Somebadi
MF'er
Zit te denken om me laatst vervangen keerringen (all-balls racing: All Balls Racing Voorvork keerringset (met stofkappen)) te vervangen voor skf low friction keerringen. Motor rijd helemaal niet verkeerd nu de vering goed is afgesteld, alleen plakt hij nog een beetje en denk ik dat het beter kan.
Heeft iemand ervaring met deze keerringen?
Mijn huidige keerringen zijn +- 2 maanden en 1500km oud. Blijven nog erg plakken. Doe wel regelmatig siliconen spray op de binnenpoten, hierdoor lijkt de stick-slip wat minder te zijn, maar blijft terug komen.
Toch vreemd, want op MLM parts staat het volgende verkooppraatje in de omschrijvingou als het echt zo geweldig is, zou ik toch geen stick-slip moeten hebben lijkt mij, of ik zou opeens een hele kromme vorkpoot moeten hebben wat problemen geeft, maar daar geloof ik niet echt in.
Of is er een andere manier om ervoor te zorgen dat mijn keerringen minder weerstand geven?
Op de onderste stofkap zit ook al een veer voor de afdichting van de vork, die eigenlijk ook al in de keerring zit. Die zou ik bijvoorbeeld eraf kunnen halen.
En zou de binnenpoot polijsten met belgom chroom poets nog iets helpen?
Ik heb laatst voor iemand allballs voorvorkkeeringen gemonteerd, en ik vind het echt enorm vervelende en slechte keeringen. Het was dan wel voor een cbr600rr uit 2004, maar dat zal wel niet zoveel uitmaken.
De keeringen gingen er enorm lastig in en plakken inderdaad heel erg.
De stofkappen vind ik er ook niet mooi uitzien. Maar als ik jou zou zijn zou ik niet zonder stofkappen gaan rijden.
Laatst bewerkt: