Hij.... hij... en hij.....!

Ellen

MF'er
18 mei 2003
166
0
Oisterwijk
Vanavond paar nieuwe mensen leren kennen op een bruiloft...
Zaten heerlijk op het terras te kletsen toen de broer van de bruid zei dat hij zich niet kon voorstellen dat IK ging motorrijden. Waarop ik reageer met: waar slaat dat nou weer op? Dat kan je toch wel aan me zien...
Hij en nog wat anderen bleven bij hun besluit en wilden me niet geloven.
Dus ik met mn grote bek zeg: ik pik ze er zo uit hoor... motorrijders... :]
Dus ik kijk het terras rond en zeg: nou ik denk dat hij ... en hij... en hij...
En ja hoor... Na met alle drie een praatje gemaakt te hebben, bleek dat ze alledrie fervent motorrijder waren!
Hebben het de hele avond over niets anders meer gehad |(
 
niet kon voorstellen dat IK ging motorrijden. Waarop ik reageer met: waar slaat dat nou weer op?

Dus ik met mn grote bek zeg: ik pik ze er zo uit hoor... motorrijders... :]
dus je bent net zo dom bezig?

de motorrijders die ik ken zien er erg verschillend uit, kvraag me af waar jij ze aan herkent....
 
De meeste brikrijders zijn te herkennen aan de vele vliegenlijkjes op de tanden (remember the poster) :+
 
Das niet zo moeilijk om bij een trouwerij de motorrijders eruit te halen.

Ik ben recentelijk ook bij een trouwerij geweest en men kon in 1 klap zien dat ik een motorrijder ben.

Zie hier.

Bijlage: CBRRoy.jpg
 
Das niet zo moeilijk om bij een trouwerij de motorrijders eruit te halen.

Ik ben recentelijk ook bij een trouwerij geweest en men kon in 1 klap zien dat ik een motorrijder ben.

Zie hier.
full
 
hm, hansstek kan beamen dat ik in een half dainese pak (rood) en daarboven een overhemd met stropdas bij zijn bruiloft geweest ben, was dus ook niet moeilijk te raden toen.
 
Hmmm, best wel apart.... Maare, waarom ben je zo vroeg terug ? Een bruiloft duurt toch tot in de late uurtjes ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan