*** Het ZX9R topic - deel 21 "Op zoek naar nieuwe leden"***

Als ik zx9r 2003 in tik op google zie ik toch met grote regelmaat plaatjes met zo'n spatbord gemonteerd als wat ik hier heb..
Zou het nog een modelwijziging voor t laatste jaar geweest zijn wellicht?

1691134205127.png


Grtz,fRank
 
Als ik zx9r 2003 in tik op google zie ik toch met grote regelmaat plaatjes met zo'n spatbord gemonteerd als wat ik hier heb..
Zou het nog een modelwijziging voor t laatste jaar geweest zijn wellicht?

Bekijk bijlage 1910005

Grtz,fRank
Ik heb wat foto's uit de OP bekeken (ook die van mij) en ik ben verrast. Het lijkt inderdaad wel standaard op het F model :Y.
 
Ik heb mijn zx9 van 2001 wat laten verbouwen.
een achtervork compleet met tuimelaars, remsysteem en hugger heb ik in de schuur leggen......
 
Ik wil er nog een kort dempertje onder zetten, maar het liefst een reflectie demper.
Om steeds glaswol te vervangen heb ik geen zin in, iemand een voorstel/ervaring?
 
Weet iemand toevallig welke modellen dezelfde remschijven hebben als een zx9r 1998/1999?

De mijne zijn vrijwel nieuw maar toch krom, wordt steeds erger en schud nu echt teveel. Maar ik heb eigenlijk geen zin om weer 500€ uit te geven, dus wilde het nu met een 2e hands setje proberen. Specifiek van een zx9r kan ik ze niet vinden. Wel dat ze 41080 heten op de exploded view, maar als ik daar op zoek krijg ik vanalles. Iemand een tip om hier achter te komen?
 
Weet iemand toevallig welke modellen dezelfde remschijven hebben als een zx9r 1998/1999?

De mijne zijn vrijwel nieuw maar toch krom, wordt steeds erger en schud nu echt teveel. Maar ik heb eigenlijk geen zin om weer 500€ uit te geven, dus wilde het nu met een 2e hands setje proberen. Specifiek van een zx9r kan ik ze niet vinden. Wel dat ze 41080 heten op de exploded view, maar als ik daar op zoek krijg ik vanalles. Iemand een tip om hier achter te komen?
Geen idee niks op de sloop te vinden, deze doet veel in Kawasaki onderdelen

cockpitbeugel Kawasaki ZX9R bj98-99
€ 40,00
≥ cockpitbeugel Kawasaki ZX9R bj98-99 — Onderdelen | Kawasaki — Marktplaats
 
Mooi weer vandaag
 

Bijlagen

  • IMG_20240301_132716.jpg
    IMG_20240301_132716.jpg
    853,8 KB · Weergaven: 0
Is er een rede dat de schijven op dit model zo snel kromtrekken?
 
Hallo,

Heeft iemand toevallig nog een adres voor een zx9r 2000 of nieuwer motorblok voor een leuke prijs? Mijn versnellingsbak maakt allemaal ratelgeluiden en zal dus gerepareerd/gereviseerd moeten worden. Vele motorzaken gecontacteerd en allemaal adviseren ze om het complete blok te vervangen. Degene die op de site van baboon staat lijkt verbrand te zijn en heeft knap veel kms. Dus ik hoop op deze manier aan een compleet blok te komen.
 
?Bedankt voor de snelle reactie! BOR motoren kende ik nog niet, zit daar nog iets van garantie bij of is het op de gok?
 
Terug
Bovenaan Onderaan