hallo heren, even een vraagje. aankomend weekend willen we met een aantal vrienden een dagje eifel doen. nu weet ik dat ze daar best vaak controleren op uitlaat enz. ik heb een bos demper op de zx9r en ben dus opzoek naar originele demper.
weten jullie of de uitlaat van de F ook onder E past?
groetjes, umit
Maak je maar geen zorgen. Ik ben zelf ook al een paar keer zonder db killer door de eifel gereden. Als je maar met laag toerental braaf door de bebouwde kom rijd is er niks aan de hand. Ze letten meer op wegen die zondags verboden zijn voor bikers. Ivm de zondags rust.
Af en toe zijn er controles en dan halen ze alle motorrijders van de weg.
Geen geldig E keur op de uitlaat dan heb je een probleem.
Als je pech hebt een boete en de motor laten staan ( motor afvoeren op een aanhangwagen / of in een bus of alsnog een andere uitlaat monteren ).
Als je heel veel geluk hebt brengt de politie je nog naar de grens.
Ik rij regelmatig in de Eifel maar altijd met een DB killer en altijd met een goedgekeurde uitlaat.
Ik heb daar al veel controles gezien en meegemaakt, ik gok het niet meer.
Luxemburg is ook al zo streng aan het worden......je mag ook nergens herrie maken
Oh ja in Frankrijk doen ze nog niet zo moeilijk
Ook ik rij daar vaak en zie idd af en toe controles, ik wil het niet riskeren. ik wil mijn motor absoluut niet daar achterlaten, ik heb mijn huidige 9r pas een week of 6a7 en er zit helaas geen gekeurde uitlaat op. Ik wil dus voor zondag nog een originele vinden.
ik heb nog een zeer goede originele titanium demper van zx9r bj 2002 liggen ik zal morgenvroeg als ik thuis kom van mijn werk eens een foto posten . je mag hem hebben voor 50€
Ja, de ZX-9REen ouwe afgetrapte R1 of een Zx9r, ik zou het wel weten
Zo, niet geloven zoveel motorrijders ineenshet mooie weer is weer begonnen
Nog een vraagje, ik kan het mij niet meer herinneren;
Onder de 3000 toeren/m loopt de motor niet netjes, nogal schokkerig
daarboven geen probleem
Is dit normaal?
Richting de 2000 zou een betere prijs zijn toch?
Een ouwe afgetrapte R1 of een Zx9r, ik zou het wel weten
er is dus nog ruimte voor verbeteringen toen liep het motortje vele maal lekkerder en ook bij de lagere toerental/snelheden , bebouwde kom zeg maar, niet meer bokken , gewoon normaal.
Druk hier
Ik heb besloten om deze ZX-9R toch te verkopen.
De motor heeft helaas te lang weg staan rotten. En ondanks alle moeite die ik erin gestoken heb is de motor niet echt mooi geworden.
Ik wacht nog 1 of 2 maanden totdat het huidige aanbod op marktplaats weg is en dan kijken wat ik er nog voor kan krijgen.
Maar tot die tijd nog wel even wat kilometers maken
Druk hier
Ik heb besloten om deze ZX-9R toch te verkopen.
De motor heeft helaas te lang weg staan rotten. En ondanks alle moeite die ik erin gestoken heb is de motor niet echt mooi geworden.
Ik wacht nog 1 of 2 maanden totdat het huidige aanbod op marktplaats weg is en dan kijken wat ik er nog voor kan krijgen.
Maar tot die tijd nog wel even wat kilometers maken
Doe je dan je 6 en je 9 weg??Druk hier
Ik heb besloten om deze ZX-9R toch te verkopen.
De motor heeft helaas te lang weg staan rotten. En ondanks alle moeite die ik erin gestoken heb is de motor niet echt mooi geworden.
Ik wacht nog 1 of 2 maanden totdat het huidige aanbod op marktplaats weg is en dan kijken wat ik er nog voor kan krijgen.
Maar tot die tijd nog wel even wat kilometers maken
Bij mijn 9 (en 10) had ik een rammount in de holle stuurpen zitten. Ga ik ergens heen waar ik de weg niet weet, dat monteer ik mijn otterbox met telefoon. Voor het circuit gooi ik de GoPro erop. Als je zoek op rammount vind je snel genoeg wat ik bedoel.De vraag is hier ongetwijfeld al wel eens gesteld. Maar gebruikt iemand hier zijn telefoon als navigatie en wat voor een houder/beugel gebruik je ervoor?