Hier word ik nou geil van....

nou ?

  • Jep, helemaal goed..

    Stemmen: 18 14,0%
  • Kamperij.....

    Stemmen: 11 8,5%
  • Verf ? roest wil ik...

    Stemmen: 4 3,1%
  • Homokleuren...

    Stemmen: 87 67,4%
  • Ik ben geen wijf....

    Stemmen: 8 6,2%
  • kweil..........

    Stemmen: 1 0,8%

  • Totaal aantal stemmers
    129
(Afbeelding)

David Covington's engine. 103 cu. in Panhead, 4.5-inch stroke, 3-13/16-inch Accurate Engineering cylinders with Accurate Engineering, step-studs and 12-point hardware. STD full polished stock style '63-'65 Panheads with 3-bolt exhaust flanges. Accurate Engineering stainless steel overhead oil line. Accurate Engineering braided oil return lines.


Tsjah ... tis wel erg veel ACCURATE ENGINEERING vind je niet???

* Dun Braojur is niet zo accurate ....






en 't zal ook wel erg veel accurate euri's kosten dan ...
 
De accurate 120" pan kost US$.10.500,- ongeveer dus ga maar na.
Wat is er mis met accurate engineering?

Die van Indian Larry voor de bikerbuild off komt daar ook vandaan even als de knuckle van Exile voor de world BBO.
 
De accurate 120" pan kost US$.10.500,- ongeveer dus ga maar na.
Wat is er mis met accurate engineering?

Die van Indian Larry voor de bikerbuild off komt daar ook vandaan even als de knuckle van Exile voor de world BBO.

D'r is volgens mij helemaal niks mis met accurate engineering, alleen het stond wel erg vaak vermeld in het verkooppraatje van weledele Bral.

En zoals ik al aangaf ben ik zelf niet zo accurate ... maar goed, in mijn blok is dan ook helemaal niemand geinteresseerd
 
Wat ik dan wel weer jammer vindt, is dat er zo'n mechano-stangetje aan moet om de carb op z'n plek te houden.



;)

Voor de rest; ik zou het m'n schuur idd niet uitschoppen.
 
D'r is volgens mij helemaal niks mis met accurate engineering, alleen het stond wel erg vaak vermeld in het verkooppraatje van weledele Bral.
dat komt omdat de info en de pic's van de site van accurate engineering komen, snopo ;)

Lijkt me meer iets voor op de bar om bier mee te tappen....
normaal gebruiken ze daar het zoveelste in puin gedraaide Viragoor blok voor toch ? ;)
 
dat komt omdat de info en de pic's van de site van accurate engineering komen, snopo ;)

Ach zo, dat maakt het duidelijk ... ik zat nog in russische specificaties te denken. Wanneer daar al over accurate engineering gesproken wordt, moet je over het algemeen gewoon blij zijn dat het past zeg maar ... '(

* Dun Braojur wist zoals gewoonlijk weer eens niet waar hij het over had, maar was natuurlijk niet te beroerd er toch zijn mening over te geven ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan