Hier krijg ik het spaans benauwd van..........

Het is .......maar goed dat ze niemand geraakt hebben. Kan er geen medelijden mee hebben dat ze boeltje kwijt zijn.
 
Het is .......maar goed dat ze niemand geraakt hebben. Kan er geen medelijden mee hebben dat ze boeltje kwijt zijn.
Een eindje lekker sturen moet kunnen, je kunt best lekker hard gaan, en toch een veilige marge aanhouden.
Tsja, en als je dan gepakt wordt ben je gewoon goed zuur.
Ik baal toch altijd weer als ik zo iets lees, want het is zo herkenbaar.
Het had netzo goed mij kunnen overkomen.
En ja, ik heb dus wel medelijden met die gasten, ook al weet je van te voren dat het je kan overkomen.
Kwestie van, geluk, of pech hebben. '(
 
Da's absoluut niet leuk...

En ik kan me toch wel voorstellen dat die andere gasten zich gemeld hebben. Ze komen er toch wel achter en je laat je motormaten toch niet in de steek.
 
Je kunt je in Nederland helaas niet meer uitleven. Maar een gemiddelde dief mag wel je fiets jatten zonder al te veel kans gepakt te worden.......Beetje triest.
 
Weet niet hoe aso ze hebben gereden, maar ze hadden wel beter in de spiegels kunnen kijken, al zou het me niet verbazen dat de politie een roadblock zou opstellen uit frustatie.

Vraag me wel af hoe ze hebben kunnen bijhouden om een stopteken te geven.
 
En ik kan me toch wel voorstellen dat die andere gasten zich gemeld hebben. Ze komen er toch wel achter en je laat je motormaten toch niet in de steek.
mmmm....
mischien toch niet zo slim....

vrienden van mij hadden zo'n akkefietje... met zun 4 blazen, juut kwam erachteraan... de voorste drie konden zich "verstoppen", de laatste werd ingehaald door de met koffers op de grond schurende copper...

samen stonden ze te wachten op de maten die maar niet kwamen, dat vond de copper lullig en liet hem toen ook maar gaan....

en ze hadden die ene ticket wel gedeeld, is weinig zinvol om dan 4 tickets te gaan verzamelen...

als je kunt vertrouwen op zulke solidariteit, dan voel je je niet lullig als je alleen met die copper staat. (ter plekke natuurlijk wel heel verongelijkt doen he! ;) )
 
Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiij,Klootzak :j :j :j

:+
Moet je maar opletten hoor.. en dan ook nog wegrijden voor de politie.. dan weet ik wel wat voor types het zijn. En het wordt alleen maar lastiger om je rijbewijs terug te krijgen als je zoiets doet. |(
 
Niet in de spiegels kijken, en voor de politie wegrijden. Hoe dom ben je dan? Is maar goed dat ze zijn aangehouden, motorrijders die zo fout bezig zijn veroorzaken nog een keer een ongeluk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan