*** Het ZX9R topic - Deel 20 "Vooruit, nog ene dan!"***

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha Ronald valt wel op de mannen die geen Niner meer hebben zitten meer op het Topic dan de mannen die nog steeds zo,n geweldige Niner hebben :9~ :9~ :9~~
Inderdaad :Y. Of zullen alle Niners gewoon rondrijden terwijl ik mijn tijd alleen op het circuit verslijt (en dus meer tijd voor MF heb) :).
 
Haha Ronald valt wel op de mannen die geen Niner meer hebben zitten meer op het Topic dan de mannen die nog steeds zo,n geweldige Niner hebben :9~ :9~ :9~~


Hey heren dit is niet helemaal waar............dit is de 153 ste post in dit topic en 30 daarvan zijn van mij afkomstig.......oftewel 20% ....... }) }) }) }) }) _O- _O- _O-
 
Rijden op een 9 is zoveel leuker dan erover praten op internet :P

Updates mbt de 9:
Vorige week een undertail en hugger gekocht in het zilver. Hugger is geplaatst en voor de undertail probeer ik vanmiddag een nieuwe steun te maken waar de kentekenplaat en knipperlichten aan kunnen.

Zat eerst nog te twijfelen aan achterlichten met geintegreerde knipperlichten, maar de lichtopbrengst daarvan is mij toch een beetje tegen gevallen. Pics coming soon, maar ik zal eerst zwarte lak moeten kopen :+
 
Rijden op een 9 is zoveel leuker dan erover praten op internet :P

Updates mbt de 9:
Vorige week een undertail en hugger gekocht in het zilver. Hugger is geplaatst en voor de undertail probeer ik vanmiddag een nieuwe steun te maken waar de kentekenplaat en knipperlichten aan kunnen.

Zat eerst nog te twijfelen aan achterlichten met geintegreerde knipperlichten, maar de lichtopbrengst daarvan is mij toch een beetje tegen gevallen. Pics coming soon, maar ik zal eerst zwarte lak moeten kopen :+
Hehe.... Eindelijk weer wat inhoudelijks en on-topic! *O*

Benieuwd naar de pics! 8-)
 
Ninja H2 "Build Beyond Belief" unveiling on 30 Sep
Might have to sell everything! (From Motorcycle News)

-------------------------
Supercharged Ninja imminent

Kawasaki has confirmed that it will build a ‘Ninja H2’ around the supercharged engine concept first shown to the world at the end of 2013.
Creating a motorcycle which Kawasaki claim will be “Built Beyond Belief”, the firm has not explicitly said that it will use the supercharged four-cylinder motor, but the language used in their teasing announcement is identical to that used a year ago when the engine concept was revealed.
The statement reads, “Drawing on skills and experience from experts within not just the company’s motorcycle division but across its aerospace, gas turbine and other high-technology contemporary manufacturing disciplines as well, Kawasaki is anticipating huge international interest in the project that has evocatively been christened Ninja H2.”

When will it arrive?
Kawasaki is remaining tight-lipped, but the increasing noise emanating from the firm suggests that it’s well advanced in the development cycle. The engine was unveiled last year, while the Intermot show in Germany at the end of this month promises to host the ‘world preview’ of the bike, suggesting that we’ll see an all but finished version. If the timings continue to follow the normal pattern, a production-ready bike is likely to be unveiled during the second half of 2015 to go on sale shortly after.
The price is harder to guess. A ZX-10R costs £13,199 with race ABS, while the ZZR1400 weighs in at £14,099. On the assumption that the Ninja H2 will match or outstrip both for technology, power, and kudos, we’d expect it to cost around £14,999. More details will be released on the microsite (www.ninja-h2.com) on Wednesday, and the releases will keep coming until the grand unveil on September 30
 
Die supercharger is met het uitkomen van het 2de filmpje en de hierboven genoemde geschiedenis wel redelijk zeker. Ik ben alleen benieuwd of ze hem ook een "beyond belief" jasje aan gaan trekken.

Gezien het "ninja" label wat ze er aan hebben gehangen, het zal waarschijnlijk een racer worden, maar voor de rest is het gissen. Misschien wordt het een naked als concurrent in het V-max/Diavel segment....
 
Laatst bewerkt:
Straks bougies wisselen van de 10 gaat een hele klus worden onderkuip,zijkuipen ,tank,luchtfilter blok laten zakken en dan maar hopen dat de rest allemaal meezit
Uhh dat was bij de 9 toch wel iets makkelijker
 
Straks bougies wisselen van de 10 gaat een hele klus worden onderkuip,zijkuipen ,tank,luchtfilter blok laten zakken en dan maar hopen dat de rest allemaal meezit
Uhh dat was bij de 9 toch wel iets makkelijker
Tip; check gelijk of je (pen)bobines nog goed zijn!! Bij mij waren die niet goed. En inderdaad, dat bleek pas na een wissel van de bougies. Dan mag je nog een keer aan de gang :( .
 
Laatst bewerkt:
Yep was ik al van plan maar bedankt voor het meedenken Rene is toch een behoorlijke klus wil je echt niet elke dag doen
 
Ik heb een nieuwe helm gekocht *O* *O* *O* *O* *O* *O*

full
 
Gefeliciteerd met de aankoop... Heb je voor niks zolang getwijfeld!

Nee niet getwijfeld maar even uitgesteld.......weet je nog .....faillissement.....nieuwe baan
Bovendien zijn ze nu in de aanbieding en ik kreeg ook nog een gratis setje oordoppen van alpine.
Scheelt al met al dik 120 euro 8-)
 
Straks bougies wisselen van de 10 gaat een hele klus worden onderkuip,zijkuipen ,tank,luchtfilter blok laten zakken en dan maar hopen dat de rest allemaal meezit
Uhh dat was bij de 9 toch wel iets makkelijker

Ik vind het bij mijn niner al veel werk })
 
Nee niet getwijfeld maar even uitgesteld.......weet je nog .....faillissement.....nieuwe baan
Bovendien zijn ze nu in de aanbieding en ik kreeg ook nog een gratis setje oordoppen van alpine.
Scheelt al met al dik 120 euro 8-)
Sorry, dat was ik even vergeten... :$ Daarover gesproken, nog wat nieuws gevonden ondertussen?
 
Sorry, dat was ik even vergeten... :$ Daarover gesproken, nog wat nieuws gevonden ondertussen?


Ja een doorstart op kleine schaal....een doorstart met 14 van de 130 werknemers en ik zit er gelukkig bij *O* met hetzelfde salaris en met dezelfde auto 8-)
We zijn eind mei begonnen en het loopt best goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan