag sloeg het noodlot toe ik was aan het rijden op de dijk (westervoort bij arnhem)
gewoon lekker rustig ongeveer 20km toen ik de bocht door ging lag er allemaal grind wat ik niet had gezien en daar door ben ik dus gevallen :(
nu is aan de rechterkant voor boven het licht de kap gescheurd en zit daar onder nog een barst en bij het punt waar je de valdoppen kan bevestigen is de kap ook gescheurd,
is dit te repareren (met hars en matjes als tijdelijke oplossing )of moet ik een nieuwe voor kuip kopen? foto kan ik wel even er bij sturen

en heb al op internet gezocht naar originelen kappen maar die kan ik niet zo 123 vinden
full
 
owja en dat grind licht er echt al een tijd staan geen bordjes niks en een man die mij heeft geholpen me motor uit de berm te krijgen zei ik ook dat in niet enigste was zou ik de gemeente hier voor kunnen aanklagen wegens nalatigheid?
 
hoi allemaal ik heb sinds kort (2daggen) een kawaski zx6r ninja uit 2003 alleen vandaag sloeg het noodlot toe ik was aan het rijden op de dijk (westervoort bij arnhem)
gewoon lekker rustig ongeveer 20km toen ik de bocht door ging lag er allemaal grind wat ik niet had gezien en daar door ben ik dus gevallen :(
nu is aan de rechterkant voor boven het licht de kap gescheurd en zit daar onder nog een barst en bij het punt waar je de valdoppen kan bevestigen is de kap ook gescheurd,
is dit te repareren (met hars en matjes als tijdelijke oplossing )of moet ik een nieuwe voor kuip kopen? foto kan ik wel even er bij sturen

en heb al op internet gezocht naar originelen kappen maar die kan ik niet zo 123 vinden [afbeelding]

Gemeente aansprakelijk stellen kun je proberen, maar uiteindelijk ben jij degene die zijn ogen open moet houden en de snelheid moet aanpassen aan de omstandigheden.

Desalniettemin erg zuur!
 
Gemeente aansprakelijk stellen kun je proberen, maar uiteindelijk ben jij degene die zijn ogen open moet houden en de snelheid moet aanpassen aan de omstandigheden.

Desalniettemin erg zuur!
das wel waar maar als het er al een tijd ligt en dat is bekend dan kan je het altijd proberen....bedoel degene die het onderhoud van de weg heeft moet er wel wat aan doen.
Anders zou je mensen nooit aansprakelijk kunnen stellen...

Alsnog welkom en hoop dat je verder veilige km's op rubber mag maken.
 
Ahum... jamme dat je dit in dit topic plaatst Gijs..... het was dus toch weer niet jou jaar :+ gezien de topictitel van de vorige haha
 
ja ik ga het zeker proberen hopen dat het lukt,
ja ik baal er heel erg van het is gelukkig alleen kapschade,

weet iemand waar je nog originelen kappen kan kopen? kan niet zo veel vinden op internet.
heb een motor sloop bedrijf in belgie gemailed of hun nog dingen hebben liggen want op hun site staat de veel kappen hebben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan